Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 4. 2016

ESTYLE Perfect Harmony Palette 03, 04, 07

Kosmetika české značky Estyle je v poslední době velkým fenoménem a i já už jsem vám ukazovala svoji první a do té doby jedinou paletku této značky. Od zastoupení značky jsem dostala k vyzkoušení dvě další paletky a dvě tužky, takže mám dnes mnohem víc poznatků, o které se s vámi podělím.


Ve schránce mi přistály paletky 03 Gold Dreams a 04 Smoky. A rovnou vám můžu říct, že jsem si sedla na zadek, jakmile jsem je otevřela. Strašně se mi líbí barevně. Hlavně Gold Dreams je něco, co mi barevně úplně sedí. Takhle krásná kolekce měkkých přírodních barev se jen tak nevidí. Navíc jsou stíny silně pigmentované, takže nehrozí zklamání z toho, že by barvy na víčku neodevzdaly to, co slibují v krabičce.


ESTYLE Gold Dreams

Úplně nejnádhernější barvou je zde pro mě dvojka. Tyhle barvy mi sluší celý rok a lesk v nich pomáhá uklízet únavu, aspoň u mě. Nejsvětlejší barva je vysloveně nazlátlá a dost výrazná. Zlato-hnědé odstíny na třetí a čtvrté pozici jsou velmi použitelné a slušivé. No, a jistým překvapením by pro někoho mohla být pátá lesklá meruňková barva, se kterou ale my matadoři umíme pracovat, takže víme, že dokonale rozzáří střed pohyblivého víčka. Stačí lehký dotek prstem třeba už na hotové líčení. Budu se opakovat, ale tahle paletka je prostě přenádherná.


Textura stínů je ale malinko problematická. Díky obsahu větších lesklých částeček a díky příjemné měkkosti nadprůměrně práší. Na tuto paletku potřebuju víc času a rozhodně doporučuju líčit oči jako první. Já mám teda problém s tím, že když mám ráno ošetřenou pleť, nenávidím to, že bych ji pak měla drhnout a vysvléci odličovačem. Strašně mě mrzí ten silný opad stínů, protože nebýt jeho, tahle paletka by se posunula na jednu z vedoucích pozic v mém už tak vymazleném arzenálu.
Věřím také tomu, že se stíny z paletek Estyle dají spotřebovat, poměrně rychle totiž ubývají. Tohle je u mě plusová informace, já totiž ráda spotřebovávám. 



Pro mě nejnositelnější varianta líčení s touto paletkou vypadá nějak takhle. Vidíte, že barvy nemohou úplně rozbalit svůj potenciál, protože si nemůžu dovolit opad a uprášenou tvář. Nanáším nejčastěji bříškem prstu, kterým barvu pokládám. Bez ohledu na kvalitu a cenu štětců, které používám, jsem zatím opadu při stínování a roztírání stínů ještě nezabránila.

Varianta Smoky je skvělá. Barevně je na mě už poměrně hodně výrazná, ale po pečlivém testování všech mých paletek od Estyle prohlašuju, že má z nich nejlepší a nejpoužitelnější texturu. Oproti trojce Gold Dreams má totiž stíny spíš perleťové než glitterové, velké třpytky najdete jen v jednom okénku z pěti. Proto i pro je vhodná uspěchanou ženu, která má ráno několik minut na úpravu a přes den nemá čas na korekce.


ESTYLE Smoky

Pigmentace obou paletek je naprosto neuvěřitelná. Říkají vám to všechny blogerky a youtuberky a neřeknu nic jiného.
 




Líčení s paletkou Smoky je výrazné, ale práce se stíny velmi vynahrazuje až přehnanou pigmentaci. Poslední dobou moc nepoužívám bázi pod stíny a se značkou Estyle to ničemu nevadí. Tyhle stíny mi drží a kdyby z Goldem Dreams neopadávaly lesklé částečky, bylo by to úplně dokonalé.

Paletka Purple Rain, kterou jsem si koupila dřív, mě v žádném případě neoslovila tolik, jak se mi líbí tyhle dvě.

ESTYLE Purple Rain

Pigmenatcí mě neohromila a barvy to neuměly tak pěkně rozbalit. Výdrž byla ale výborná a barva některých odstínů je něžná, krásná a neopakovatelná.

Mám pocit, že stíny Estyle se dají rozdělit do tří skupin. Matné nebo skoro matné (pigmenatce slabší a tvrdíš lisování), perleťové (pigmentace maximální, lisování střední, nejlepší práce) a konečně velmi lesklé (pigmentace ohromující, lisování měkké, nejvyšší prášivost). Já osobně mám nejraději tu střední cestu.

