Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 3. 2016

MAKE UP FOR EVER Ultra HD Invisible Cover Concealer Y31

Najít dokonalý korektor je kumšt. Pro mě je to dokonce takový problém, že jsem raději nenosila skoro žádný, než abych měla cokoliv, co mi pod očima sedí a viditelně zvýrazňuje věk nebo únavu. U některých jinak fajn korektorů je mi nepřítelem odstín a podtón, u jiných hlavně to, že mi vysušují oční okolí. To pak vypadá, jako bych náhle skočila v čase. A když už mám skákat v čase, mělo by to být opačným směrem :) :) :)

Určitě jsem zaregistrovaly novinku značky Make Up For Ever. Jejich HD řada je celkově hodně populární a byla rozšířena o nový korektor Ultra HD.  


Jako mnoho jiných nákupů, i tento byl vlastně náhodný. Zaujaly mě - jak jinak - žluté odstíny označené ypsilonem před číslem. Jedno se totiž značce MUFE nedá upřít, myslí i na nás nažloutlé. Druhé, co mě zaujalo a co rozhodlo o nákupu, byla textura korektoru. Po rozetření na hřbet ruky jsem cítila velmi příjemnou a pečující hladkost, korektor se na ruce choval jako obarvená péče. 


Balení a aplikace jsou pro mě celkem v pořádku. Mám ráda korektory v tubičkách, do kterých se nesahá. Kulatý aplikátor nijak extra neocením, rozhodně bych jím neroztírala krém pod okem. Po každém použití musím aplikátor čistit, a to i když z něho odebírám na prst nebo na hřbet ruky.


MUFE Ultra HD Y31

Jak vidíte, odstín Y31 je krásný a žlutý. S odstínem jsem naprosto spokojená, protože mi splývá s pletí a nedělá nepřirozené zabarvení. Neutrální a růžové barvy mi dělají našedlý efekt a pokud mám sušší místečka, vypadá to úplně hrozně.



Korektoru používám velice malé množství, takže ve finále jeho pečující texturu moc nepoznám. Ono když si v obchodě plácnete na ruku kapku, máte jiný pocit, než když potom pod oko dáváte  množství, které skutečně používáte. To, co mi tento produkt předvedl v parfumerii na ruce totiž v reálu na tváři nezopakoval. V malém množství (pro mě to znamená v reálném množství) totiž korektor skoro hned zasychá a zmizí ten zvlhčující a hydratující efekt. A o ten mi šlo...
Po prvním ostrém použití jsem byla zklamaná a myslela jsem si, že ho nebudu používat vůbec.  

Ostatní aspekty ale hodnotím pozitivně. Na očním okolí se korektor chová výborně, kryje tak akorát, přes den nikam nechodí. Já pod očima většinou nepudruju, protože se mi nelíbí jakákoliv další vrstva. MUFE HD Ultra i tak pěkně funguje a vydrží. Kdybych se už nezaměřovala na extra péči a hledala JEN korektor, možná by moje dnešní recenze vyzněla jinak.

Souhrn mám ten, že jsem čekala víc. S novinkou Ultra HD nemám větší problém, ale na zadek jsem si bohužel nesedla. Pracuje dobře, ale za tu cenu a po té masírce jsem holt měla vyšší očekávání.

Nejlepší texturu a nejlepší práci pro suchou a zralejší pleť stále dostávám od Clarins Instant korektoru. Bohužel u něho zase nenacházím dokonalý odstín. To je ten můj obvyklý problém...

Zkoušely jste ho? Sedí vám? Myslíte, že s ním jenom neumím? Napište mi, co si o něm myslíte a mějte krásnou neděli :)

13 komentářů:

  1. Já jsem ho sice nezkoušela, ale pořád mě docela láká. Zrovna nedávno mi došel oblíbený korektor od MACu a taky bych potřebovala nějaký se žlutým podtonem. Ikdyž je pravda, že ta hydratace by se taky hodila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žlutý je nádherně, takže koukni.

      Vymazat
  2. Já byla z něho na větvi, mám dva odstíny, myslím Y21 a Y 23, není to pro suché oční okolí.
    Já už, bohužel, dosáhla hranice 50 let a obávám se ideální concealer neexistuje. A už jsem je přestala kupovat, teď si beru jen vzorečky.
    Mám odzkoušeno: Sisley, BB, Armani, Shiseido, Chanel, Nars, MUFE a chystám se vyzkoušet ještě Helenku, EL a možná ještě Clarins a novou tekutou BB. Tím končím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Angie, zkus opravdu ten Clarins Instant. Mně přijde, že má ideálně smíchanou pečující a barvící část, na pleti neztrácí glow. Pro sušší pleť je super a fakt působí i po vklepání bohatě. Já jsem taky zkusila všechno, co píšeš. A všechno mi to opticky vysušuje po aplikaci oční okolí, takže jsem to hned dávala pryč.

      Vymazat
    2. aangie: Zkus tu Helenku Magic Concealer!

      Vymazat
  3. Díky, zkusím. Zítra si dojdu pro vzoreček.
    Celý život jsem měla smíšenou pleť, až poslední rok, dva pozoruji, že se mění na suchou. Měla bych si víc hlídat i pitný režim :-)
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já piju jak duha a stejně kolem očí mám sušší pleť. Dokonce skoro až šupinky, když podcením péči. Jinak Helenka a Magic concealer se mi nehodí, je tekutý a nesedí mi na pleti.

      Vymazat
  4. Mně nesedl. Nandala jsem si ho v Sephoře z testeru, vzápětí zaschl do nevzhledné divné mapy. Jako když usychá louže do bláta, a pak uschne i to bláto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě jde strašně moc o padnoucí odstín, takže v tomto případě blato v kaluži není. Ale u jiné barvy by tohle byl ten nejlepší popis situace :D :D :D

      Vymazat
  5. Koncept tohoto korektoru a stejně tak inovovaného DW EL, jsem vážně nepochopila :-(. Vadí mi ta šílená tekutost a krytí není žádný hit, za tu cenu hrozné. Stálice u mne Clarins a původní receptura DW EL. I Catrice za 100,- Kč mi přijde o moc lepší, než tyto novinky... velká škoda, myslím si.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se k tomu Catrice furt nedostala... Musím ho někde osahat, když říkáš, že je dobrý.

      Vymazat
  6. musela jsem teď řešit něco podobného - bohužel jsem si vyrobila monokl, takže jsem chtě nechtě na jedno oko musela naplácat vrstvu tzv. kamufláže - o jejím účinku na oční okolí si nedělám vůbec žádné iluze.
    těch 14 dní bez úhony jsem přežila jen díky MIZON očnímu krému se šněčím extraktem - ráno je oční okolí jak vyžehlené, pevňoučké - a poprvé v životě mi blednou moje modrozelené kruhy pod očima... co zkusit tohle? Brala jsem to jako experiment - za ty peníze by mne to moc nebolelo, když by to byl propadák - a nestačím se divit... je mi 40 a kousek. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji za tip, rozhodně na něho kounku.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)