Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 5. 2016

moje KOSMETIKA MOJE

Mám velkou spoustu restů a pro vás toho mám strašně moc. Pokusím se trochu kopnout do vrtule a postupně se s vámi opět podělit o pár svých poznatků a zkušeností. Sice poslední dobou tolik nepíšu, ale nemohu úplně tvrdit, že bych nenakupovala a nezkoušela novinky :) :) :)

Kosmetika Moje je českou značkou, která vznikla poměrně nedávno, Já osobně ji znám díky instagramu a je mi moc a moc sympatická. Přesto mi to trvalo, než jsem se rozhoupala k objednávce.

Do košíku jsem naházela pár věcí a k mému velkému a milému překvapení jsem později z krabice vytáhla i výrobky, které jsem neobjednala. Byl k nim připojen milý rukou psaný vzkaz, že mám vyzkoušet a případně zrecenzovat. Krásné překvapení! 



Pojďme spolu postupně projít obsahem mého balíčku.

Koupila jsem si tři kajalové tužky v krásných barvách. Barevné tužky jsou mým oblíbeným fíglem, jak si snadno a rychle ozvláštnit líčení. Už o mě víte, že nosím skoro pořád jemné a nudné líčení (i když k němu používám plno různých věcí, výsledek je podobný...). Tužky v barvách jsou proto vítanou změnou. 
Ke kajalkám jsem dostala i dlouhodržící hnědou tužku v příjemném šroubovacím balení.





Barvy jsou pro mě ideální. Kromě mé oblíbené hnědé vidíte fialovou, příjemnou zelenou a měkkou oříškovou.

Automatická dlouhodržící tužka je povedená. Vůbec nevím, co k ní dalšího napsat. Je to přesně ten typ produktu, který pracuje přesně tak, jak by měl, ale ničím dalším nevyniká. Doufám, že tento můj popis tužce ve vašich očích neublíží, protože já ji skutečně používám ráda a nemůžu jí nic vytknout. Určitě se nejedná o voděodolnou linku. Jde spíš o podařený hybrid tužky roztírací a klasické linky. Klidně bych si ji znovu koupila, kdyby mi někdy došly zásoby.

Kajalové tužky jsem se musela naučit používat. Čekala jsem totiž od nich, že mi poslouží jako barevná horní linka. Jsou to ale klasické old-schoolové kajalky, které jsou mastnější a báječně se s nimi kreslí. Logicky ale hůř chytají na stíny a jejich výdrž je omezená. Nejsou otěru-odolné, s tím počítejte. Určitě mi nefungují jako ostrá linka s ocáskem, na to nemají koule.
Naučila jsem se s nimi žít a poslední dobou je používám hodně často. Jsou totiž skvělé jako rozetřený stín kolem horních o dolních řas. Když spěcháte nebo se vám do líčení nechce, udělají všechno za vás. Pak si už jen moc nesahejte do očí, abyste je neotřely. 

Kosmetika Moje Tužka na oči dlouhoržící s vitamínem E
Oceňuji krásné barvy - zelená i zlatavá jsou báječné a jinde jsem podobné barvy neviděla. I když mám i lépe držící tužky, nemůžu tyhle kousky s kytičkami na obale úplně kritizovat. Ta světle oříšková je krásná i do vnitřní linky, dělá něžné oko a měkký pohled. Kdybych ještě potřebovala někoho sbalit, rozhodně bych ji vzala na rande! 

Jako dáreček jsem dostala i čtvero očních stínů v odstínu 6, ze kterého mám radost. Sama jsem je nekoupila, protože se mi prostě strašlivě nelíbí to balení. Otevřeně to přiznávám, koneckonců vzhled je u kosmetiky důležitý. Já prostě nepatřím k ženám, kterým jde jenom a pouze o funkčnost.
Barevně jsou ale tyhle stíny přímo nádherné! Všechny čtyři barvy spolu ladí a ladí i ke mně. 



