Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 11. 2017

Aktuální oblíbenci

Doufám, že vás tímto postem neunudím. Sama se moc ráda nechávám inspirovat tím, co v daném období nejvíc oslovilo ostatní dámy, tak přihodím i to svoje minimum. 

Zhruba od konce léta jsem líčení moc nedala, tak nějak jsem šidila líčení očí. Shrnu tedy to, po čem jsem sahala nejčastěji.




Ohledně Gernetic GG krému se nebudu rozepisovat, máte ho zde. Zjistila jsem, že když ho po pleti neroztírám, ale vtlačuju ho, slouží mi ještě o 100 % lépe. Zvláštní, jak dokáže způsob aplikace změnit výsledný efekt výrobku.


Catrice Camouflage WakeUp Effect v lososové barvě je pro mě snad tím největším překvapením za poslední rok. Do drogerie pro makeup moc nechodím, ale tento korektor je báječný. Oproti mnohem dražším korektorům je tento úchvatný nejen svojí pigmentací, ale hlavně výdrží. 
Klíčem je, abyste ho použily minimum. Já se jen prstem dotknu, zašroubuju krabičku a prst otisknu pod jedno a pak pod druhé oko. Pak už jen roztlačuji barvu po očním okolí. Mým cílem není plné překrytí čehokoliv, i když tento kamarád by to dokázal. Myslím si, že vzhled by byl otřesný. Obecně si myslím, že korektoru pod oko patří vždy jen nezbytné minimum, pokud má žena vypadat dobře i zblízka a na plném denním světle. Když vtlačím maličko tohoto korektoru, mám pěkně rozjasněné okolí oka, vypadá to opravdu výborně. A šokuje mě to, že přes den nevidím žádný průšvih. Jestli Catrice mizí, nepostřehnu, jak. Žádné fleky ani slité vrásky se nekonají. Tohle všechno je úkaz, ještě jsem tak pěknou práci tak světlého korektoru nedostala. Mám tmavší pleť a kolem očí se mi kruhy občas ukazují docela tmavě. Jakýkoliv korektor, který jsem doposud používala, musel být relativně tmavší, což sice okolí oka vyhladí, ale nerozjasní. Světlé krémy totiž na tmavém podkladu už při samotné aplikaci dělaly díry, což nikdy nevypadá dobře. Catrice to umí nějak jinak, díry nevytvoří při aplikaci ani v průběhu dne. Výborná věc. 



Můj úplně náhodně nalezený poklad: tvářenka So Susan Blush & Glow Rose Rust. Tohle je dokonalá kombinace naprosto přirozeného odstínu lichotícího každé pleti, střední a velmi příjemné pigmentace a lehkého množství lesku. Nepotřebujete už nic dalšího, obejdete se bez bronzeru i rozjasňovače. Odstín je tak zdravý, že je díky němu pleť prozářená i vykonturovaná v jednom tahu. Pro mě osobně je na škodu pouze vysoká prášivost pudru, díky které pak produkt vypadá brzy ošklivě a okolo je binec. Na to já jsem pes.



Samozřejmě střídám různé rtěnky, ale tentokrát žádnou z nich extra nevypíchnu. Vypíchnu pečující krém s růží By Terry Baume de Rose. Jistě znáte jejich provařený kelímek s pokladem určeným pro péči o rty. Tohle je jeho nová verze, která se rozhodně mnohem líp používá. Hutnější konzistence, která na rtech vydrží určitě půl dne, dobré balení, snadný aplikátor, nádherná a věrná vůně růží a ve výsledku krásný vzhled rtů. Balzám je zvláštně ne/zabarvený a vytváří velmi luxusní a decentní lesk. Určitě to není něco, bez čeho se nedá žít. Ale jestli se rády rozmazlujete a nejste otrokem matných betonových rtů, tohle vás nezklame.  


Po těchto štětcích Real Techniques jsem sahala denně. Jeden mám vyčleněný na bronzer, druhý na tvářenku. Tyhle štětce kupuju i jako dárek, považuju je za geniální pro každou ženu. Bez ohledu na to, jak moc jste makeupově zdatná, tento štětec vás podrží. Je báječně přesný a nepřesný zároveň, díky čemuž vždy umístíte barvu tak nějak dobře. Jeho vlas není ani jemný, ani hrubý a škrabavý, což zaručuje, že se vám ani s přehnaně pigmentovaným produktem nestane nehoda. Pokud vím, tento štětec je velmi oblíbený, a je tomu tak z dobrého důvodu.

