Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 6. 2016

Update vlasové rutiny

Vlasy pro mě celkově nejsou nějak významným tématem. V podstatě je pouze skoro denně myju, občas do nich dám malinko stylingu, a všechno ostatní je na mé kadeřnici.

Proto řeším především šampony. Možná si pamatujete, že jsem dlouho radostně používala Macadamia šampon. Stále ho hodnotím jako výborný výrobek a je dost možné, že se k němu vrátím. S jarem mi ale zcitlivěla pokožka hlavy a za ušima jsem se po něm začala drbat. Proto jsem nadšeně skočila po PR vzorcích z hairbeauty.cz.
O značce Natura Siberica už všechny víme, že umí. Poměr cena a výkon je u ní tradičně extrémně výhodný. A u jejich vlasovky tomu není jinak. Tento březový šampon vypadá trochu jako rozmačkané avokádo, to mi bylo strašně sympatické.





Přesto mi docela trvalo, než jsem si na něho ucelila názor. On je totiž tak přírodní, že překvapí. Není ani kouskem podobný tomu, co znáte z pultů drogerií. Jeho textura, vůně i chování jsou takové..... přírodní. Pro někoho skvělá zpráva. Pro mě nakonec ano. Moje jemné a zdravé vlasy umyje dobře, výrazně je zdrsní a lehce načechrá (teda, tohle je u mě nutno brát s rezervou, objem a moje vlasy nejdou moc do kupy...). Je výborný i na dětské a pánské vlasy. Podle mě bude dobrý pro bezproblémové a velmi jemné typy vlasů. Na vlas vysušený bych byla opatrná. Nemám sice zkušenost, ale řekla bych, že by mohl znesnadnit rozčesávání a uhlazení vlasu. Netuším, chce to zkusit. Za tuhle cenu je škoda některou variantu z této přírodní řady nekoupit. Navíc mají na hairbeauty zrovna akci právě na tyto šampony. Nahlédněte. Ještě doplním, že ho používám na jedno mytí větší množství, než jsem zvyklá. Tím, že šampon moc nepění, mám pocit, že ho potřebuju víc, abych ho rozprostřela po celé hlavě. 

S dalším Natura Siberica šamponem speciálně vytvořeným pro citlivou pokožku hlavy jsme byli spřáteleni ihned. Je to taková spolehlivá klasika, která spolehlivě umyje, navíc mi ale zklidnil podráždění za ušima. Moc mě baví díky lehounké stopě lékořice, kterou v něm cítím. Já lékořici miluju v jakékoliv formě a množství a na pokožce hlavy mi připadá osvěžující a zklidňující. Pění normálně a celkově se chováním neliší od toho, co znáte, i přes přírodnější a šetrné složení. Tyto šampony jsou skvělé všechny, alespoň to, co jsem zkusila, bylo vždy výborné a fungující. 



Můj typ vlasů silnější styling nesnáší a nedá se moc upravit. Když vůbec styling používám, je to vždy něco lehounkého. Ideální je spojení lehké péče a mírného ztužení, samotné ztužení mi vlasy vždycky slepuje.
Tento krém Alterna 2in1 volumizer je úžasný! Na objem se mě neptejte, já vlasy nefénuju a krém sám od sebe pochopitelně moc nedokáže. Přesto jsem spokojená. Malé množství krému rozetřu v dlaních a tak nějak náhodně rozpracuju do vlasů. Do suchých nebo do mokrých, podle toho, jak jdu kolem koupelny. Vlasy nejsou tolik rozlítané, maličko lépe se mi kontrolují, přesto jsou svěží a měkké. Pokud nesnášíte helmu a potřebujete jen malé zkrocení vlasů, zkuste ho.



Podobně funguje tento lehounký sprej Alterna Bamboo Boho Waves. Ten stříkám do vlhkých vlasů, aby se mi rovnoměrně rozprostřel do všech vlasů a délek. Tuží o kousek víc než první kamarád, přesto je to spíš lehká varianta stylingu. Možná bych jeho účinek přirovnala ke slaným sprejům, které mám taky ráda. Tento sprej ale vůbec nevysušuje vlasy a nenechává je hrubé. 



