Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 9. 2017

BECCA & Chrissy Teigen Glow Face Palette

Chci vám dnes ukázat jednu povedenou paletku líčidel na celou tvář. Pokud vám sednou barvy, můžete ji pojmout jako jediný svůj kousek makeupu. 


Firma Becca ve spolupráci s kontroverzní modelkou Chrissy Teigen, která kromě exotického vzhledu zanechala stopu na planetě snad jen svými zbytečně otevřenými výroky, vytvořily paletku pudrů kopírující trend rose-gold barvy na čemkoliv. Přestože mě Chrissy jako osobnost nijak netáhne, paletka mě zaujala na první dobrou ještě před samotným uvedením na trh. Barvy vypadaly jako přesně to, co nutně potřebuju. Kvalitu pudrových výrobků Becca znám už léta a mám ji zapsanou jako nadprůměrně vysokou. 


Co říkáte na balení? Mně se líbí moc. Zajímavé je i na dotek, povrch je měkký, umělá hmota shora palety tvoří polštářek a jde zmáčknout. Paleta je bytelná a dobře se otevírá, nemám s ní problém doma ani na cestách. Všechny použité materiály působí kvalitně a líbivě, přesně v trendu dnešních dnů. 


V paletě najdete matný bronzer Malibu Soleil, který je odstínem spíš teplejší. Vy, kdo máte rády našedlé nebo narůžovělé pudry ideální ke konturování, tuto barvu mít rády nebudete. Já jsem ale spokojená, protože bronzery používám k zahřívání pleti. Pigmentace je střední, což je ideální.


Tvářenka Hibiscus Bloom je nádherná, výrazná a korálová. Tyhle barvy miluju a v podstatě ani jiné nepoužívám. Krásně rozjasní tvář a vnesou do ní hodiny spánku, aspoň zdánlivě. O tom ale makeup je, vytvořit zdání něčeho, co tak úplně není pravda :). Bála jsem se, že bude barva tvářenky až moc výrazná, ale i začátečník si poradí díky pevnějšímu zalisování prášku. Pigmentace je vyšší střední a lehký dotyk zajistí pěkná zdravíčka bez výrazných a přehnaných fleků.

Rozjasňovač Beach Nectar je nádherný a řekla bych, že neopakovatelný. Ta barva je tak krásná a přenádherná, že bych vám řekla, že ji potřebujete všechny! Pokud se ale uklidním, uznám, že je to krásný odstín vhodný pro střední až tmavší odstíny pleti. Čím teplejší podtón pleti, tím lépe bude výsledek vypadat. Na bledulkách bude asi vypadat nepatřičně.


Čtvrtý roh palety patří rozjasňovači v odstínu Rose Gold, který má Becca ve stálé kolekci. Kdysi dávno jsem ho recenzovala i zde na blogu. Tenhle pudřík je takový skoro univerzální hybrid tvářenky, bronzeru a rozjasňovače. Umí moc pěkný efekt, ale jako samostatný rozjasňovač ho tak úplně nevidím. Je na to pro naše obvyklé odstíny pleti až moc tmavý. Exemplář, který mám v paletě se od toho kdysi recenzovaného v mono balení poněkud liší. A to já osobně považuju za zradu a nemám to ráda. Když se něco od nějaké firmy nějak jmenuje, tak to má být stejné! Mono pudřík byl měkčí, máslovější a pigmentovanější. Jeho jmenovec v paletě je pevněji zalisovaný a na tváři vychází poněkud neutrálněji a méně zrzavě.


Texturou jsou všechny 4 pudry velmi příjemné. Jsou poněkud pevněji zalisované, díky čemuž to s nimi nepřeženete. Ačkoliv ze všeho nejvíc preferuju měkké až máslové pudrové textury, uznávám, že takhle zalisované pudry jsou blbovzdornější a lépe se s nimi zachází. Pokud nemáte ty nejjemnější drahé štětce, oceníte pevnější zalisování víc. 
Nejměkčí a nejmáslovější je Beach Nectar. Mám ho z celé paletky nejraději.

Důvodem, proč vám dneska tuhle paletku prezentuju, je to, že ji u nás začala nabízet Sephora a že si myslím, že je to dobrý kup. Když si to rozpočítáte, vyjde vám jeden pudr zhruba na tři stovky. V této kvalitě je to skvělý deal.

Komu sedne? Vám, které máte rády lesklejsí líčení. Vám, které oceníte dojem prohřáté a zářící pleti. Vám snědším. Všem se žlutým podtónem pleti. 
A pokud si líčíte jemně i oči, nepotřebujete oční stíny. Jsem právě na cestách a nemám s sebou oční stíny. Na fotkách dole vidíte, že i bez štětců jen pomocí prstů vytvoříte koukatelné jemné líčení v moderních teplých barvách. Stačí vám už jen řasenka a rtěnka a máte kompletní makeup.




Celá paletka vyznívá měkce, teple a zlatavě/rose gold. Bledulky bych asi do nákupu netlačila. Věřím, že v létě po dovolené by si i ony našly zálibu v pudrech z této paletky, ale na celoroční využití na tvář to pro sněhurky nebude. Možná se ale mýlím a napíšete mi do komentářů, že i jako bledulky máte tyhle barvy rády. Napište mi, co si myslíte. Docela mě to zajímá. Víte samy, jak to je. Člověk umí pořádně posoudit věci hlavně ze svého úhlu pohledu.

Jak trávíte volné dny?



4 komentáře:

  1. Teď nevím. Nic od Beccy jsem nechtěla kvůli tomu hypu a masírce, ale teď se mi ta paletka líbí. Asi máš pravdu s tou cenou, že to vychází docela dobře. Mám the Balm Mary louminazer, myslíš, že je to srovnatelná kvalita? A jak s barvami, není to podobné?
    Díky Janča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, Marylou je jistě ještě větší hype :) Každopádně kvalitou jsou skvělé oba rozjasňovače. Barvou je tahle paletka jinde, Mary-lou je mnohem světlejší, nic tak světlého v paletě Becca není. Rozhodně užiješ obojí :) Jestli jsi světlounká a Mary-lou používáš jako rozjasňovač často, pudříky z paletky Becca ti spíš rozehřejí tvář a můžeš je míchat jako tvářenky.

      Vymazat
  2. Podle me ma BECCA nejlepší rozjasnovace :) Tato paletk a vypadá opravdu krásně :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě vysoce hodnotím Dior a MUFE, které mám. Ty a právě Becca považuju za nej nej nej.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)