Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 3. 2016

HOURGLASS Ambient Strobe Lightning Powder - Euphoric

Možná si pamatujete, že proslavené Ambient pudry od značky Hourglass mě neoslovily a nijak jsem jejich oblíbenost nepochopila. Rozjasňování a třpytění se všeho druhu ale miluju a nikdy neodolám dobrému třpytivému pudříku v teplém odstínu.





Hourglass rozšířili své portfolio o řadu pudrů Strobe Lightning. Jsou balené ve stříbrném a luxusně působícím balení. Velikost krabičky je stejná jako u tvářenek téže značky, což znamená, že jsou Strobe pudry menší než klasické Ambient kousky.

HOURGLASS Ambient Strobe Lightning Powder Euphoric


Na výběr bylo ze čtyř odstínů a jistě nikoho nepřekvapím tím, že jsem vybrala ten nejtmavší a nejteplejší z nabídky. Odstín Euphoric je neutrální až lehce teplý, smetanový s broskvovým nádechem. Je nádherný!

Kvalita pudru je úžasná. S měkkostí, jemností a lisováním jsem moc spokojená. Pro silnější vrstvičku na lícní kosti je možné nanášet prstem, pro poprášení větší plochy tváře používám měkké štětce. Pudr se snadno nabírá a aplikuje, snadno se kontroluje množství. Já se lesklých pudrů nebojím, ale pro dámy, které jsou s leskem opatrné, je tohle ideální kamarád. Lesk, který Ambient Strobe Lightning pudr vytváří, je sofistikovaný a skvěle nositelný. Skvělé na něm je, že na pleti působí lehce a skoro neviditelně, nechává jen lehký lesk bez vrstvy. 

Kdybych měla tento pudr srovnávat s něčím hodně známým, řekla bych, že je dokonalým protipólem oblíbeného MaryLou-manizeru od The Balm. Ten je milovaný pro svoji intenzitu, pigmentaci a lesk jako blesk. Pokud vám právě tohle nesedí a je to na vás příliš, Strobe pudry od Hourglass vás potěší. Jsou skvělé pro dospělé dámy a pracovní dny, když není vhodné působit až příliš diskotékově.

Ambient Strobe Lightning Powder Euphoric

Jak to tak bývá, focení těchto výrobků je velmi složité. Zachytit věrně rozjasňovač, to je zkrátka kumšt. Na fotkách vidíte silný swatch prášku a vedle něj pak lehounký nános rozetřený na pleti. Doufám, že je patrné, jak pěkný a stále decentní efekt pudřík umí. Tohle přesně jsem tehdy chtěla dostat od klasických Ambient pudrů (a dostala jsem jen mastný šedavě působící flek...).


Jsem ráda, že jsem dala výrobkům Hourglass z řady Ambient druhou šanci. Tentokrát to byla trefa a pudřík patří k nejmilejším kouskům mé výbavy. Nevylučuju, že si při nějaké z cest přikoupím další odstín.

Napište mi, jak na vás tato nová posila ze stáje Hourglass zapůsobila.

3 komentáře:

  1. Hele, tohle by bylo přesně pro mě, ale je to moc drahý a nekoupím to tady. Takže si počkám kdo to zase obšlehne a doveze do drogerky. Nic ve zlým, nuf.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každého věc, co si koupí.
      Díky za komentář. :)

      Vymazat
    2. Tak pokud slečně stačí nějaké dupe z drogerky, často pochybné kvality o složení ani nemluvě, místo kvalitního produktu, je každého věc :) Já osobně si za kvalitní výrobek ráda připlatím, zvláště u Hourglass, jelikož ten kvalitní produkty má.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)