Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 6. 2016

překvapivé nákupy

Milí přátelé, moc se omlouvám za nečinnost na blogu. 

Měla jsem jakési podivné období, v němž se mísil klasický KOPR s nechutnou únavou a náběhem na pásový opar. To všechno je samozřejmě důsledek stresu a určité nerovnováhy v životě. Moje chyba. S některými věcmi nehnete, je nutné je přijmout. A to já úplně neumím. Vždycky se nabalí a nahromadí více práce do období, kdy onemocní děti, přijede pracovní návštěva, kolegyně dá výpověď a další radostně otěhotní, vyroste milion plevele v jahodách, vyraší pupínek na spánku (to je taky stres na jaterní dráze...) a musíte jet přes půl republiky na dávno přislíbenou akci. No, napište mi, prosím, že to znáte a že to máte podobně. Moje kamarádka z mé úplně první práce říkala, že na posraného i hajzl spadne. Co dodat... R.I.P. Alice. 

Myslela jsem si, že s blogem skončím. Ale v emailu mi jako na znamení přistálo tolik podpory od dvou z Vás, až jsem byla překvapena. Nestává se to totiž... 
A protože mě to tady stále baví a dává mi to víc než odebírá, pokusím se zase naskočit do rozumného tempa a nadále s vámi, kdo o to stojíte, sdílet svoje kosmetická guilty pleasures. Myslím, že byste mi chyběli, zatím ještě asi nenastala ta chvíle, kdy je potřeba zavřít krám. 

Dnes nakopneme Simsona výběrem zajímavostí. Vybrala jsem to, co mě samotnou překvapilo. Jde o věci, které bych dopředu vůbec neodhadla jako oblíbence. Buď jsem je dostala nebo jsem se k nim propracovala nějakou náhodou. Ale nejsou tím, po čem obvykle sahám v regálech obchodů. A přesto jsou báječné!

Začnu obočím, kterému moc nedávám. Trend přesných a dokonalých slimáků mě upřímně baví (v tom prasečím slova smyslu), ale samozřejmě jsem mu nepropadla. Obočí zvýrazňuji decentně tak, aby to nebylo poznat. A Dermacol tužka v nejsvětlejším odstínu, kterou jsem dostala, mě naprosto dostala. Barva super! Je měkká, dokonale kreslí i bez tlaku. Drží pěkně celý den, protože obsahuje dost vosků. Balení je pitomé a vršek s kartáčkem jsou na houby. Vršek mi popraskal asi do týdne, i když tužka jen odpočívá v kelímku na stolku a nijak na něho netlačím. Kartáček se nedá moc používat, protože na učesání obočí musíte použít tlak. A když máte vršek na tužce a zatlačíte, kartáček se točí. Takže vršek nic moc, jinak je tužka boží. 
Jedinou nevýhodu, kterou jsem našla, vidím v tom, že mi malinko trhá obočí, pokud udělám delší tah. To je tím voskem ve složení a mojí netrpělivostí při líčení, to asi nebude vada tužky. Rozhodně ji zkuste. Odstín 1 je sice údajně pro blondýnky, ale podle mě je ideální pro nás, které jsme s obočím někde ve středu. Už jsem si koupila druhou. To je u mě něco neskutečného.  

Dermacol Eyebrow pencil 1

Máte rády fialovou na tváři? Já jsem ji vždycky považovala za krásnou, ale malinko nebezpečnou barvu. Nicméně opět jsme si s fialovou řekly, že spolu budeme a že se máme rády. Moje lehce opálená tvář nám hraje do karet a i přes moji pokročilou třicítku na krku se toho spolu nebojíme.
Tvářenka Illamasqua v odstínu Morale a rtěnka Estée Lauder Pure Color Vivid Shine v odstínu Rebel Raspberry jsou na první pohled trochu šílené, ale s citem použité jsou obě báječné. Tvářenka je plná pěkného třpytu a na lehce opálených tvářích vykouzlí nádherné narůžovělé zdraví. Rtěnka je nekompromisní a nebojí se ani třpytek. Na léto skvělá kombince, že jo? Nebojte se jí, já bych taky nehádala, že mi sedne, ale sluší mi. U rtěnky jen upozorním na to, že mi občas chce utíkat ze rtů. Už bohužel nemám dokonale pevnou konturu rtů a některé rtěnky na to rády upozorní. Na tuhle vividku si musím dávat pozor a pojistit ji bezbarvou silikonovou tužkou Benefit, Bite Beauty nebo Essence. Určitě by  pomohl i korektor okolo rtů, ale to nemám ráda. Podle mě je to moc hrrr. Makeup má být lehounký a nemá být moc vidět.  