Dermacol pudr na obočí s aplikátorem úplně miluju, skutečně ho používám denně. Už jsem ho představovala zde, dnes jen doplním, že je geniální i pro neviditelné zvýraznění očí. Stačí aplikátorem objet vnější koutek oka, prstem lehce rozetřít, nahodit řasenku a jste jak kráska z Victoria Secret. 

No, a nakonec jsem si nechala cukřenku. Vím, že je to trochu podivné. Mám v ní pudr Eve Lom. Respektive jsem smíchala dva odstíny Eve Lom pudrů, a to Sheer radiance translucent powder v odstínu Dawn a Golden radiance bronzing powder. Koupila jsem si je ve štětcovém balení. Zprvu jsem byla nadšená, ale zjistila jsem, že mi to balení nevyhovovalo. Transparentní pudr Dawn je ale tím nejlepším, co jsem vyzkoušela za hodně dlouhou dobu. 
Už nesnáším ty úplně jemné pudry, které se až mažou nebo i vržou (By Terry, MUFE atd.). Tento pudr je naopak pocitově těžší, i když je taky ultra jemný. Tohle asi nevysvětím... Nejblíž je mu můj další sypký oblíbenec - Laura Mercier. Jak LM, tak Eve Lom dokážou zázraky. Ač jsou světlé, nezabělují mi tvář. Matují neviditelně, sametově a přirozeně. Vydrží dlouho! Eve Lom je asi ještě o kousínek lepší než Laura Mercier, ale miluju je oba. Odstín Dawn se, zdá se, nyní nedá koupit online, ale v zahraničí ho mají běžně v obchodech ve stojanech. Moc doporučuju! Ten bronzující nepotřebujete, je sice taky geniální, ale už je nutné kvůli barvě pracovat opatrněji. Já jsem si ho domíchala pro maximální komfort, ale dokázala bych žít i bez něho. Bez Dawn ovšem asi ne...

Cukřenka je z Tigeru, ale na pudr není ideální. Rozhodně je naprosto nevhodná k přenášení, je skleněná a netěsní dostatečně. Zatím se mi ale na stolku líbí a poradím si s ní, proto ji zatím ponechávám.

A to je vše. V poslední době jsem toho moc nepoužívala, ale teď mě zase začínají bavit stíny. Třeba to bude příště bohatší.

Napište mi, co mi nesmí uniknout. A taky mi napište, jestli máme podobné oblíbence.

5 komentářů:

  1. Ten korektor od Catrice mě zajímá čím dál tím více. Zatím jsem vždy měla při nákupu v drogerii smůlu na výběr produktu, takže se tomu vyhýbám, ale teď půjdu najisto:-) Děkuji za tip.
    V posledních měsících mám jako nezbytnost Gel Sculpt od Illamasqua. Je super na stínování, které vůbec nemá být vidět, nebo spíš ani nemá být - nevím jak to srozumitelně napsat. Štětcem se krásně roztírá i přesto, že v té tyčince je ta barva skutečně brutální.
    Přimlouvám se za další příspěvky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Doufám, že s tím Catrice budeš spokojená. Sama vůbec nekonturuju, ale Illamasqua je obecně výborná a věci má super, pokud si člověk správně vybere a nesáhne třeba vyloženě do profi lahůdek, které obvykle nejdou nosit. Takže věřím, že jsi spokojená :)

      Vymazat
  2. Vyzkoušela jsem ten trik s Dermacol pudrem na obočí ... výborný! Nikdy by mě nenapadlo ho takhle použít, asi holt nemám fantazii. Jde to tak snadno a skvěle drží. Pak už jen ztmavím vnější koutek oka tmavším stínem, "rozblendím" do sebe a paráda. Přirozené, krásné, nenásilně zvýrazněné oči. Díky za tip! :-)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš, jak jsi mě potěšila :)

      Vymazat
  3. Ahoj, k tomu korektoru Catrice, je ten růžový, o kterém píšeš, tady v té sadě?
    http://www.catrice.eu/cz/oblicej/korektor-a-korekcni-tycinka/detail/catrice-cosmetics/allround-concealer-010.html
    Já to s korektorama neumím, ale zkusila bych to.
    Díky!
    Po delší době jsem se k tobě přišla podívat, co nového u By Terry a nic moc teda :-D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)