Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 12. 2016

STILA Perfect me, Perfect Hue

Mám sklon konsolidovat, asi to bude souviset s nějakou charakterovou vadou nebo psychickou chorobou :), naštěstí těmto věcem nerozumím, takže si to léčím tím, že zkouším sehnat dokonalou paletku s makeupem. 
A ta musí obsahovat jenom a právě to, co chci. Nic navíc, nic namíň. 

A to právě není vůbec jednoduché. 
Co potřebujete? Makeup v žádné paletce nechci, na to mě žádná značka neutáhne. Makeup je ta největší alchymie. Takže chci stíny, tvářenka, bronzer a rozjasňovač. Pudr si taky potáhnu zvlášť, ten je taky dost zásadní, takže ani ten nechci v paletce. Rtěnky v paletkách přímo nesnáším, když je v paletkách rtěnka, nekupuju.


No, a Stila vyběhla někdy loni zjara se čtveřicí paletek, které vypadají úplně geniálně. A protože značku Stila mám zapsanou hodně dobře, nastudovala jsem si recenze a videa dost pečlivě, abych si dokázala vybrat tu pravou verzi.



Nádherné balení, decentní, bytelné a právě takové, jaké mám ráda. Není tam přebytek plastu a neotravují mě s aplikátory, které stejně nevyužiju. Dvě tvářenky a pět stínů dle plánu tvůrců, jinak se samozřejmě můžete projevit libovolně kreativně.


Odstíny byly vytvořeny ve čtyřech variacích, tvůrci je navrhli tak, aby uspokojili ženy všech barev pleti. Odstíny jsou od nejsvětlejšího fair/light, light/medium, medium/tan, tan/deep. Nicméně si myslím, že není nutné se omezovat. Pokud jste bledulka a máte ráda výraznější odstíny, umíte s nimi pracovat a máte kvalitní jemné štětce, nebojte se ani nejtmavší paletky. Ona totiž asi bude stát za hřích...
Já mám dvojku a trojku. 


Stíny jsou hedvábné a pigmentované. Zkombinovali matné, saténové stíny, tvářenky nakombinovali vždy tak, aby bylo možné s tou tmavší lehce konturovat. V kolekci je pokaždé jeden lesklejší stín na střed víčka. Pokud jste naučené na klasický model líčení, kdy nanášíte základní stín, rozetřete přechodový stín, ztmavíte koutek nebo banánek, rozjasníte vnitřek a na závěr položíte blýskavku na střed víčka, tohle vás samo povede. 

Stíny jsou kvalitou vysoko, líčení s nimi je snadné a bezproblémové. Přesto určitě na trhu najdete kvalitou srovnatelné stíny. Vyzvihnout se ale musí tvářenky. S těmi totiž dokážete cokoliv, jsou báječně pigmentované a zcela hedvábné. Vážně jsem byla překvapená tou hebkostí a hlavně tím, že vůbec nikdy a s žádným štětcem neflekatí, což je při té dokonalé pigmentaci skoro zázrak. 
Jediné, co bych ještě přivítala, je skutečný rozjasňovač. Bez těch já nedám ani ránu.
Za zmínku stojí to, že největším základním stínem můžete zafixovat makeup nebo korektor pod okem.

Paletka Light/Medium je neutrální, možná lehce studenější. Obsahuje naprosto základní barvy, nedočkáte se revoluce. Pokud hledáte nějakou pecku, kterou jinde nekoupíte, tahle paletka vás neuspokojí. Pokud ale hledáte spolehlivé barvy pro slušivé a trvanlivé líčení, můžete najít kamarádku na celý život. Stíny jsou krásně poskládané a jejich kvalita je povedená. Malinko mě zklamal největlejší stín určený k rozjasnění Dazzling. Na oku práci odvede, i když lesk jako blesk neumí. Poskytuje jemné a měkké rozjasnění, odráží světlo, ale klasickým způsobem nerozjasní. Na tváři mi nestačí. 
Pro mě osobně je zde malinko moc studená růžová tvářenka Charming, tu si míchám s hnědou konturovací Angelic, protože samotná je pro mě až příliš studená. Tahle paletka je bude perfektní pro ženy se světlejší pletí, já potřebuju přece jen hřejivější tvářenky.

Still Perfect me, Perfect hue light/medium swatch



Odstíny v paletce Medium/Tan jsou teplejší a docílíte lichotivého rosegold líčení. Stíny dokážou vytvořit podobný výsledek, jaký umí např. Naked 3 od UD. U této paletky musím vyzdvihnout a naprosto vychválit nádhernou a úplně dokonalou tvářenku v odstínu Inspiring. Je to ta světlejší, oranžovo zlatavá. Nic tak dokonalého, slušivého, přirozeně hřejivého a krásného jsem dlouho nepotkala. 

Still Perfect me, Perfect hue medium/tan swatch

Still Perfect me, Perfect Hue swatch

Mám-li být úplně upřímná, ze svých dvou paletek bych si seskládala jednu dokonalou :) Jsem nemožná, že? Na všem něco najdu :) :) :)

Still Perfect me Perfect hue swatch



Čím jsem starší, tím důkladněji hledám ty správné barvy. Chci vypadat co nejlíp, potřebuju rozsvítit a zahřát (vy, kdo jste světlejší nebo máte růžovou pleť, budete jistě hledat jiné atributy). A když najdu TY barvy, musí být dokonalá i kvalita. Jistě uznáte, že takové úkoly jsou závažné a jen málokterý kousek je dokáže všechny splnit. Stila umí. Kvalita provedení je opravdu vysoko a jsem ráda, že tyhle kompaktní poklady mám. Dnes právě balím na cesty a v taštičce s líčením je jen korektor, řasenka a jedna z paletek Perfect  me Perfect hue, pudr a rtěnka jsou v kabelce a víc už toho nepotřebuju.

Vám určitě doporučuju, abyste koukly na recenze a swatche, protože taková paletka se hodí každé z nás. Z mého studia vyplývá, že jsou skvělé všechny, jen ta nejsvětlejší je vhodná pouze pro naprosté bledulky. Obsahuje ty nejsvětlejší barvy a na mé pleti by se vůbec neukázala. Nejtmavší varianta je naopak vhodnější pro milovnice výraznějšího líčení. Pro ty by asi např. dvojka byla málo.

Paletky by měly být limitovanou edicí, nicméně stále jsou v prodeji. Seženete je na anglických eshopech, koukněte na BeautyBay, Lookfantastic nebo HQhair. Většinou se dají koupit třeba is 20% slevou, ale pokud se trefíte do barvy, stojí rozhodně za plnou cenu. Podle mého názoru nejsou vůbec drahé, obsahují všechno, kvalita je báječná.



Napište mi, jaký makeup si vozíte na cesty. Berete si toho hodně? A stačila by vám taková paletka i na běžný každodenní makeup? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)