Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 2. 2016

Pečující oblíbenci - podzimní a zimní maskovaná

Poslední dobou se soustředím na péči. Ne, že bych ji někdy úplně flákala, ale s ubíhajícími léty a narůstajícím shonem si to pleť zaslouží. Dala jsem si za úkol používat masky dvakrát týdně. To je podle mě tak akorát.

Před samotným působením masky pleť samozřejmě poctivě čistím. Zhruba jednou až dvakrát měsíčně sahám po peelingu Estée Lauder Idealist Micro-D. Je to velmi hutná pasta, která na pleti při styku s vodou začne hřát. Dřív jsem tento výrobek zbožňovala a přísahala bych na něj. Poslední dobou je na mě ale až moc hrrrr a zacházím s ním opatrně, protože mě začal pekelně štípat. Není to jeho chyba, moje pleť je totiž od podzimu cekově citlivější a podobně reaguje i na micelárky... Je skvělý, ale ani se mu nevěnujte, protože ho už neseženete. 
Co ale seženete, je Mild Scrub od Karin Herzog. A rozhodně ho zkuste, protože ho miluju. Mrzí mě, že ho mám v tak malém balení a asi ho musím koupit znova. Je totiž dokonale jemný a příjemný. Zrníčka má kulatá a úplně malilinkatá, je to jen o krůček víc než gomáž. Moje sušší a citlivá pleť už nic hrubšího nechce a tento krémový a neparfémovaný peeling jí úplně vyhovuje. Vozím si ho i do sauny a používám před procedurou, to se totiž má, aby pokožka pěkně pustila ven to, co je potřeba. Dostala jsem ho k recenzi a jsem moc ráda. Mnhody člověk objeví poklady náhodou. Sama od sebe bych se k této značce nedostala, i když jsem ji znala.
Na fotce chybí gomáž od Matis, kterou miluju, právě mi ale došla. Nicméně v parfumerii Fann vám poradí, mají snad jen jeden typ. Je to mléčně-krémová záležitost, která obsahuje jen měkké cucky čehosi gumového. Pleť je spokojená.
Suché pleti doporučím jen gomáže, mastné typy pleti naopak budou spokojené po něčem na úrovni termálního čistítka EL.


Zjistila jsem, že je někdy super místo kosmetiky čistit jen mechanicky. Vím, že kartáčky Clarisonic tak nějak přestávají být moderní a najednou se proti nim ozývá plno argumentů. Pro mě jsou ale pořád fajn, navíc mám ráda značky, které průkopnicky přijdou s něčím skvělým. První holt bývá jenom jeden, mám to tak i v jiných oblastech, ale vás k tomu samozřejmě netlačím. Pokud vás ale škrábe klasický Clarisonic kartáček, děláte chybu vy samy. Jednak jste si měly koupit ten Delicate (je o kus jemnější a má měkčí vlas), jednak asi tlačíte. Já svlj kartáček používám maximálně jednou týdně a pouze a výhradně na místa, kde zahlédnu černou tečku. Netlačím. A po použití kartáček přelévám uvařenou vodou, to jsem dřív nedělala. Sice jsem s tím neměla problémy, ale nakopla mě k tomu Katka ve svém odličovacím videu. Já se sice neodličuju tak dlouze a precizně jako ona, ale její pečující typy a profesionální přístup k péči se mi moc líbí. 


A pak tu máme masky. Těch mám několik a střídám je.

Tak jednou nebo dvakrát do měsíce používám čistící masky, ovšem velice opatrně a pouze lokálně. Dávám si je jen ťupnutím prstíčku na konkrétní místečko (musím to napsat těmi zdrobnělinami, abych popsala realitu). zbytek obličeje vždycky dostává nános něčeho hutného a hojivého.


Z čistících masek mám doma právě masky Alpha-H, Glamglow a Rodial 5 minute. Alpha-H je plná bylinek a připadá mi až dost silná. Silně bylinně voní a na pleti znatelně čistí a vysušuje. Doporučila bych ji jen opravdu mastné pleti, ale vlastně nevím, nakolik je dobré tak silně na pleť působit. Mám doma několik cestovních balení, která se dají běžně zakoupit v zahraničí. Ale myslím si, že jedno balení mi vystačí do konce mých dní a ostatní podaruju mladým kusům.
Glamglow mám už po několikáté, tentokrát pouze v testeru. A postačí mi, minulé plné balení mi vyschlo skoro plné. Není to špatná maska, je o kousek jemnější než Alpha-H. Nepoznám tak úplně její účinek, ale věřím, že funguje. Je to černá pasta obsahující jíl, ten prostě funguje. To je fyzika...
Rodial 5 minute je pro mě asi nejlepší. Ona totiž není tak úplně a čistokrevně čistící. Nejsem si jistá, zda je tohle moje druhé nebo třetí balení. V každém případě mi sedí a je to fajn věc. 
Perfektní čistící masku, která by nevysušovala a nerušila pleť ale stále hledám :) 


Zajímají mě i speciální masky na oční okolí. Mám toho doma nakoupeného víc, ale pořádně vyzkoušené mám zatím jen některé. 
Od Dizao Natural jsem si koupila 10ti denní kůru. Po jednom balené plátýnkové oční masky jsou příjemné a jako vždy pořádně napuštěné. Efekt jsem ale skoro neviděla. Oční okolí bylo tak nějak pořád stejné. Napište mi, jestli tuhle masko-kůru znáte.