Kosmetika Moje Quatro č. 6



Stíny nepatří k těm úplně nejsilněji pigmentovaným. Zařadila bych je spíše k lepšímu průměru. Jejich pigmentace je lepší než to, co obvykle najdete v drogerii, ale slabší než to, na co jsem zvyklá. Dovolím si srovnat s Estyle, protože jde také o mladou českou značku. Pigmentace je u Estyle mnohem silnější, ale textura je naopak mnohem příjemnější u Moje. Aspoň tedy pro mě. Já si raději každé ráno pohraju s méně pigmentovanými stíny, které třeba neudělají dramatický efekt, pokud mi nezabordelí celý obličej a stolek okolo. 

Slabá pigmentace znamená, že barva, kterou vidíte v krabičce, se vám úplně neprojeví na očním víčku. Pokud jste tohle ochotné tolerovat, budete s Moje spokojené. Já jsem typ, který vysloveně výrazné líčení očí neunese. Jednak je to dáno mými barvami, jednak už nejsem žádná šestnáctka a potřebuju spíš výraz změkčovat než líčeným rysy zostřit. Mým potřebám pigmentace stínů stačí, i když hlavně u třetího hnědého a čtvrtého vínového stínu mě mrzí, že tu krásnou barvu nedostanu naplno na oko. Alespoň na linku nebo vnější koutek oka bych to ráda zkusila.

Píšu to asi až moc podrobně, ale chci, aby bylo jasné, že slabší pigmentace nemusí být vždycky průšvih. Na druhou stranu tyhle stíny nekupujte vy, které se líčite výrazně a které potřebujete přesně ty jasné barvy, které vidíte v krabičce.

Výdrž stínů je skvělá, přes den se mi nehýbou a neslévají, i když pod ně nepoužívám bázi. 

Já sama za sebe jsem vlastně spokojená, snad i fotky vám ukazují, že stíny pracují a sluší mi. Kdyby jen to balení nebylo tak strašidelné. Navíc musím bohužel říct, že i provední krabičky kulhalo (minulý čas...) na obě nohy, plast nedoléhal a horní plastové víčko se odlomilo asi po šestém pokusu o zavření. Velká škoda, stíny by byly o několik levelů výš, kdyby byly jinak prezentované.


Z fotek vidíte, že barvy se nedokážou dokonale prosadit. Přesto jsem se vždy nalíčila příjemně, byla jsem spokojená a slušelo mi to. Pokud jste jemný typ, netrváte na výrazné barvě stínů a ráno spěcháte, rozhodně budete spokojené. Já se asi kouknu i na tria stínů, zde se mi zdá totiž balení povedenější a méně nevkusné.

Velkým a skutečně příjemným překvapením je pro mě řasenka Giga. Zde chci pochválit eshop Kosmetiky Moje. Je totiž moc pěkně udělaný a přehledný. Sice bych ocenila lepší zobrazení odstínů, protože jsem trochu tápala, ale řasenky jsou odprezentovány dokonale. Vybere si každá, pokud jenom trochu zná svoje řasy.



Já jsem po řasence Giga sáhla hned, protože přesně takový kartáček mi sedí vždycky. A nemýlila jsem se. Ve žlutém obalu mi dorazila báječná řasenka! 

Kosmetika Moje řasenka Giga




Umí krásné a oddělené řasy, pomůže jim s objemem. Po asi týdnu, který potřebovala na lehounké zaschnutí a zahuštění krému uvnitř, je to moje milovaná řasenka a určitě si ji zase koupím! A vy si ji taky kupte. Pokud máte rády Clinique High Impact řasenku, kupujte si tuhle Kosmetika Moje Giga, je velice srovnatelná! Je tu jen jeden rozdíl: Clinique vám vydrží mokrá i rok, pokud kašlete na obligátní tříměsíční doporučení. Giga vydrží tak měsíc a půl až dva měsíce, pak vyschne. Jo, a rozdílná je taky cena :D :D :D


Jako milovník rtěnek jsem nemohla nekoupit rtěnku, znáte mě. Nebyl moc výběr a nebylo moc poznat, co si kupuju, tak jsem prostě z dostupných rtěnek cosi vylosovala. Naštěstí jsem se u čísla 12 trefila do krásného jarního odstínu. Popsala bych ho jako perleťovou oranžovou barvu, ale klidně mě opravte.

