Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 7. 2016

LORAC UNZIPPED palette


Jednou ze zajímavých značek, které u nás zatím neseženete, je bezesporu americká značka Lorac (čtěte [Larok], Američani to tak čtou).

Musela jsem mít jejich proslavenou Unzipped paletu očních stínů, protože kolekce barev, kterou nabízí, je pro mě jako stvořená.


O druhé Lorac paletce vám napíšu zase příště.

Paletka je papírová, lehká, ale docela bytelná a pevná. Zrcátko úplně stačí na celé líčení a jsem moc ráda, že se nemusím otravovat se zbytečnými štětečky, tužkami a chlívečky na ně. Zkrátka jen stíny, tak to má být. 

Barevně můžete Unzipped paletu přiřadit k tolik oblíbeným paletám z nude, naked nebo natural barevných škál. Určitě nacházím jistou podobnost třeba s paletami Naked od UD. Tyhle barvy ale nosím nejraději. Navíc vidím jako velkou výhodu to, že Unzipped obsahuje hnědé, růžové, zlatavé i likové barvy - takový průřez všech Nakedek. 

Stíny značky Lorac jsou navíc po světě proslulé úchvatnou kvalitou, kterou jsem chtěla ozkoušet, takže při výběru nebylo co řešit. Už s Nakedkou od UD jsem velmi spokojená, takže jestli má být Unzipped od Lorac ještě lepší, rozhodně to beru!






V paletě jsou stíny převážně lesklé, přičemž jejich lesk je hladký, jemný (ve smyslu velikosti částic, které nelétají), ale výrazný, a pro mě velmi příjemný. Lesklé líčení pak doplníte i čtyřmi matnými stíny, díky kterým je celá paleta velmi variabilní. Já osobně jsem ráda, že jsou stíny spíš středně tmavé. Nepotřebuju vysloveně černé odstíny, temné a hluboké barvy nevyužiju. Nicméně právě tohle by mohlo vadit milovnicím temných kouřovek a výrazného kontrastu. 

A teď pojďme ke kvalitě, protože ta je tím nejzajímavějším. Podobné odstíny rozhodně seženete u různých značek i u nás. Stíny Lorac se ale většinou kupují proto, že je právě kvůli kvalitě a pigmentaci na míle předchází jejich pověst.

Ó, ano. Pokud milujete stíny Urban Decay (berme je díky určité barevné podobnosti pro dnešek jako jisté měřítko, protože je většina z vás zná), stíny z paletky Unzipped jsou fakt ještě lepší. Pigmentace je silnější. Když jsem líčila poprvé, byla jsem překvapená. Měla jsem ve výsledku relativně výrazně nalíčené oči, ale paleta vypadala nedotčená, kromě jediné stopy v lilkovém matném stínu. Na perleťových stínech není ani stopa po používání ještě dnes (po několika měsících, co paletu mám), protože lesk samozřejmě nerovnosti ukryje lépe než matný povrch. 

Stíny jsou poněkud méně pevně zalisované, jsou extrémně jemné a měkké až máslové. Proto volte štětce obezřetně, pokud saháte do lesklých barviček. Třpytivé částečky by totiž pochopitelně z tvrdého chlupatého štětce odletovaly pod oko. Syntetické ploché štětce jsou k nanášení lesklých barev ideální, pak nemám pod očima nic, co bych musela uklízet. Jinak stíny samy o sobě nijak extrémně nepráší.


Swatche nejsou vytvořené nijak silově, jak vidíte, stíny jsou opravdu vydatné a měkké. Pro srovnání jsem zkusmo vedle natřela své oblíbené stíny z Urban Decay Naked paletky. Použila jsem stejný způsob swatchování, stejnou sílu a v panu jsem zakroužila pokud možno úplně stejně. Naked paletku mám ráda a dost často po ní sahám, přesto musím říct, že co do pigmentace a měkkosti se mojí Unzipped od Lorac nevyrovná. Netvrdím, že je takhle silná pigmentace potřeba. To, co dovede Naked  (nebo jakékoliv jiné dobré stíny) běžnému smrtelníkovi naprosto stačí, ale je prostě pecka, když dostanete do ruky něco ještě lepšího a vymakanějšího. Chce se mi napsat, že ji prostě musíte mít, ale mé racionální já mě brzdí :) :) :).


V balení byl spolu s paletkou i primer pod oční stíny. Je bezvadný a snad ještě příjemnější než ty, které jsem používala dosud (UD, Too Faced). Je bělavý a tekutější, necítím v něm pocitově silikon. 
Rozhodně stojí za vyzkoušení. Přesto ho moc nepoužívám. Stíny mi totiž báječně drží i bez něho a ráda si odpustím jakýkoliv krok navíc. 








Nafotila jsem pro vás několik svých líčení vytvořených tímto zázrakem. Vidíte, že paletka umí být velmi variabilní a že by rozumné ženě mohla zcela stačit k životu :)

Znáte nějakou takhle rozumnou ženu, která by si vytypovala jeden báječný kousek a spokojeně používala jen ten? Já asi ne :)

Dnes recenzovanou Unzipped paletku od Lorac vám doporučuju. Je skvělá, báječná a krásná. Kvalita skutečně odpovídá všem těm ódám, které na ni uslyšíte. Barevně spojuje to nejlepší z Naked paletek, takže je o to variabilnější.

