Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 12. 2016

Japonesque Safari Chic Brush Set

Když už jsme v té cestovatelské lajně, ukážu vám, které štětce jsem si koupila na cesty. Mým požadavkem bylo mimo jiné to, aby se mi vešly do plechovky se zrcátkem. Já vím, že tohle není úplně standardní a normální kritérium výběru, ale co už se mnou naděláte. V tomto věku... :)

Takže znovu, štětce musely měřit na délku maximálně 14 cm a musely se směstnat do jedné konkrétní plechovečky, kterou jsem si usmyslila používat na cestování. 

Narazila jsem na sadu značky Japonesque, kterou mám zafixovanou jako jednu z těch lepších. V dobách, kdy nebyl takový výběr štětců, jako je dnes, byly štětce Japonesque dost zajímavé. Přicházely obvykle jako průkopníci nových tvarů, nových metod aplikace produktů a i cenově se pohybují spíš ve vyšších hladinách.

Sada přišla z HQhair s milým vzkazem, asi je tam zaměstnána nějaká krajanka, která mi shodou okolností vychystávala balíček. Byla by to příliš velká náhoda, ale pokud mě náhodou čtete, děkuji a také vás zdravím! :)


Látkové pouzdro sice nepoužívám, ale jistě poslouží svému účelu. 






Set obsahuje štětec na pudr, štětec na nanášení očních stínů a konečně štětec na jejich rozetření. Tolik popis. 
Podle mě jsou oční štětce slabší a nekamarádí se úplně dokonale se všemi texturami stínů. Pokud nemáte opravdu kvalitní stíny, pekelně vám napráší... Rozhodně lépe fungují naplocho.
Štětce jsou v podstatě stejné, oba jsou ploché, ale huňaté. Liší se velikostí. Ten větší z nich je už poměrně velký, ale rozhodně umí zahladit přechody stínů. Jen opatrně, chce to lehkou ruku, jinak si přechody ztratíte i se stíny samotnými a z líčení vám mnoho nezbyde. Velký štětec je rozhodně použitelný také na rozjasňovač. 
Kvalita vlasu je zcela v pořádku, štětce jsou měkké, přitom tak akorát pevné, aby se proti pleti nefloncaly (to slovo nedovedu nahradit slušně, jde o popis).

S největším štětcem na pudr jsem moc spokojená, svému účelu slouží báječně. Raději s ním ale pudry na pleť "natírám" než vtlačuji. Umím tak docílit hezčího a méně nápadného líčení.

Nebudu vám dnes tvrdit, že jsou to nejlepší štětce na světě. To nejsou. Jsou to ale cestovní kousky, které vnímám jako kompromis. A podle toho s nimi zacházím. Líčení mám pěkné i s nimi, což samozřejmě může být i tím, že na cestách se líčím vždycky jednoduše a rychleji. 
Do plechovky se mi navíc vešly ještě další tři kousky, díky kterým nanesu i makeup, pudr do obočí a stíny doladím na jedničku.

Jo, a líbí se mi jejich strakatý design :).

Viděla jsem je v povánočních slevách, takže pokud máte taky nějakou plechovku nebo taštičku, která nic většího nepojme, směle do nich :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)