Kosmetika Moje rtěnka zvláčňující číslo 12
Rtěnka je spíše krémová a pečující, moje suché rty jsou pod ní spokojené a ošetřené. Nevysušuje, takže je to bezva. Navíc mi připadá, že vůbec neputuje tam, kam nemá. Myslím si, že je to zvláštní texturou, která rtěnce brání se úplně vcucnout do rtů a spíš barvičku posadí.
Jedná se o přirozenější rtěnku, kterou natřete kdykoliv, kdekoliv, za běhu i pochodu. To je dobré i proto, že výdrž není závratná. Netvrdím, že si ji koupím znovu, ale rozhodně se nejedná o průšvih. Moc se mi líbí obal téhle rtěnečky. Je jednoduchý, funkční a pěkně zdobený, snad i něco vydrží. Rtěnku můžu doporučit.



Na horní fotce vidíte ještě čubinu na rty, kterou jsem dala kamarádce. O té nevím zhola nic, ale láká mě ji vyzkoušet. Aspoň mám tip pro další nákup, až půjdu pro řasenku. Stejně tak dnes nebudu psát o lacích na nehty a balzámku na rty, protože jsem zatím neměla moc času je vyzkoušet.

Abych dnešní otřesně dlouhý post zakončila a shrnula své dojmy z mých věciček od Kosmetika Moje, říkám vám:
JO! Pokud ještě nemáte nic doma, určitě si něco na zkoušku kupte. 
#podporujemečeskéznačky
Je to česká firma, je to i přes některé moje přísné výhrady povedené, použitelné, pěkně zabalené (až na ty stíny teda...). Mě se tahle značka zalíbila moc a moc a rozhodně si od ní zase něco koupím. Řasenka Giga to má u mě jasné a budu se dál rozhlížet na eshopu.

Sympatický je mi i milý a decentní projev PR oddělení značky na sociálních sítích. 

Oproti už zmíněné značce Estyle nebe a dudy... Pro ty, kdo nečetli na instagramu u tety Martiny: majitelce Estyle se nelíbily moje recenze a odmítla je. 

Nechť si každý udělá názor sám za sebe. Já za sebe trvám na tom, že své zkušenosti popisuju poctivě. To je přece slušnost vůči vám, kdo mě čtete. A recenzuji (zde nebo na instagramu) zásadně vše, co dostanu. To zase považuju za slušnost vůči firmám.

Víme všichni, že kosmetika je strašně moc o sympatiích, pocitech, vůních a emocích. I s přihlédnutím k těmto faktům se vždycky pokouším o spravedlivý pohled a ten vám taky sděluji. Víte moc dobře, že klidně napíšu i to, že produkt sám o sobě je ok, ale že mi něco iracionálně nesedí. Už jsem toho ozkoušela hodně a vím, co od kosmetiky čekám. Tím spíš jsem věřila, že můj poctivý přístup a široké zkušenosti budou vítané. Nechválila jsem však bezvýhradně, což v Estyle vadilo...

Velmi ráda dostávám kosmetiku k recenzím a moc ráda testuju, ale spolupracovat chci pouze s těmi, kdo mě neodsoudí za MŮJ názor, i kdyby nebyl dokonale pozitivní. O nějakém placení za chválu tady samozřejmě nemůže být vůbec řeč, to vážně nemám zapotřebí :)

Děkuji značce Kosmetika Moje za PR dárky, které mi přihodili k objednávce, a věřím, že kousnou i moje výhrady. Přeju vám růst a štěstí na lidi!  

