Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 2. 2016

Rimmel oblíbenci

I když u mě výrazně převažují spíš high-endové výrobky, moc ráda okukuju i high-street. V drogerii musím obvykle hledat hooooodně pečlivě a déle, abych našla poklad, ale rozhodně tam jsou.

V drogeriích jsem dřív měla úplně nejraději značku L'Oréal, ale v poslední době ji rozhodně vystrnadil Rimmel. Ano, přiznám se, že k tomu dopomohl fakt, že mi tahle značka posílá novinky na vyzkoušení. Nebudu lhát, díky tomu se mi obzory rozšířily a vyzkouším díky tomu i to, co bych si sama od sebe nikdy nekoupila. Máte to také tak, že někdy dostanete něco, co byste si nekoupily, a ono se to potom stane vaším miláčkem?

Zahrabala jsem v šuplíčku a vytáhla věcičky od Rimmel, které mám ráda, nechávám si je delší dobu a ráda po nich sahám. A věřte, nevěřte, většinou jsou to kousky, které jsem si koupila sama :). 


Tady je máme. 
Vidíte tužky na oči Exaggerate, které se dobře roztírají a dělají moc pěkný kouřový efekt. Já mám obecně tento typ tužek raději než takové, které dělají gelový efekt. Jednoduše proto, že mé tváři víc sluší. A tyhle od Rimmel jsou měkké, mají krásné barvy a drží mi celý den. Vyhovují mi i proto, že se s nimi dokážu nalíčit rychle. Často se mnou cestují a jsou to moji víkendoví kámoši pro odlehčené a bleskové líčení.


Mám odstíny 002 Copper Bling z řady Smoke'n'Shine a 27 Ripe Plum z řady Eye Definer. Dvojka mi asi sluší víc, dělá mi měkký a něžný pohled, to mám ráda :) Někdy s ní fixluju, že vlastně vůbec nejsem nalíčená, to musím rozmazat hodně do ztracena. Fialkou spíš doplňuji stínové líčení.


Na první fotce je vyfocená i řasenka Extra 3D Lash, ale popravdě mám od Rimmel nejraději jiný typ řasenky. Prostě jsem se v obchodě spletla, protože ta moje nejmilejší měla skoro stejné balení :) Obávám se, že už se nevyrábí. Měla celkem obyčejný kartáček a moc pěkně zhušťovala. V každém případě mám ráda řasenky s klsickým typem kartáčku a vyhovují mi i takové ty obří kartáčky. Vždycky, když od Rimmel dostanu řasenku jako PR vzorek, je dobrá a dělá pěkné řasy. Jen jednu z nich jsem nemohla používat a tou byla ta s arganovým olejem, která mi oči dráždila. Co ale musím rozhodně zmínit, je fakt, že mi řasenky z drogerie vydrží jen zhruba dva měsíce, pak vysychají a drolí se. High-endové řasenky vyhazuju jen proto, že je mám otevřené přes tři měsíce, ale vyschlé nebývají nikdy. 

Miluju některé Rimmelí rtěnky. Jako každá druhá blogerka, jak určitě víte. Rimmel rtěnky umí. Tím bych asi mohla skončit, protože vás nehodlám nudit :)
Nejraději mám tu jejich klasickou řadu Lasting Finish a sahám po rtěnkách s leskem. Lehká perleť ve rtěnkách sluší mým rtům i mé tváři a většinou taky tyto rtěnky ze rtů mizí líp a estetičtěji než rtěnky plně krémové. My pracující a uběhané ženy, které nemáme čas si rtěnku upravit, holt kult matných nebo saténových rtů na denní nošení neužijeme. U tchto svých oblíbených rtěnek si musím trochu pohlídat rozpíjení. Nevím, jestli za to může rtěnka nebo moje kontura rtů, která už prostě není tak pevná jako dřív. 
Moc a moc se mi líbila Kate nude kolekce v pěkných béžových obalech a strašně moc mě mrzelo, že odstíny v našich drogeriích byly pro moji barevnost světlé. Proto jsem si v zahraničí ještě na letišti zaběhla do drugstoru a koupila jsem si odstín Kate 48, který je celkem unikátní. Není to nude odstín, jako nahou rtěnku ji mohou použít asi jen dámy tmavé pleti. Pro mě je to báječná fialová rtěnka, která ale nekřičí a je stále ještě relativně nositelná. Rozhodně v sobě má kapku té aktuálně moderní šedé, takže se može chovat jako velmi tmavá mauve. Vlastnostmi předčí mnoho velmi drahých tmavých rtěnek, které jsem si za velké peníze koupila. Pěkně drží, nevysušuje, ani když stále mluvím, neshlukuje se mi do cucků. Mám ji opravdu ráda!



Rimmel Lasting Finish 242




Když jsme u rtěnek, ukážu vám novinku The Only 1 lipstick, kterých je nyní díky promo akcím všude plno. Dostala jsem odstín Peachy Beachy, který mi absolutně nesedl. Nepřekryl mi rty a trhal se mi na nich. Já obecně tyhle odstíny nosit nemůžu, vypadají na mě šíleně nepřirozeně a už po nich ani nezkouším sahat.




