Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 3. 2016

ESTÉE LAUDER Double Wear Powder Makeup Tawny 3W1

Poslední dobou se zase tak trochu navracím ke značce Estée Lauder. Jako u jiných značek mám ráda jen některé kousky. Zde jsou to kromě báječných rtěnek hlavně makeupy a pudry. To hlavně díky krásné škále odstínů, ve které výrobce pamatuje na všechny barvy a podtóny pleti. Znáte to, sebelepší makeup vás neuchvátí, pokud vám perfektně nesedne odstínem. A já si u EL vyberu, takže trefa!

Kvalita makeupů a pudrů je navíc vysoká a vyberete si každá. Máte ráda hodně krytí? Málo krytí? Lesk? Mat? Na tohle všechno najdete odpověď u značky Estée Lauder. 



Poté, co jsem se hluboce zamilovala do krémového makeupu Perfectionist, jsem se rozhodla doplnit arzenál i pudrovou verzí ve stejném odstínu. Pudrové makeupy mám ráda. Jsou variabilní a pohodlné. Ideální pro lenochy :)


Pokud máte rády luxusní balení v sofistikovaném provedení, tohle by vás mohlo potěšit. Nekřičí ornamenty, je kompaktní a funkční, není příliš otisko-tvorné. 

Pudro-makeup je poměrně pevně zalisovaný, takže při odebírání jemným štětcem nebo přiloženou labutěnkou prakticky nepráší. Krytí není úplně hutné a pro dosažení silnější vrstvy musíte zabrat. Ani ve větší vrstvě ale není pudr vidět. Srovnávám-li s pudrovým kakaovým makeupm Too faced, který jsem používala předtím, EL je lehčí, jemnější a mnohem přirozenější na pleti. Na druhou stranu TF je rychlejší a pokud potřebujete víc krytí, dá vám ho ihned. Já asi preferuju EL, především opět díky podtónu. TF je totiž vysloveně neutrální a na mé pleti je patrnější. K dostání je sice dobrý výběr odstínů, ale všechny jsou neutrálně laděné. Dámy se žlutou nebo růžovou pletí budou muste vždy dokonturovat nebo opatrně ladit tvářenkami. Já osobně tento "problém" s pudrem EL nemám, protože je žlutý tak akorát.
Mimochodem - obal TF je po chvilce používání tragicky obouchaný, a to ho ani nemusíte převážet. Zlatý nápis se loupe v celých kusech, které zaručeně ulpí někde, kde nemají... Co je ovšem u TF naprosto báječné a jedinečné, je jeho čokoládová vůně.

Estee Lauder Perfectionist - Tawny
EST Lauder Double Wear Powder Makeup - Tawny

Double Wear Powder Makeup je báječným doplňkem tekutého makeupu Perfectionist. Jemným huňatým štětcem ho lehounce vtlačím do T-zóny, líčení je dotaženější a vydrží celý den bez nutnosti úprav. Na cesty mi postačí samostatný, bývám totiž strašně líná a makeup šidím. Předpokládám, že bude skvělý i na léto. Pokud mohu soudit, nevysušuje. Ale zde je nutné říct, že s vysušováním  pleti pudrovými produkty obecně nemívám problém.

Mám-li hledat mouchy, zmíním drobný rozdíl v odstínech různých verzí. Perfectionist i Double Wear Powder Makeup mám shodně v odstínu Tawny, ovšem úplně stejné nejsou. Pudrový kolega je lehce světlejší. Není to příliš znát, ale my detailisté až hnidopiši jsme schopni z toho udělat vědu :) Rozdíl se zvětšuje s přidáváním produktu.


Napite mi, co si myslíte o odstínech podkladů Estée Lauder. Já osobně jsem svůj problém vyřešila tak, že jsem zakoupila i tmavší odstín téže verze. Věřím, že tak budu mít pokrytý celý rok (snad i dva, vzhledem k mé nízké spotřebě).

Do Estée Lauder Perfectionist a pudrového makeupu Double Wear jsem se zkrátka pořádně zamilovala. Dokonce natolik, že vůbec nepokukuju po jiných značkách a novinky mě nechávají chladnou.
A to je co říct!

Jaký je ten váš dokonalý makeup? A stačí vám jeden odstín na celý rok?