A vy, čtenáři, mi napište, co si mám koupit příště! Díky :) 



22 komentářů:

  1. Tohle je přesně ta recenze, kterou čekám! A tleskám! Mám ráda Senza řasenku (Gigu mám už doma a čeká na otevření), všechny typy laků a arganový olejíček na můj rtíček. Hodlám na tvůj popud koupit stíny. Tužky mám už taky (kajalky), pastelka je příjemná. P. S. Tvoje Estyle recenze byla výborná. A ne každý se hroutí blahem při nánosu na ruce a naštěstí ne každý podle toho hodnotí kvalitu. Estyle je u mě už mrtvé. Dokonce mi poslali newsletter, ať si koupím ty jejich vypadávačky metalačky:). Túdle:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuju.
      Pravda je, že mě to s Estyle mrzelo, ale za svojí "prací" si stojím. Kdo se trochu vyzná, má jasno. Stejně tak každý profesionál...
      Víc k tomu asi nemá smysl dodávat, pro mě je to uzavřené. Názor jsem si udělala a jedeme dál.
      Např. s Moje a dalšími normálními lidmi na palubě :) Ono se dá nakoupit tolik různé kosmetiky..., že kvůli jedné značce nebudem zahazovat peněženku, no ne? :D

      Laky na nehty Moje mě čekají, zkoušela jsem zatím jen jeden a vypadá to na fajn kvalitu. Plánuju nějaké trio stínečky a zvažovala jsem i tvářenku. Uvidíme při dalším nákupu :)

      Vymazat
  2. Ty "old school" kajalky mám, stály mě naprosto směšných 10,- Kč a miluju je! Používám je přesně jak píšeš, zvlášť ta světlá fialková vypadá kolem řas krásně svěže.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,

    tu značku neznám vůbec, ale po tvém článku prohledám jejich e-shop. Ty stíny by podle Tvého popisu mohly být pro mě to pravé ořechové. Oproti zbytku světa mi totiž ta šílenost od E-style vůbec nevyhovuje.
    Rtěnka se mi moc nelíbí. Ale to neber zle. Spíš to bude tím, že nemám ráda perleťové rty a poslední dobou si jedu na matných rtech.
    Prosím, mohla bys sepsat recenzi na oční krém Clarins?

    Díky Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti,
      krém Clarins udělám.
      Stíny Moje rozhodně ranní rutinu nezpomalí a neznepříjemní. Určitě je zkus. Rtěnka určitě pro milovnice matných rtů nebude, to je skoro pravý opak :)

      Vymazat
  4. Já naopak na tvou recenzi E Style vzpomínám jako na převážně pozitivní - podle mě celkově vyzněla dobře, jen jsi upozornila na pár nedostatků... Mám zkušenost s trio stíny E Style a jejich textura mi právě taky moc nevyhovovala, proto jsem je předala dál. Černé trio se tak drolilo a padalo pod oči, že se nedalo vůbec použít. Trio do oranžova mělo texturu doslova jako prach ve sklepě, ale odstíny krásné. Nejlepší se mi zdálo zlatohnědé trio - nádherné jak odstíny, tak pigmentace a i dobrá konzistence, do máslova, jako nadrcená motýlí křídla, že to tak musím napsat :)

    O kosmetice moje jsem už četla hodně, akorát jsem se zatím nedostala k nákupu. Hodně se mi líbí ta čtveřice stínů a zaujaly mě taky řasenky. Rtěnku bych brala klidně ještě víc do oranžova :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve své recenzi jsem jen upřímně popsala vlastnosti tak, jak jsou :)
      U Moje se chystám ještě na další řasenku, vyzkouším další typ.
      Nevím, zda mají ještě oranžovější rtěnku, je to tam na eshopu hůř poznat. A swatchů mnoho není.

      Vymazat
  5. Na tom Instagramu jsem to přehlédla (a nemůžu to najít). To jako fakt? To mi přijde pěkně trapné. Dřív mě estyle lákalo, ale čím dál tím míň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Martiny na ig profilu pod fotkou smaženého řízku :)

      Vymazat
    2. Děkuji, už jsem to našla (Instagram totiž nevedu). :) Každopádně děkuji za doporučení dalšího zajímavého a čtivého blogu (paní Martiny), ráda si počtu kvalitní recenze na dražší produkty, přestože se sama pohybuji spíše v přírodních (péče) a indies (dekorativka) vodách.