Napište mi, jak se vám zalíbila a co na ni říkáte. A rozhodně mi napište, jestli umíte používat jen jeden dokonalý kousek kosmetiky, pokud ho konečně najdete :) To mě fakt zajímá!


16 komentářů:

  1. Já se přiznám, že mě stíny UD až tak moc neberou. Paletky mám tři a z Naked mám dvojku. Není špatná, ale zas tak dobrá, jak moc se o nich básní, mi nepřijde. Na tuhle Lorac jsi mě tedy pořádně nalákala. :-) líbí se mi i looky, které jsi s ní vytvořila. Hodně podobné nosím jako své běžné líčení. Jeden ideální produkt bych sice našla ráda, ale myslím, že nejzábavnější mi přijde právě to hledání a zkoušení. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! To hledání je lepší než cokoliv :)
      UD jsem dnes chtěla použít jako měřítko, protože je většina lidí zná.

      Vymazat
  2. Tohle je naprosto dokonalá paletka. Ty stíny jsou božské, a poslední dobou jsem se do těchto zamilovala. A co se týče stínů UD, pár paletek mám, ale podle mě to není nic tak ohromného jak většina básní. Ano, některé stíny jsou super, bomba ale jiné jsou zase naprostý propadák.. :(

    Ráda bych tě pozvala na velkou letní giveaway, která je právě na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, podívám se k tobě :)
      Já stíny UD považuju za skvělé, jen už vím, které textury nekupovat, protože mi díky třpytkám opadávají.

      Vymazat
  3. Lorac je mi moc sympatická značka. Paletka vypadá skvěle, taky pořád nad jejich stíny přemýšlím. Teď díky Tobě ještě víc :))
    Jinak já jsem tedy dlouholetá velká milovnice UD a hlavně Nakedek. Svou první "jedničku" jsem spotřebovala ještě než začal ten extrémní boom, dlouho jsem se líčila jen s ní. :)) Líbí se mi pigmentace, která na oku nesplývá, výdrž celý den a další vlastnosti. Jediné stíny, které po dvaceti hodinách v práci vypadají dobře. Plus ideální barvy na můj běžný den. Dneska mám všechny čtyři velké Nakedky a kombinuju. Myslím, že ale novou kamarádku od Lorac by mezi sebe přijaly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně ti závidím, žes něco dokázala skutečně spotřebovat :) Pro mě jsou stíny UD skvělé. Oproti jiným značkám je kvalita konzistentní, mají skvělý lesk, pigmentaci i výdrž. Jen si nekupuju třpytkaté stíny, opadávají mi přes den. Ale to si nekupuju od žádné značky.
      Lorac je super, ještě o kousek lepší.

      Vymazat
  4. Panečku! Paletka vypadá božsky! Mám na wishlistu LoracPRO, takže po přečtení této recenze do ní půjdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajo, zkus ji. PRO mají větší škálu barev, bude pro většinu lidí ještě univerzálnější a výraznější.

      Vymazat
  5. Lorac se čte jako larok? To jsem vůbec netušila. A zrovna tahle paletka je úplný sen - líbí se mi od nich asi nejvíc. Dámy, nemáte někdo tip kde koupit Lorac, když v brzké době nemám v plná návštěvu USA a ani nemám nikoho, kdo by mi ji přivezl? Z ebay objednávat rozhodně nebudu... :(

    Ema

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, já jsem koupila na jejich eshopu. Asi nejjednodušší to je přes nějakou zprostředkovatelskou firmu, jen teda doplatíš clo.

      Vymazat
  6. Já už si pár let přeju Lorac PRO, ale bohužel je těžké ji tady sehnat. Ale všechny Lorac paletky jsou krásné. Já se přiznám, že UD stíny taky příliš nemusím, měla jsem dvě paletky (Smoky a Gwen). Naked Smoky jsem prodala a Gwen používám jen z toho důvodu, že obsahuje hezké přirozené odstíny, které jsou ted na léto ideální. Mnohem více mně vyhovují stíny od Too Faced nebo tarte. Jinak já to vždycky četla [lorak], a takhle to, myslím, vyslovují i americké Youtuberky,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkusím příležitostně tu výslovnost dohledat, mají někde vysvětlení.
      Too Faced mají taky super stíny, i když některé textury kulhají. To je těžký, každý umí něco. Stínům UD asi paradoxně škodí ta pověst, každý už potom čeká dokonalý zázrak. A ony jsou to JEN slušné stíny :)

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Např. zde: https://www.realself.com/blog/Pronounce-Beauty-Brands-Stila-Omorovicza-Shu-Uemura#.V39fmFcsnLY
    Jinak je úplně jedno, jak to budeme vyslovovat. Sice mám ráda, když se věci dělají správně, pokud možno, ale konkrétně tohle je tak nedůležité, že bych to vážně neprožívala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Lorac paletky som oboje mala už v košíku na istom internetovom obchode, no poštovné by ma vyšlo ešte viac ako samotné produkty, a tak som to nechala tak, čo ma veľmi mrzí. Tie tiene ale vyzerajú božsky.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)