No, a to je úplně všechno. Vlasy zatím stále nebarvím, i když jsem nedávno našla šedivý vlas (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hrůza! o tom raději ani nepíšu...), chodím na pravidelný střih, myju podle frekvence cvičení denně nebo obden. Nefénuju, jen výjimečně používám kulatý kartáč k rychlé úpravě účesu. 

A ano, už zase mohutně culíkuju, což moje kadeřnice i moje přítelkyně Liduška nerady vidí. Mají pravdu - culík patří holčičkám a ženy mají mít účesy. Jenže je to TAK pohodlné, rychlé, spolehlivé... A navíc mi drdoly i culíky sluší :)

Napište mi, které šampony mám zkusit, všechno mi dochází a chci zkusit něco nového. A taky mi napište, že taky milujete culíky a různé drcky na hlavě, ať v tom nejsem sama :) :) :)

Za PR vzorky děkuji hairbeauty.cz a omlouvám se za tu šíleně dlouhou dobu testování.

13 komentářů:

  1. Já si musím dávat přeliv co měsíc a něco, protože svůj první šedivý vlas jsem si našla v 18 a u něj to rozhodně nezůstalo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je genetika... Prý pomáhá jedna směs čínských bylinek.

      Vymazat
    2. Tak mě to zas tak nevadí... k bylinkám mám trochu nedůvěru, teda k těm cizím...

      Vymazat
  2. Já ti závidím, že ti stačí šampón. Myju jednou týdně, protože to nenávidím. Trvá mi to hodinu a bez masky se neobejdu. Mám kudrnaté vlasy, už léta jsem je nerozčesala. Dáš mi typ na ty kadeřnice?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je těžké. Dobrou kadeřnici je nutné si adoptovat domů nebo ji pojmout za nejlepší přítelkyni. V Praze ti rozhodně doporučím salon Vilinis Pod Baštami.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Myju dvakrát za týden, asi rok a půl jsem měla Redken, před ním Alternu a teď zas tmavě fialovou hydratující a barvu a slunce chránící řadu Alterny kaviár. Jinak to mám stejně co do údržby - krém Lush do polosuchych vlasů, občas Bamboo sprej s třpytem nebo Kendi oil. Někdy šampon prostřídám Rehabem od Lush a kokosovým nesmývacím Urtekramem. Nebarvit musí být blaho! Já ohony a cop miluju a různé zapletené drdůlky na léto! Ve vedru nesnesu krk pod vlasama, mám je delší, pod ramena. Taky mi vyčesané vlasy sluší - to všem, co mají dlouhou šíji. Tak na zažité zvyklosti kašlu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě! Vedro a na krk lepící se vlasy.... Hrůza!
      Na ty další věci, co používáš, se musím podívat. Já toho moc neznám, to je tím, že málo věcí používám.

      Vymazat
  6. Drdoly a culíky nosím ráda ale i z nutnosti, mám mega husté vlasy a je v nich v rozpuštěných příšerné horko...a zásadně odmítám jít na krátko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě teď na krátké vlasy taky nemám náladu. Dorůstalo mi to rok...

      Vymazat
  7. Já už něco z vlasovky Natura Siberica budu muset zkusit :) Jinak culík nosím skoro pořád - husté, delší vlasy a navíc v kombinaci se zdravotnictvím, takže musím trochu krotit :) Pořád jsem nenašla lepší řešení a krátké vlasy mi moc nesluší (nehledě na to, že by mi to přítel neodpustil ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu Naturu zkus, podle mě je to perfektní na to, kolik to stojí. Kolikrát uvalím tisíc peněz za šampon Alterna nebo Kerastas, na vlasech nepoznám nic. Tady dáš stovku nebo tak nějak, a je to báječné.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)