Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 3. 2016

REVOLUTION Radiant Light Glow - bronzer? rozjasňovač? dupe Hourglass Ambient pudru?

Fotky k dnešní recenzi v počítači převaluju už docela dlouho a vlastně úplně přesně nevím, co mám o tomto pudříku říct. 

Nabízí se několik variant sdělení:
A) prášivý a tvrdě zalisovaný produkt značky, která se proslavila kopírováním úspěšných produktů = špatný
B) zajímavá koncepce v pěkném provedení, ale naprosto nepoužitelný odstín se třpytkami = špatný
C) lehounce pigmentovaný pudr vhodný k zahřátí tónu pleti zdravého vzhledu = dobrý

Ke každému bodu se umím rozpovídat a v každém bodě je kus pravdy. Čtěte dál a napište mi do komentářů, která verze je nejpravděpodobnější právě pro vás, pro váš tón pleti a pro vaše oblíbené líčení.



K balení řeknu tolik, že se mi líbí. Ano, preferuju high-end a tyhle nově vyrojené značky tyjící z kopírování masově oblíbených značkových věciček mi nejsou sympatické. Přesto musím objektivně říct, že jak papírová krabička, tak samotné plastové provedení pudru je bezva. 
I lisování do soustředných kružnic považuju za zajímavé a líbí se mi. Kdyby na krabičce nebyl nápis, který v očích mnoha řadí produkt rovnou někam hodně dolů, věřím, že by ho plno lidí považovalo za něco drahého.



Pudr je dost tvrdě zalisovaný, což může a nemusí vadit. Opět záleží, jak ho hodláte používat a co od něho čekáte. Mně to vadí. 
A vadí mi i to, že jde o vysloveně suchý a celkem prášivý pudr. Když už ho nějakým hrubším štětcem dostanu z panu, mám ho vážně všude okolo. 

Pozitivum - neubývá a dobře se kontroluje množství.

A teď k mému odstínu. Vybrala jsem si ten nejtmavší z nabídky a čekala jsem pěknou zlatavou barvu.


Tu jsem, myslím, dostala. Odstín Glow přináší jemné třpytky v teplé zlatavé barvě, která se blíží spíš k oranžovému spektru. A to už bude problém pro většinu naší populace.   



Pojďme teď ke kvízu ze začátku tohoto postu.

Bod A) shrnuje fakt, že tuto kolekci pudrů značka Revolution údajně vydala jako dupe Ambient pudrů značky Hourglass. Rovnou se přiznám, že tuto informaci jsem se dočetla až nedávno, když už jsem měla pudr dávno doma. Cíleně si nekupuju padělky ani okopírované věci a vědět to dřív, pudr bych si nekoupila. 
Nicméně srovnat mohu, protože Hourglass Ambient pudry znám moc dobře. Pokud chcete alternativu vyhlášených a zahraniční blogosférou zbožňovaných pudrů Hourglass, hledejte dál. Radiant Light od Revolution je něco úplně jiného. Ambient pudry jsou texturou měkké a působí až mazlavě, pleti dodávají naprosto odlišný typ lesku, který nestojí jen na třpytivých částečkách. Ambient pudry odráží světlo úplně jinak. Mastné pleti způsobí až nepěkný a voskový efekt. Radiant Light dělá klasický pudrový rozjasňující efekt, který není přehnaný. Tím, že textura pudrů je odlišná, i odstíny vyznívají úplně jinak. Hourglass Radiant Ambient pudr je na pleti ve výsledku úplně jiný než Radiant od Revolution, i když by se mohly zdát barevně podobné.
U mě by zvítězil efekt pudru od Revolution, mně prostě klasické Ambient pudry Hourglass nesedly a nelíbí se mi. 