na plném světle vidíte odlesky obou výrobků
estée lauder rebel raspberry
illamasqua morale 

estée lauder pure color vivid rebel raspberry na slunci


Vidíte ty přenádherné odlesky? tvářenka Morale vypadá v krabičce sprostě, ale na tváři vás nezklame. Umí být i něžná a ukázat růžky pouze v pohybu a na sluníčku. Když ji navrstvíte, ukáže se víc. Je malinko prášivější než matné tvářenky Illamasqua, ale mnohem lépe se s ní pracuje. Matné tvářenky Illamasqua jsou nehorázně pigmentované. Patří bezesporu ke špičce na trhu, ale pro nás obyčejné smrtelníky jsou až nemožné a nepříjemné k obvyklému používání. Musíte mít měkký, ne moc hustý a syntetický štětec, musíte to umět, musíte mít slušnou pleť.... Já fakt preferuju nižší pigmentaci tvářenek, důležitější je pro mě celodenní výdrž. Třpytivá Morale je super, pigmentace je sice taky hrubě nad průměrem, ale dá se s ní líp dělat. Používám tulipánový RT štětec. 

illamasqua morale
Barva je problematická. Vyjde vám úplně jinak na různých monitorech. Rozhodně je to fialová, je ale i růžová, umí v sobě vykutat i kus červené barvy z vínového spektra. 




illamasqua morale
v poněkud silném nánosu, pro dostatečně výmluvné foto udělá správný blogger takřka cokoliv...

Taky jste si v poslední době všimly, jak všechny youtuberky šílí s našedlými odstíny rtěnek? Velký trend, který na nás zaútočil dost neomaleně. Troufám si tvrdit, že tyhle barvy nejsou plošně slušivé. Mladé holčiny samozřejmě unesou mnoho, pokud se lehce opálí, mohou si dovolit skoro cokoliv. My, starší kusy, ale musíme opatrně. Rtěnka Sisley v odstínu L26 je na první dobrou růžová s nemoderní perletí. Já se ale perleti nebojím, mně sluší a obecně všem tlumeným typům a zralým dámám udělá mnohem lepší službu než všechny opěvované matné rtěnky. K tomu ale musíme dojít každá sama :).
V každém případě je tohle ta pravá rtěnka pro ty z vás, kdo chcete drahý kousek, který bude trendově našedlý, ale zároveň vám nepřidá roky a ještě s vámi vydrží celý den v komfortní rovině. Matné rtěnky dost často vysušují. I ty které nevysušují, nepěkně stahují rty a ukazují jejich zvrásnění. Tahle rtěnka pečuje, ošetřuje, vanilkově voní, napumpuje rty a kromě trošky sheenu dodá i růžovo-mauve barvu. Na mé pleti je výsledek vysloveně trendy, jsem opálená a vypadám přesně jako trendově potrefená milovnice šedavých rtů.  
Což jsem teda ani moc nechtěla, ale když už to tak přišlo, tak se s tím šíleně frajeřím :) A jo, sluší mi. Hodí se naprosto ke všem typům líčení očí, to je celkem bezva, nemyslíte?



sisley L26

Rtěnka je navíc docela skvost sama o sobě. Dostanete k ní sametové pouzdérko, já teda moc netuším, nač jsou ta pouzdra dobrá a ihned je vyhazuju, ale třeba to někdo umí ocenit. Pokud ano, prosím, napište mi to. Pro mě je to jen hovadina navíc. Stejně malovátka nosím v kabelkách jen tak na naháče.


To by bylo pro dnešek vše, co mi připadlo nečekaně zajímavé. Mám samozřejmě miliardu dalších nákupů, které s vámi chci sdílet, ale jen u těchto kousků jsem našla ono zcela nečekané cosi, co jsem u nákupu nehledala. Většinou už totiž nakupuju cíleně a vím přesně, oč mi jde.


Dnes mi do komentářů napište cokoliv. A já se polepším a opět najedu na častější postování, slibuju.