      České PR mi hlava nebere už delší dobu. Mám malý (cca 130 čtenářů) dost specifický kosmetický blog, přesto mi občas přijde nabídka na spolupráci od firmy, která se evidentně ani nepodívala, o čem na svém blogu píšu. Když píšu převážně o indie dekorativce, a když už o péči, tak přírodní, asi nebudu mít zájem spolupracovat s Astrid, Karin Herzog apod. v rámci těch jejich masových nabídkových vln. Divím se, že jim to za to vůbec stojí mi psát, i když si myslím, že asi mají nějaký seznam mejlů blogerek či co a pošlou to úplně všem.

      Vymazat
  6. Jsem ostuda,od Moje jsem neměla ještě nic :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, zkus něco, podle mě to fakt stojí minimálně za vyzkoušení. Doufám, že Moje postupně i vymění obaly za lepší.

      Vymazat
    2. Až bude možnost a příležitost nějaké akce,tak si určitě něco pořídím :)
      Určitě obaly jsou takový zastaralý,ale důležitý je obsah ,tak třeba časem ;)

      Vymazat
  7. A k Estyle,i já měla dost špatnou zkušenost s PR a nechci to moc veřejně rozmazávat, ale už je to za mnou. Rozhodně si cením skvělých recenzí a hlavně upřímných bez příkras :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se fakt snažím o poctivé recenze. A čím dál víc o tom přemýšlím, když vidím, jak se to s naší blogosférou vyvíjí. Věřím, že na naše malé a poctivé blogy se lidi začnou hrnout ve velkém, protože jinde už snad normální názory nenajdou... Čest výjimkám z horní blogo-vrstvy, které si zachovaly neutralitu :D

      Vymazat
  8. Ráda bych prohlásila, že mám ráda tvoje recenze právě díky nezaujatosti a velké zkušenosti.
    Moje je mi tak nějak celkově sympatičtější než estyle, měla jsem řasenku (slušná), mám rozjasňující pudr (fajn) a rtěnkobalzám. A mile ráda objednám i něco dalšího, zatímco u estylu asi ne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi ti děkuju, An.
      Já nechci stavět celou situaci jako duel mezi Estyle a Moje. Vím, že se to nabízí, protože jsou to nové české značky z dostupné cenové kategorie (i když cenově/kvalitativní srovnání by jistě nebylo bez zajímavosti...). Nechci škodit žádné značce (i když tady si značka Estyle uškodila sama), myslím si, že v obou sortimentech si může každý zákazník vybrat podle svých potřeb a vkusu to pravé.
      Ovšem sympatie jsou důležité :) Vždy!

      Vymazat
  9. Já nevím, ale asi nejsem cílová skupina pro levnou dekorativní kosmetiku, byť českou. Nechci vypadat, že jsem snad nějaký snob a kupuji jen drahé produkty, ale obyčejná drogerka se mi za těch 15 let, co se maluju, většinou prostě neosvědčila, takže mám doma spíš méně kosmetiky, ale zase tu, kterou považuji za kvalitní a kvalitu s použitím kvalitních složek u produktů, kde se cena pohybuje v průměru kolem 60 korun prostě nečekám. A asi jsem divná, ale mě se nelíbí barvy stínů/rtěnek ani u moje ani u E-style.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, proč bys byla divná. Máš svůj vkus a svůj názor, to je dobře!
      Já taky sahám po high-endu a nejvíc se s ním pomazlím. Ohledně prospěšnosti složení z levného a drahého by to zřejmě bylo u dekorazivky na dlouhou diskusi - a do takových se pouštět nechci, jednotlivé složky nerozebírám a řídím se spíš vlastním pocitem a zkušeností.
      Já značku Moje moc ráda podpořím, ale samozřejmě, že pokud máš doma pár osvědčených kousků, nenajdeš důvod testovat něco jiného. :)

      Vymazat
  10. Od této značky jsem měla ráda řasenky,dokud jsem neměla udělané řasy. Po té automatické tužce se mrknu. Neberte to jako rýpání,ale musím se zeptat,proč je tady stejná fotka oka s linkou jako je u článku s E style:)? To teda asi nebude ona? Škoda,ráda bych ji viděla "v akci". Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuju za poznatek, prohodila jsem fotky. Už jsem tu nesprávnou smazala. To víte, občas se v tom trochu zamotám :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)