Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 2. 2016

fenomén ColourPop - stojí za to? Část 2.: Lippie Stix, Lippie Pencil, Lippie Primer

V předchozím postu o kosmetice ColourPop jsem vám shrnula svoje dojmy ze všeho, co dávají do kulatých krabiček. Nakoupila jsem ale i pár rtěnek Lippie Stix, tužky Lippie Pencil a bázi pod rtěnky Lippie Primer.




Obvykle štíhlá dlouhá balení rtěnek nevyhledávám, protože se s nimi hůř manipuluje a postrádám kouzlo klasické rtěnky. Navíc v tomto případě je nízká cena výrobku na balení znát. Rtěnky nesnáší transport, vyskakují a uvnitř pouzdra se mohou zlomit. Mně se takhle zlomil balzám pod rtěnku Lippie Primer. Jeho aplikace se stala tak otravnou, že po nafocení postu odešel směrem k odpadkovému koši. Daň za nízkou cenu... Vím, že to tak je, protože jsem nakoupila další rtěnky v podobném balení (asi je to teď nějaký hit...) z dražší kategorie, a je to velký rozdíl.



Rtěnky Lippie Stix jsou k dispozici v několika texturách, ale z toho, co jsem vyzkoušela, mezi nimi nevidím velký rozdíl. Je skoro jedno, zda mám krémovou nebo matnou, na rtech necítím rozdíl.


Vybrala jsem si rtěnky v mých obvyklých odstínech, všechny nositelné a spíš přirozenější. Zvědavě jsem sáhla po nude odstínu Choker z krémové linie. Ostatní odstíny jsou pak z matné kolekce a jedná se o Mosh Pit, Brink, TGIF. K barvě Brink jsem koupila i tužku, protože jsem si myslela, že ji nejvíc využiju i k ostatním rtěnkám, které často nosím.

ColourPop Choker, Mosh Pit, Brink, TGIF.

ColourPop Choker, Mosh Pit, Brink, TGIF

Tyhle bílé tyčky jsou pro mě velkým překvapením, protože jsou opravdu dobré. Pigmentace všech mých kousků je na jedničku. Výdrž je neskutečná! Opravdu. Ani matné verze nejsou nepříjemné, což je u drogerkové ceny skoro zázrak. Jsem zvyklá, že levné rtěnky na rtech dělají silnou vrstvu. Rozdíl mezi levnou a drahou kosmetikou je opravdu skoro vždycky v tom, že levné kousky dělají těžkotonážní nátěry.  Tyhle rtěnky to nedělají, ačkoliv cenově rozhodně patří mezi levné výrobky. Dokážu s nimi na rty natřít jen tenoulinkou barevnou vrstvu, která vypadá moc pěkně.

Hodně v šoku jsem z nejsvětlejší rtěnky Choker, která předčila má očekávání naprosto ve všech bodech. Jak víte, mám poměrně hnědé rty a jejich okolí, což mi dělá potíže s mnoha barvami rtěnek. I kdybych chtěla nosit bledé nude rty, což nechci, protože to vypadá blbě skoro vždycky a na každé nositelce, tak bych nemohla. I ty nejdražší nude rtěnky se mi na rtech cuckují a trhají a nedovedou překrýt moji tmavou pigmentaci. Pokud ji překryjí, vypadají na mě křídově. Proto jsem v šoku z levné ColourPop Choker, je totiž báječná! Barevně je dokonalá k výrazným očím.

ColourPop LipStix Choker
Možná na fotce vidíte, že tahle rtěnka si s mojí barevností poradí na jedničku. Navíc je příjemná a vydrží. Jsem prostě velice spokojená, tohle jsem u drogerkové cenovky nečekala. Choker je mojí nejoblíbenější rtěnkou ColourPop.

Ostatní rtěnky jsou z matné řady a všechny jsou velmi dobré. Umí tenkou vrstvu, vypadají pěkně, drží dlouho, jsou skutečně matné.


Jediné, co mi občas nevyhovuje, je fakt, že v náročných a hodně umluvených dnech mě trochu vysušují. Nebo bych to spíš popsala tak, že na rtech zaschnou a nejsou už tak pěkné a komfortní. Ve dnech klidu, kdy je mohu pohlídat a lehce poupravit, jsou ale bezvadné a vydrží i menší jídlo.

ColourPop Mosh Pit
ColourPop Brink
ColourPop TGIF
Rtěnky mají relativně silnou vanilkovou vůni, která je příjemná a tak nějak k těm drobným bílým cukříčkům patří.

Zbyla mi tu jen jedna tužka na rty Lippie Pencil. Je skvělá! Opravdu výborná. Klidně je možné nosit ji samostatně, pak ale maličko vysušuje. Klasické použití na konturu rtů a doplnění rtěnkou je snadné, pohodlné a funkční. Tahle tužka je jednou z mých nejoblíbenějších. 



ColourPop Brink, tužka i rtěnka


Jediné, co mě malinko překvapilo, je fakt, že rtěnka Brink a tužka Brink nejsou barevně úplně stejné. Není to velký rozdíl, ale poznáte ho. Na ruce i na rtech. Tužka je výraznější a červenější.



O bázi Lippie Primer jsem se už zmínila v souvislosti s obalem. Náplň je malinko nepříjemná, nepředstavujte si balzám ve smyslu péče. Na rty nanesete spíš něco jako voskově-silikonovou vrstvičku, naštěstí se dá nanést velice tence a neruší. Nevím, nakolik prodlužuje výdrž rtěnky, protože rtěnky Lippie Stix prostě drží dobře samy o sobě. Myslím si, že Lippie Primer v budoucnu opakovaně koupit nepotřebuju, ale možná je to jen o tom, že jsem na primery obecně dost líná. Rozhodně musím vyzdvihnout fakt, že nelepí, resp. lepí jenom lehounce a pochopitelně. Rty jsou po samotném použití primeru moc pěkné, takové zastřené, vyhlazené a upravené.

Je načase shrnout dojmy o ColourPop nákupu. Byl mým prvním kontaktem se značkou a dopadl velmi dobře. 
Jak jste se dnes dočetly, rtěnky a tužky jsou prostě podařené. Stíny a další produkty jsou taky dobré, barevně neopakovatelné.

Musím říct, že nic podobného v našich obchodech není. V drogeriích ani na eshopech prostě nekoupíte nic takového, jako jsou kousky od značky ColourPop. Rozhodně stojí za osahání, za vyzkoušení a za pomazlení. Škoda, že jsou pro normálního Evropana prakticky nedostupné.

1 komentář:

  1. Taky jsem se nechala unést Colourpop vlnou, která se nese Instagramem;) Mám 4stíny, tvářenku a jeden Stix. S tím, co jsi napsala plně souhlasím. Rtěnka pěkně drží, ale vysušuje. Tvářenka je skvělá, kdyby byla dostupnější, koupím další kousky. A stíny jsou fajn, Jen s aplikací si člověk musí pohrát,jdou hůř nanášet i blendit. Já mám 3 matné stíny pro běžné nošení a jeden třpytkatý na divočinu.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)