Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 5. 2016

BECCA Shimmering Skin Perfector Pressed ROSE GOLD

Rozjasňovače Becca jsou ve světě kosmetických milovnic legendou. Ať už ty tekuté, které jsou skvělé třeba k míchání do makeupu, nebo lisované třpytivé pudry, z jejichž škály jsem dnes vybírala já. V nabídce jsou i krémové rozjasňovače, ale ty zatím ignoruju. S pudry se mi pracuje zdaleka nejpohodlněji.

Značka Becca balí produkty do typických obalů kombinujících matný plast připomínající gumu a matný stříbrný kov. Obaly jsou festovní a spolehlivé.




Obsah nás ale zajímá víc. Jak možná víte, Becca tento rozjasňující pudr nabízí v pěti základních odstínech od úplně stříbřitě bílé do zlato hnědé. Vybere si každá žena podle barvy své pleti. V minulém roce byl navíc uveden limitovaný odstín rozjasňovače Champagne Pop, který způsobil typickou hysterii. Všichni jej museli mít. Když jsem Champagne Pop kupovala svým kamarádkám, pořádně jsem si ho otestovala a osahala. Odstín je opravdu krásný, kombinuje příjemnou smetanovou a žlutozlatou barvu, výsledkem je pěkná měkká zlatá, která ale není vysloveně teplá. Určitě sedne všem. Já jsem si nakonec Champagne Pop pro sebe nekoupila proto, že mám zlatý rozjasňovač Dior Transat z letní limitky 2014, který je texturou a finishem prostě lepší.



Proto jsem sáhla po odstínu Rose Gold, který je pro mě unikátní. Nemám jiný rozjasňovač nebo tvářenku takové barvy a kvality, nebylo co řešit.


Odstín Rose Gold mi slouží jako nádherná rozjasňující tvářenka. Jako rozjasňovač patří spíš k těm tmavším, dá se použít, ale preferuji své Dior rozjasňovače. Barevně se mi těžko popisuje slovy, ale fotky se vyvedly a jsou věrné. Vidíte, že je to příjemný teplejší odstín, zaznamenáte zlatou, broskvovou i růžové odlesky. Prostě krásná a celkem unikátní barva, že ano? 
Věřte mi, že umí přirozený a velice lichotivý vzhled, nenásilně zvýrazní líčka, zároveň dodá příjemný sheen v dostatečné dávce. Hlavně, když spěchám, sahám po něm pravidelně. Přesto moc neubývá.

Becca Shimmering Skin Perfector Rose Gold

Textura rozjasňovačů Becca je velmi specifická a naprosto právem patří k těm nejopěvovanějším v kosmetickém světě. Jde o pudr, který se chová skoro krémově. Právě díky tomu jsou tyto rozjasňovače tak skvělé a oblíbené. Rozjasňovač totiž nesmí být pudrový nebo snad prášivý. Čím lépe si rozjasňovač sedne na pleť, tím lépe vypadá. Naopak je nepříjemné, pokud narazíte na vysloveně suchý rozjasňovač - ten pak obtížně umístíte přesně tam, kde má být. Navíc rád putuje a přes den ho nacházíte na čele i kolem úst. Nejhorší je pak kombinace suchého rozjasňovače a hrubšího rozježeného štětce... Katastrofa! Pokud doma máte nějaký pudrový rozjasňovač, který vás zlobí, nanášejte ho jen bříškem ukazováčku. Vpracujte ho do pleti a na štětce se vykašlete.
Naopak takhle dobré a krémové textury nanesete čímkoliv. Když vezmete hrubý a chlupatější štětec, bude efekt rozjasnění méně patrný. Čím hustší štětec, tím výraznější efekt. Můžete klidně vzít i plochý syntetický štětec - jako na makeup. Ale pro maximální jistotu nanášejte prstem, o nic nejde.

Rose Gold používám jako tvářenku a beru jakýkoliv tvářenkový štětec ze své sbírky. Prostě ten, který je právě čistý. Všechny fungují, protože tenhle rozjasňovač je prostě skvělý.


Na následující fotce jsem srovnala některé známé a báječné rozjasňovače, abyste měly přesnější představu. Fotku jsem původně vytvářela pro účely srovnání zlatých rozjasňovačů, ale tento post nakonec psát nebudu.
První dva swatche ukazují mé milované Dior rozjasňovače. Jsou tím nejlepším, co mám a co jsem kdy měla (nově mám úplně úžasnou paletu By Terry, ale o té příště). Hlavně druhý swatch ukazuje to, co na letním rozjasnění vyžaduju a miluju nejvíc. Na třetím swatchi je právě Becca Champagne Pop. Jak jsem psala výš, barva nádherná. Ale na pleti nevytváří tak hladký a tenký, ale přitom lesklý a přirozený nátěr. Dává víc prášku a je tak nějak víc viditelný ve smyslu vrstvy na pleti. Já nechci vrstvu lesklého pudru, chci nádhernou pleť, která je vidět pod makeupem. Rozjasnění by podle mě mělo působit malinko "vlhce" bez ohledu na velikost a charakter lesklých částeček. Tak tváři prospěje nejvíc. Koneckonců přitažlivost mladé pleti tkví právě v tom šťavnatém lesku. A ten se snažíme napodobit, že ano? Proto u mě Dior zlatíčko z léta 2014 vítězí a Champagne Pop jsem si nekoupila. Kdybych ale Dior Transat neměla, neváhala bych... Šlo opravdu jen o to, který z těch dvou je lepší. 
Čtvrtý swatch ukazuje taky velmi příjemný zlatý rozjasňovač New Cid v odstínu Sirocco. Je levný a dobrý. Malinko práší, ale nanášení prstem tuto nectnost zcela schovává a výsledný finish je super. Míra rozjasnění se dá velmi dobře korigovat a v balení skoro neubývá.
Na pátém místě je velmi slabý swatch Becca Rose Gold. Rose Gold jsem mezi zlatými pudry tak nějak ošidila a swatch je lehounký. Nicméně barvu vidíte, je zřetelné, že pro většinu dam z našich zeměpisných šířek bude spíš vhodný jako tvářenka.


Dior Glowing Nude 002 (spring 2016), Dior Transat Edition (summer 2014), Becca Champagne Pop, New Cid i-gkow Sirocco, Becca Rose Gold

Doufám, že jsem vás naladila na léto a že se vrhnete do pátrání po tom nejlepším rozjasňovači, pokud  ho ještě nemáte.
A pokud ten svůj máte, napište mi, prosím, který to je. Mohlo by se sice zdát, že nic nepotřebuju (ne, to se nezdá, já fakt nic nepotřebuju!!!), ale jeden nikdy neví, že ano...
:)

1 komentář:

  1. Je krásný! Já žádný pudrovo-krémový nemám, používám jen Nars Orgasm - ten odstín jsem vzala omylem, ale nakonec to byl, myslím, šťastný omyl, vyhovuje mi moc!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)