Bodem B) chci říct, že jde o velmi decentně pigmentovaný a dobře kontrolovatelný rozjasňovač. Pokud se bojíte třeba vyhlášených Louminazerů od The Balm, protože jejich efekt obtížně kontrolujete, tady by se vám pigmentace mohla líbit víc. Ovšem odstín Glow asi masově nepoužijete. Je tmavý, teplý, oranžový. Jako klasický rozjasňovač asi nebude pro naše obvykle tóny pleti.

A pojďme do finále a přesuňme se k variantě C). Podle mého názoru jediný způsob, jak si tento výrobek užít, je používat ho k lehkému zahřívání tváře. Měkčím štětcem opatrně nanášet na kontury obličeje nebo tvořit opálený vzhled tváře. Vzhledem ke sporé pigmentaci je pudr vhodný i k poprášení celé tváře.
Nesmí vám ale vadit jemné třpytky, kterých je pudr plný. Mně nevadí, používám je běžně. Pro můj typ barev i kontrastu pracuje kombinace teplého bronzeru a třpytek naprosto spolehlivě, změkčí mě a zahřeje. Není to pro každého, já vím. 

Na fotce níže porovnejte se známým The Balm Betty-Loumanizerem. Vidíte, že pigmentace je velice rozdílná, odstíny taktéž. Obojí může být pro někoho pozitivem, pro jiného důvodem produkt ignorovat.



Vyberte si samy, které verzi mého hodnocení věříte nejvíc. A napište mi o ní do komentářů. 

V nabídce Revolution jsou další dva odstíny, které se zřejmě také pokouší kopírovat odstíny Ambient pudrů od Hourglass. Pokud chcete nasypat peníze raději Revolutionu, který využívá úspěchu Hourglass (ti si svůj úspěch sami poctivě vyšlapali...), je to na vás. Jen nepočítejte se stejným výsledkem. 
Věřím, že si Radiant Light pudry najdou svoje využití a že mohou ve správném odstínu na pleti vypadat nádherně, ale dupem Hourglass Ambient prostě nejsou. Pokud nějaké značkování naprosto ignorujete a chcete jen pěkný a velmi decentní rozjasňovač, koukněte se na ně. 

9 komentářů:

  1. A presne proto te ctu. Tvoje recenze jsou perfektni a spravedlive. Znacku MRL nemam rada, ale kvuli tobe bych si dnes pudr koupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Snad budeš spokojená.

      Vymazat
  2. Skvělá recenze! Já mám od MUR jediný produkt, kdy jsem se až po koupi dozvěděla, že je to okopírované Sleek face form trio a mám na něj přesně takové rozporuplné názory jaky ty. Není to úplně špatný (pořád to je lepší než valná většina produktů podobné cenové kategorie v našich drogerích), ale mě prostě drtí filosofie té značky. V názvu mají "revoluce", přitom je drtivá většina produktů okopírovaná. To opravdu nechápu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mám to stejně. Odrazuje mě to. Přitom kdyby se vybodli na kopírování a šli si po své ose, bylo by to moc fajn.

      Vymazat
  3. Rozjasňovač vypadá krásně, ale přece jen bych peníze dala radši za originál...a doteď jsem žila v domnění, že to není napodobenina Hourglass ale Lauey Geller, až na obal vypadají totožně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si taky myslela, že to má být kopie Gilded honey.. Podle toho vzhledu ;-), že je to kopie Ambientů bych neřekla vůbec..

      Vymazat
    2. Holky, je to možné, já jsem to nestudovala úplně podrobně. Tyhle informace na mě někde vykoukly při hledání jiné informace o Hourglass. Taky neznám všechno a mnohdy vůbec netuším, že koukám na produkt, který je kopírovaný...

      Vymazat
  4. Připadá mi, že obšlehli spíš Pupa rozjasňovač - ten zlatavý z léta měl úplně přesný design :-( Ty kružnice. Ale jak čtu výše, tak Pupa taky od někoho už kopírovala.... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) :) :) Tak to je asi těžké určit, kdo koho kopíruje :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)