Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 2. 2016

obrázkový pozdrav

Někdy kvůli prokrastinaci nebo únavě jen tak čistím fotky, děláte to taky?

Pro ty z vás, kteří mě sledujete jen zde, přináším několik fotek makeupu. Snad si potěšíte oko.
Fotky neupravuju, jen je ořezávám.

Too Faced Chocolate Bar


Oblíbené rtěnky posledních dní. Z hlavy je už vážně neidentifikuju :)




Mějte se krásně a koukněte sem o víkendu. Mám předchystaný článek o péči o pleť. Budou to masky a čištění pleti.




5 komentářů:

  1. Krásné, obzvlášť líčení s TF měj hezký víkend a nakouknu. Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, obzvlášť líčení s TF měj hezký víkend a nakouknu. Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím, nevzppomněla by sis přece jen na tu druhou rtěnku? Je prostě dokonalá....:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já si myslím, že to je Rimmel Burning Desire 262, taková ta jejich hlasická řada. Je super! Jen mi malinko putuje, ale to už je trošku věkem.

      Vymazat
    2. Aha, tak to bude veselý, taky už nejsem nejmladší :) Ale tu prostě musím mít :) Moc děkuju za čas, který jsi dohledání věnovala :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)