Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 3. 2016

YVES SAINT LAURENT Couture Variation 10 Colour Eye Palette Nu

Dnes chci jen velmi rychle upozornit na jednu svoji moc oblíbenou paletku stínů. Mají na ni totiž pěknou slevu na marionaud a já ji mohu jen a jedině doporučit

Miluju ji. 

Kvalita je báječná. Stíny nevyžadují bázi, skvěle se nanáší a drží bezproblémově. Jsou velmi jemné a mají příjenou texturu. Nejsou suché a tvrdé, naopak působí máslově a bezvadně se aplikují. Oceňuji, že nepráší a neušpiní mi tváře pod očima, což by u lesklých perleťových stínů vážně vadilo. Třeba moje milované Too Faced Chocolate Bar stíny tohle dělají a ruší mě to...


Pokud vám nevadí lesklé a perleťové stíny měkkých teplých barev v přírodních odstínech, rozhodně se zamyslete nad koupí. Já osobně jsem přesvědčena o tom, že lesklé stíny ve správně zvoleném odstínu ubírají roky a únavu. Matné stíny jsou krásné a trendové, ale pokud jste mnoho nenaspaly a není vám šestnáct, umí přidat hrany a tvrdost i jinak krásné tváři. Pokud nejste milovnice velkých kontrastů, zjistíte, že trocha lesku změkčí, zaoblí a zněžní vzhled vašeho obličeje.



Jak vidíte, odstíny nejsou nijak výrazné. Já ale právě tyhle barvy ocením a využiju. První tři odstíny jsou vysloveně rozjasňující, ostatní taupe a hnědé odstíny využívám na celé pohyblivé víčko. Matnými hnědkami prohloubím oko a zahustím řasy. Já mám všechno, i když je mi jasné, že pro některé z vás bude tahle paletka světlá a příliš jemná.

Rozvažte a rozmyslete. Kvalita je špičková a stojí i za plnou cenu. Mimochodem - štěteček je nadstandardně použitelný!

Dejte mi vědět, co si o ní myslíte. A užijte zbytek jarních svátků.








22 komentářů:

  1. Hezká paletka, líbí se mi zvláště ty prostřední 4 odstíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou podle mě nejkrásnější a sahám po nich nejvíc. Pak se mi hodne líbí ten předposlední ale je už velmi lsklý, tak ho beru jen občas. Nicméně barevně je přenádherný!

      Vymazat
  2. Já mám verzi Tuxedo a je taky skvělá! Tuhle na instagramu spousta holek co jí pořídily posílalo dál, tak mě to trošku zarazilo a říkala jsem si že teda asi moc dobrá není, když se jí tolik lidí zbavuje :D A naprosto souhlasím s lesklými stíny, mě je teda 27, ale v celomatném líčení očí se sama sobě nelíbím, přijde mi že mě to dělá starší a působí to tak nějak unaveně, zvlášť tmavší barvy, já preferuju na celé víčko lesklý stín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky byla v šoku, že ji tolik holek neocenilo. Podle mě je asi víc lesklá+světlá, než holky využijí. Je tam méně tmavých a hlubokých barev a holky s potřebou vyššího kontrastu ji nevyužijí.
      Já ji za sebe fakt nemůžu dostatečně vynachválit, mně slouží dokonale.

      Vymazat
  3. Já jsem o ní přemýšlela už před Vánocemi a pořád jsem si nebyla jistá. Díky za pobídku.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarušo, podle mého názoru je tohle vážně skvělá věc. Doufám, že se ti taky osvědčí :)

      Vymazat
  4. Mám druhou variantu - Tuxedo, naprosto ji miluji. Oceňuji, že nedělá neplechu na mém starším víčku, což některé jiné lesklejší stíny dělají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé to jsem ráda, že i tobě ta kvalita připadá dobrá. Já jsem byla velice překvapená, jiné stíny YSL mě až tak nebraly.

      Vymazat
    2. Ty původní mi přišly průměrné. Ale mona lepší než paletky. Několik let jsem proto nenakupovala, až loni Tuxedo :)

      Vymazat
  5. Paci sa mi velmi, su tam mozno tak maximalne 2-3, ktore by som nepouzivala. To, ze neprasi, velmi ocenujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je strašně fajn. Mám s tím problé, když spěchám. Prášení mi kolikrát pokazí den...

      Vymazat
  6. Ženy, vy mě jednou zruinujete. Už asi třikrát jsem ji měla v košíku a nikdy neodklikla. Stalo se tak dnes :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lexi, napiš mi pak někam, jestli ti taky sedí :)

      Vymazat
  7. Shrnula jsi to hezky, konzistence je moc fajn, podobných produktů v parfumerii příliš není, takže nákupu nelituju. Přesto ji úplně moc ve srovnání s jinými na sebe nepoužívám právě pro tu světlost a taky fakt, že i stíny, které se v panu tvářily neutrální, tak jsou na oku pro mě nakonec dost teplé, což hlavně v zimě dost vynikne. Bez báze mi tedy nedrží, což jiné umí, ale to bych ji odpustila, vzhledem k tomu, že saténové stíny jsou vždycky víc mastné a cestují díky složení. A i když se mi zdá finish jemnější než u stínů od UD a na mě to je v pohodě,tak u líčení starších, kategorie cca těch 60 je to už přece jen většinou příliš. Trochu mě taky mrzí ten třpytivý stín, byl by krásný, ale ty obří stříbrné třpytky to zabily. Celkově ale zajímavá paletka, neb světlých a dobrých stínů takto pohromadě je vcelku málo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, to mě překvapuješ, že ti nedrží. Ale samozřejmě věřím, je to velmi individuální Jen teda doufám, že jsem neporadila někomu blbě... Protože mě drží naprosto dokonale. Většinou dávám tu první smetanovou lehounce jako základ. Jestli to třeba líp fixuje?

      Vymazat
    2. hele a proto tě fakt ráda čtu, že to máš jako poradnu a ne jako job

      Vymazat
  8. Heh,tak na základě Vaší recenze jí mam už objednanou.V košíku jsem ji měla už asi milionkrát:-).S pozdravem Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tady jde o barvy. Pokud sednou, bude to láska.

      Vymazat
  9. Tak přesně na tuhle paletku mám už nějaký týden zálusk, ale nevěděla jsem, jestli stojí za ty peníze. Ale váš blog je skvělý a věřím vašim recenzím, takže jste mě přesvědčily ke koupi:-)
    A taky bych měla příští týden rodit, takže si říkám, že je to parádní odměna :-)
    Lu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježišmarjá, za porod je to málo! :D
      Lu, hlavně to dobře dejte, pak si pokupte cokoliv, co vás napadne :) :) :)

      Vymazat
  10. Tuto paletku jsem si koupila hned, jakmile se objevila na trhu a pořád je moje nejoblíbenější. Přesně, jak je to v příspěvku - krásné barvy, které se navzájem dobře kobminují, bezvadná textura a výborná pigmentace. Potrebuji dostat na oko více kontrastu a s touto paletkou ani toto není problém a přitom je tam i spousta jemných odstínů pro něžnější líčení.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Ja tuhle paletku naprosto miluju!! Mám ji taky adoptovanou pres IG od Haničky (@hani.jani) a velmi mile me prekvapila svou kvalitou. Stiny drzi dokonale cely den, nestraceji intenzitu a ta konzistence je bozska. Barvy jsou si takove podobne, coz je moje jedina vytka, neda se s ni vytvorit moc rozmanitych looku, ale pro me konzervativce to zas az takovy problem neni :-)))

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)