K posouzení jsem dostala také dvě tužky z kolekce Waterproof. Mám hnědou a fialovou barvu a mám s nimi problém. Pigmentaci mají obě výbornou a kreslí dobře a měkce. 


Na mém oku se ale chovají jaksi podivně, shlukují se a cuckují, přes den nedrží celistvé a v kouscích se mi odrolují. Ani jednou jsem neměla ocásky linek déle než do oběda. Při odličování je celé dílo zkázy dokonáno a ještě za hodinu lovím z oka kousky tužky. To mi nevyhovuje a tužky jsem se po několika nezdarech nedonutila používat. Napište mi, kde se stala chyba. Měla bych asi vyzkoušet kajalky od Estyle, ty mě lákají víc.



Na této fotce vidíte, co mi tužky dělají. V žádném případě nekreslí takhle trhaně, pro fotku a demonstraci svého problému jsem je nanesla na čerstvě odlíčenou a ještě vlhkou ruku, proto je barva tak trhaná. Přesto zde dobře vidíte, co vám zbyde v oku.


Na závěr musím rozhodně říct, že má Estyle výborně našlápnuto. Já teď toužím vyzkoušet paletku stínů 01 a některý Wet and Dry stín, taky koukám po kajalových tužkách a moc se těším, s čím další tahle česká značka přijde.
I když mě osobně nesedlo úplně všechno, celkový dojem je hodně vysoko. Koneckonců neznám značku, kde by mi sedlo všechno...

Ačkoliv jsou paletky bytelné a obal mají fajn, moje Smoky vyskočila a tím mi vnukla nápad, abych stíny depotovala a měla je tak všechny v jednom. To bych doporučila i vám, pokud máte hodně monostínů a malých paletek Práce se stíny je ráno ještě pohodlnější.

Za poskytnuté produkty děkuju PR oddělení Estyle, byla to pro mě vítaná příležitost, jak si rozšířit obzory a poznat krásné a kvalitní výrobky. Upřímně říkám, že po Purple Rain bych sama velký nákup u Estyle neudělala. A teď vám doporučuju se po sortimentu podívat, nakoukat si swatche, zvážit, kolik třpytek unesete a kolik máte času na líčení. A podle toho si najděte tu svoji ideální barevnou kombinaci a texturu.

10 komentářů:

  1. Velmi pekne zhodnotenie na paletku cislo 3 som pozerala tento tyzden uz niekolko krat, prave ten posledny oranzovy nazlatly odien sa mi pacil najviac, ale tvoj clanok ma presvedcil ze toto by nebola asi najlepsia paletka pre mna, kedze rano sa potrebujem rychle nalicit a ako mamina dvoch malých skolkarov fakt nemam casu navyse. Podla mna asi lepsie by bolo ak by sa dali vyskladat aj vlastne paletky, nieco ako Inglot a podobne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že takový koncept právě značka plánuje. Pokud se nepletu, něco takového jsem zaregistrovala. Nechci tě od 03 odradit, ale je pravda, že umí potrápit.

      Vymazat
  2. Super článek, s rozdělením stínů naprosto souhlasím. Pro mě je nejlepší právě paletka 01 Natural, tu použiju vždycky, když nevím co nahodit na oči a taky se opravdu pohodlně nanáší. Takže určitě stojí za vyzkoušení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Tak jsem o té 01 měla pravdu :)

      Vymazat
  3. Musím říct, že mě paletky E-style nikdy nelákaly. Nelákají mě ani potom, co jsem si koupila paletky Petry Lovelyhair. Bohužel to asi nezlomí ani tvoje recenze. Nejvíc se mi odstínově líbí ta první paletka, jenže fakt netoužím po stínech opadaných na tváři. Takže ji asi prostě s klidným srdcem vynechám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jestli máš obě PLH paletky, tak máš i slušný výběr barev a chápu, že víc nepotřebuješ :)

      Vymazat
  4. Sakra, tu Gold asi potřebuju. Asi určitě! 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, fakt? proč já si myslím, že jsi jiný typ? Každopádně ty barvy jsou prostě nádherné... A cena bezvadná. Za zkoušku to zkrátka stojí!

      Vymazat
  5. Ojojooooj...to tvoje licenie s 04 smoky je fakt prekrasne...teraz nad nou silne uvazujem a to som si myslela ze potrebujem uz len tu 03 :)....ja mam doma 01 natural je velmi fajn na taky ten everyday look ale prasi teda neuveritelne ani nie pod okom ako ked do tienu ponoris ci uz prirodnym/syntetickym stetcom ale na oku drzi krasne a nejako jej to odpustam a casto ju rada pouzivam :)

    OdpovědětVymazat
  6. ESTYLE má nádherné paletky , krásné líčení :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)