Díky za podporu :)


28 komentářů:

  1. Prosim nekoncit! Je tu uz tak malo toho, co sa da citat, ze by to bola velka skoda!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem úplně podobné období, půl roku blog stál ladem, ale zase se taky pomalu vracím, Někdy nás život holt zaúkoluje příliš...mám to hodně stejně...A třeba tvářenky od Illamasqua jsou uchvatné obzvlášť ten Tvůj odstín teda, ale asi bych to s ním neuměla :-), já mám nude odstín, takže naštěstí s ní nemám problém hyperpigmentace :-D v nejhorším to bude jako s bronzerem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ten odds-on není zas tak šílený, dá se s ním moc pěkně pracovat. A díky :)

      Vymazat
  3. Byla by škoda s tímhle blogem skončit, samozřejmě pauzu každý pochopí, je to prostě život... S pásovým oparem mám taky zkušenosti, tak soucítím a doufám, že už zase zmizel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Naštěstí jsem opar chytila hned v začátku a pomocí čínských bylinek byl za 3 dny fuč, ani nestihl vyběhnout na pokožce. Jen ta únava se mě pak ještě držela...

      Vymazat
    2. Cinske bylinky Ti pomohli?Mozem prosim vediet co konkretne, kedze s tym obcas tiez zapasim.

      Koniec blogu by ma velmi mrzel, "chodim" sem pravidelne, na niektore clanky opakovane.
      Jana

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. Ty bylinky by mě taky zajímaly :) ráda zkusím něco ověřeného.

      Vymazat
  4. Jé, konečně, já už se bála, že blog skutečně skončil (ta krize byla znát, ale snad už je zažehnáno!) Prosím nekončit, my - pracující a lehce po třicítce ženy nemáme čas si vykreslovat obličej na pár hodin - potřebujeme vědět o kvalitní a nevulgární kosmetice! Já ten česky beauty blog nedávám. Tohle má úroveň, styl a prostě boží, většinu seženu tady či vím co shánět tam venku (a že tam toho v tom kosmetickém světě je). Díky tomuto skvělému blogu jsem například mj. objevila Lancome rtěnku a miluju ji! - a tedy spláchla do toalety poslední kousek Clinique, ne, to vážně není dobrá kosmetika (i když mě za tohle některé ukamenují :)) A ta malina nahoře, och! :) Tento blog mi tedy ušetřil spouuuustu peněz a času a ještě vypadám dobře (všímám si hlavně pochval od žen - a to se hlavně počítá), a takových nás určitě je. I to je (snad) nezanedbatelný důvod pokračovat dál.Těším se na další post(y) o novinkách v životě nuf. Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, moc děkuji za tak krásnou podporu.
      Jsem za ni velmi vděčná :)

      Vymazat
  5. Ja sem chodim moc rada, takze taky prosim nekoncit!♥ Pekne dny, Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, Sisley rtěnka je boží :-) a je fajn, že jsi zpět ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus ji, je velmi zajímavá. A díky!

      Vymazat
  7. Nekonči ;) Já sice nekomentuju, ale pořád sem chodím. Moc by mi Sofastars chyběl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Jaruško. Zatím držím :)

      Vymazat
  8. Haničko, taky jsem ráda, že jste zpět. Vlastně už čtu skoro jenom Váš blog - tak nějak Vám věřím, že píšete upřímně. Hodně sil, bude líp. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky. Bez upřímnosti bych to tady neměla důvod vést :)

      Vymazat
  9. Já bych řekla, že pytlíček je jako ochrana před poškrábáním. Mám jednu hodně lesklou Catrice paletku a k ní by se rozhodně hodil, strašně snadno se poškrábe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to tak myšleno. Já v kabelce nosím rtěnky jen tak, poškrábání risknu :) Jsem lenivec :)

      Vymazat
  10. Jak píšou dámy výše určitě by to byla škoda skončit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radunko, nebudu tedy :) Ještě držím

      Vymazat
  11. Nekonči! Ráda se sem vracím a během tvojí pauzy jsem musela začít poctivě sledovat insta, abych zažehnala absťák ;) Jako mládě se tu poctivě učím, jak nevypadat stále jako pubertální střevo, což se na mnohých jiných blozích vážně nedozvím... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za tento koment děkuji! Ten je prostě báječný, úplně mě dostal. :D

      Vymazat
  12. Dobrý den,úplně odbočím od tématu,ale chci se zeptat,pokud mohu, na vaši kabelku zn.FURLA,kterou sem viděla u vás na instagramu jaká je to prosím barva a jaké rozměry má kabelka a popř.kde jste ji pořizovala?Děkuji za info. Iva

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)