Viennettka dostala hnědý odstín, který zas nedokázala ocenit ona, tak jsme udělaly výměnu. Odstín Easy Does It je pro mě naprosto ideální! Tohle by klidně mohla být moje rtěnka na každý den, celý den. Hnědý podtón a lehounký lesk. Tahle rtěnka mi připadá o několik tříd lepší než Peachy Beachy. Nevím, zda je to tím, že mi prostě barevně sedí, ale umí tenoulinkou vrstvu, netrhá se a pozvolna mizí. Nevydrží moc dlouho, ale poslepu obnovím klidně i jen po cestě mezi kancelářemi. To mám raději než dlouhodržky, které se cuckují a shlukují.
Pro mě by tea rtěnky The only 1 nemusely take silně vonět. Přiznám se, že mě ta vůně až ruší a rozhodně to není přirozená nebo přírodní vůně. Naštěstí o ní po nalíčení už nevím.

Kimmel Easy does it

Vyzkoušela jsem víc věcí od značky Rimmel, ale dnes jsem chtěla ukázat jen to, co mi připadá opravdu povedené pro moje barvy a moje oblíbené líčení.
Rimmel má asi i báječné pudry a makeupy, ale neměla jsem štěstí na dobré odstíny. Třeba jednou...

Napište mi, co u Rimmelu milujete vy. A taky mi napište, jestli jsem jediná na planetě, kdo preferuje "nemoderní" rtěnky s leskem nebo sheenem, i když světem vládne mat nebo aspoň krémovky. 
Já totiž vím, že mému typu tyhle rtěnky sluší víc než to, co právě frčí. A o to mi jde - díky líčení chci vypadat prostě dobře, nemusím být první ve třídě, kdo má žhavý trend :) :) :)







18 komentářů:

  1. Já mám nejraději od této značky, make-upy a pak rtěnky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, oni ty rtěnky mají fakt super.

      Vymazat
  2. Od Rimmelu mám teď jen dvě nové tužky - kajalky se stínem z druhé strany, používám skoro denně a kombinuju obě zlato-rezavo-hnědé dohromady.
    Matné rtěnky ani nezkouším kupovat, mám ráda přesně co ty - slušivé a komfortní na rtech, co se postupně vytrácí a nezůstávají po nich linky. Rimmelku rtěnku bych zkusila, ale chci něco teplého do červena na léto a to je zrovna odstín, který nepreferuju moc krycí, možná tedy vyhraje spíš nějaká pastelka a nebo naopak klasika a držák ála EL nebo Dior.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě jsem zjistila, že mám jeden matný světlý stín a nejnověji tu bezbarvou konturku :-).

      Vymazat
    2. Zkus tu 262, to je strašně pěkný odstín.

      Vymazat
  3. Ahojte kosmetické fanušičky, nedávno som si kúpila claricsonic, ale nie je to typ cistenia co mi vyhovuje. Za priaznivu cenu by som ho chcela predat. POkial by mal niekto zaujem prosim kontaktujte ma na palusova.katarina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kataríno, musíš to inzerovat tady???

      Vymazat
    2. Nechápu, že jste to rovnou nesmazala... Jana

      Vymazat
  4. Vůně u rtěnek Only 1 mi taky docela vadí (a hlavně nechápu důvod, proč by měly tak příšerně moc vonět).
    Moc se mi líbí odstín rtěnky 48, musím prozkoumat, jestli není někde aspoň internetově dostupná. :)
    Jinak mám od Rimmelu ráda ještě makeup Lasting finish nude, jako jeden z mála sedí i mé pórovito-suché pleti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že! Já taky nechápu, proč má vlastně rtěnka vonět jako čistič na záchod :( 48 rtěnku koupíš asi třeba na Asosu.

      Vymazat
  5. Predem musim napsat, ze mas nadherne rty i oci.Od zeny to snad muzes brat jako kompliment i objektivni nazor:-D.

    Od Rimmelu mam rada laky, kajalky, rtenky z rady Kate a predevsim rasenky.I ty extra lacine mi obvykle udelaji sluzbu jako jejich drazsi kolegove.
    Krasny zbytek vikendu preji!

    OdpovědětVymazat
  6. Ačkoli rtěnky vůbec nenosím, ale opravdu vůbec, tak tu Rimmel Lasting Finish 262 Burning jsem prostě musela mít, to je tak skvělá barva, že jsem zase ujela. Tak na ní koukám na kosmetickém stolku a marně přemýšlím, kam ji vlastně chci nosit :) (a to mi není 15, ale 35, tak snad bych už měla vědět, co se sebou :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tuhle unosíš i do práce, jen ji dáš v malé vrstvě :)

      Vymazat
  7. Rúže síce nepoužívame, ale tá 600 je krásna. Okrem toho všade počúvam na Rimmel rúže samé chvály...takže uvidíme :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  8. Rtenky nepouzivam tolik jako lesky, ale kdyz uz, tak jedine "nemoderni". :) Mam pocit, ze matne sametove mi proste neslusi a jeste hodne pritahuji pozornost na vrasky nad hornim rtem. :( Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, já to stejné. Jsem celkově nemoderní, ale stojím si za tím :) Vím, co mi je příjemné, potřebuju se přes den zabývat jinými věcmi, než je stahující rtěnka. Navíc mi jemný třpyt a bohaté textury sluší mnohem víc :) Móda je fajn věc a udržuje trh :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)