11 komentářů:

  1. Kupila som si tento puder minuly vikend, len v inom odtieni - fresco (2C3) a nemozem na neho povedat jedno krive slovo. Mam suchu plet, na ktoru si davam makeup od Bourjois - Healthy mix ovocna vona a pudrujem to frescom. robi krasny prirodzeny finish, ziadny pocit sadroveho nanosu. Len by som mozno prijala o kapanek svetlejsi odtien. Vraj na Slovensko nedodavaju..hmm. skoda. Kupila som aj makeup Double wear (1N1) a to je pre suchu plet tragedia. Ani kremovanie nepomaha. Take flaky co sa mi narobili a pocit masky som v zivote nezazila. Skoda ze som sa nechala predavackou "ukecat" a vyhodila zbytocne tolke peniaze. Na ruke sa totiz rozotieral uplne v poriadku.puder odporucam aj na suchu plet. makeup v ziadnom pripade, iba ak na mastnu. Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, s odstíny je bohužel problém, dodává se sem toho málo :( Na suchou pleť zkus Perfectionist, je to miláček.

      Vymazat
    2. pojdem to isto omrknut a odvazne si vypytam aj vzorku :). Nahodou skusenost s Double Wear Light Stay-in-Place Makeup nemas? Tu je link:http://www.esteelauder.com/product/631/22831/Product-Catalog/Makeup/Double-Wear-Light/Stay-in-Place-Makeup Deni

      Vymazat
    3. Já ho znám, ale nějak mě neoslovil. Na pleti se mi choval líp než klasika DW, nebyl tak strašně viditelný. Ale zas jsem neviděla důvod si ho koupit. Chce to fakt vyzkoušet.

      Vymazat
  2. Ja na tvé doporuceni vyzkoušela MUFE kompaktní a byl výborný, ted se mi ale pádem na zem zničil. Přemýšlím, ze koupím Too faced, protoze Estee nemám moc rada ( většinou mi po přípravcích slzí oci). Pavla

    OdpovědětVymazat
  3. Pudrový MU by se na léto hodil, ale nalákala jsi mě už dřív na neutrální TF. Perfekcionist MU mám, přesvědčila mě ta krémová konzistence, že snad si budeme rozumět. Mám Ecru, který se mi zdál nejdřív fajn, ale u mě to nakonec bude úplně dobré až se trochu opálím. Teď je trochu tmavší. Jinak asi nemám jeden univerzální skvělý make-up, ani konzistencí ani odstínem. Pleť se mi v průběhu roku mění opravdu výrazně po všech stránkách , takže to není reálné najít jeden. Teď miluju nejvíc Armani Face Fabric, žádná novinka na trhu , ale sedí mi. Je hodně krémový, nevysušuje mě, což teď skoro všechno ano, neucpe póry. Efekt, který mnoha lidem asi na něm vadí, tak mi sedí. A sedí mi odstínem - vzácné :) ale na léto to nebude, podobně jako Ty dost bojuju s nabídkou odstínů, nemám žádný podtón pleti a v zimě je opravdu hodně světlá. Takže jakýkoliv podtón produktu na ní pak doslova křičí. Jsem "lakmusový papírek" pro slovo transparentní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je taky pěkné :) Lakmusový papírek :D
      I u EL najdeš neutrální odstíny, rozhodla bych se podle požadovaného krytí a efektu. EL je hodně neviditelný, když sedne odstínem. TF je takový hutnější a sametovější. Oba se mi líbí, ale každý na něco jiného.

      Vymazat
  4. Poradíš typy, jak aplikovat pudrovy make up na mokro?
    P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus vzít štětec - buď duofibre nebo nějaký syntetický kabuki - stříknout do něho lehce vodu ze spreje nebo termálku. Nedávej té vody moc. A pak zakroužit v panu a nanášet klasicky.
      Dá se použít i houbička, některé pudry mají docela dobrou i tu přiloženou v balení. Taky stříknout vodu a natírat. Dobrý pudrový makeup udělá moc pěkný efekt, pokud nedáš moc vody a moc produktu. A radím postupně přidávat, v mokrém stavu se poměrně pěkně reguluje krytí. Ať to klapne! :)

      Vymazat
    2. Vyzkouším, děkuji.
      P.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)