Vyzoušela jsem i jednorázovou plátnovou masku od Sephory. Mají jich několik druhů a já skoro vždycky sahám po hydratační verzi. Tuhle lososovou jsem měla třikrát a pokaždé jsem viděla rozdíl. Okolí oka bylo po jejím použití opravdu takové lehčí a jasnější. Navíc má tahle sephoří maska větší plátno, které zasahuje až do oblasti vnějšího konce obočí, což je pro stárnoucí pleť ideální. Tohle místečko už mívám po ránu poněkud méně hladké než dřív, jistě mu extra péče jen a jen prospěje.


Natura Siberica přišla s dalšími skutečnými poklady. Já jsem jich několik dostala z hairbeauty.cz a jsem úplně v šoku. Značka Natura Siberica mi opakovaně ukázala, že cena a kvalita nemusí korelovat. Víte, že u mě na blogu se tohle moc často nedočtete, protože mám značkové věci ráda. Ale NS je pro mě úkaz. Za drogerkovou cenu salónní kvalita. A -30°C Cold Mask není výjimkou. Funguje. Má vypínat a omlazovat. A dělá to. Mně osobně maličko překáží to, že maska chladí. Chápu, že to pomáhá vypnutí pleti, ale já jsem typ, který uvítá spíš prohřívání a obohacování. Na druhou stranu v létě to bude neskutečná pecka. Budu ji nosit po zahradě....


Revitalizing Supreme od Estée Lauder mi doporučila Martinka. Já sama ale zatím nevím jistě, jestli maska hraje právě pro můj typ pleti. Jednou je báječná, podruhé mě malinko podráždí. Nicméně pokaždé vypíná pleť, to jí upřít nemůžu a ani nechci. Myslím si, že jde o to, že mám tu pleť teď opravdu citlivou a maska je silná a hodně nabušená. 


Na další fotce mám hodně hydratační masky, jejichž účinky na sobě vidím vždycky a spolehlivě. Sisley Black Rose Cream Mask je takový kříženec mezi pečující a hydratační maskou. Je trochu moc parfémovaná, ale jinak se mi zdá velmi dobrá. Jsem překvapená, protože obvykle je na mě značka Sisley přehnaná - tak nějako obecně. Tuhle jsem dostala, myslím, od Nikouša. Sama bych ji ani nezkusila. Takže opět dobrá věc, kterou jsem skoro minula.
Natinuel Hydra-Moist je jeden velký poklad, který doplňuje moji pečující kosmetiku stejné značky. Hydratuje znatelně a viditelně, je to lehký gel, který se mi dokáže dokonale vcucnout do některých míst obličeje. 
Ale zatím mi úplně nejvíc dává stále Rodial Dragons Blood. Je prostě neskutečná a okamžitě pleť pumpuje a napájí.


V Sephoře jsem ulovila i tyto spací masky. A jsou dobré, účinkují viditelně a moc a moc příjemně. Mají být jednorázové, ale balení je dost velké na to, abyste se buď natřely skoro celé, nebo to riskly a daly na více použití. Já jsem riskla a bez potíží, vyšlo mi to natřikrát a vyšlo by to na víc, kdybych se už nebála, že masku používám moc často. Déle než týden bych už balení otevřené nenechala, i když jsem vždy jen odchlípla alobal a zase uzavřela a zatížila.
Růžová růžová (ne, to není překlep, to je popis) maska je naprosto dokonalá a pleť mi opravdu báječně napojila. V suchých partiích tváří jsem ještě v noci před samotným ulehnutím přidávala, tam byla první vrstva rychle vpitá. Určitě ji koupím znovu.
Oranžová lingzhi maska má rozjasňovat pleť. Moji pleť pěkně hydratuje a vyživuje, dělá ale ještě jeden hodně šokující efekt. Nanáším po cvičení a před večeří, spát chodíme později. Než jdu spát, vždycky u čištění zubů pozoruji, že takhle maska na povrch vytlačuje tmavé póry, které jinak nejsou viditelně. Nějak se k nim asi dostane a pomáhá je čistit. Stačí potom jemným tlakem přes ubrousek póry dočistit, jde to úplně samo a ráno nikde nic nemáte. 
Jak říkám, tyhle masky mě baví a asi je zase koupím.


Moje pleť je díky pravidelnému maskování rozhodně lépe hydratovaná a myslím si, že péče navíc se v mém věku už prostě pozná. 

Napište mi, co mám vyzkoušet a co je opravdu hodně hydratující a nedráždivé. Moc ráda se inspiruji.

5 komentářů:

  1. ta oranžová rozjasňovací sephoří vypadá výborně, moc děkuju za tip :) já se přiznám, že masky moc nepoužívám, resp.teď spíš vůbec, takže jsem si ráda početla a něco z tebou popsaného určitě vyberu. I ta Natura Siberica vypadá báječně, pár věcí od nich mám, a jsem moc spokojená.
    outfit: black & gold

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu Sephoru stojí za to zkusit. No, a NS, to je vůbec paráda.

      Vymazat
  2. Tyyyjoj, tolik inspirace!
    Potrebovala bych totez co ty, zatim koukam na hydratacni Avene. Poradnou vyzivnou masku jsem nemela ani nepamatuju... Vetsinou spis enzymuju s Evolve, ted i s testerem P.T.Roth dynove enz.masky a mam tu i vzorek nocni masky z Bodyshopu, to jsem zvedava.
    Ta Sephora prekvapuje, nerekla bych, ze k necemu budou. Asi nekdy prihodim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na P.t.Roth se chystám taky, reklama mě zasáhla :D

      Vymazat
  3. Tak jsem si objednala NS masku,jsem zvědavá už se na ní těším.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)