Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 2. 2016

fenomén ColourPop - stojí za to? Část 1.: kulaté krabičky

Značka ColourPop je velkým hitem internetu. Instagram je plný kulatých krabiček ukrývajících blýskavé barvičky stínů i štíhlých rtěnek. Tak se jim podíváme na zoubek i tady.

Jedno je jisté, značka ColourPop umí vytvořit hlad po svých výrobcích. Bez debat
Jediná cesta, jak si od nich kosmetiku koupíte, jde přes jejich eshop. Pro značku je to samozřejmě nejlevnější a nejjednodušší, určitě jim to pomáhá držet ceny na lidové úrovni. To, že je potom leckdo přeprodává na ebay a jinde, jim evidentně nevadí. Proč taky :).


Co dalšího CP umí? Komunikovat se zákazníkem. Bez debat
Sociální sítě, přímá komunikace se zákazníkem i balení zásilek - to vše je na vysoké úrovni. V emailu vás osloví "čau, lásko", k malovátkům dají legračně formulované návody a tipy pro použití. Všechno působí strašně atraktivně, stylově a moderně.


Zdalipak ale CP umí i kosmetiku samotnou? 

Jak vidíte, nakoupila jsem toho dost. Většinu jsem ale porozdávala kamarádkám, sama jsem byla dost rozumná a vybrala jsem jen to, co unosím. Proto jsem se vyhla extrémně blýskavým stínům a ultra-matným tekutým rtěnkám, které mi zkrátka běžně velkou službu nedělají.


ColourPop Mixed Tape, Weenie, Telepathy, Get Lucky
Highly Waisted, Sticky Sweet
Kulaté šroubovací obaly stínů, tvářenek a rozjasňovačů jsou jednoduché a funkční. Plno blogerů je kritizuje, ale myslím si, že zbytečně. Fígl náplně je totiž v tom, aby nevyschla. Takže šroubovací krabička dává smysl, bez debat.





V podstatě všechno je pěnovo-pudrová a vysoce pigmentovaná hmota. Nejblíž mi je připomínají Armani stíny v kulatých krabičkách, které jsou ale pevnější a chovají se úplně jinak. K Lorealím Infailible bych je nepřirovnala, ty jsou pudrovější. CP stíny nezasychají, proto je pak na víčku necítím.
Věřím, že se dají poměrně rychle spotřebovat, protože stačí jemný dotek a v krabičce je to znát. 
Pigmentace je silná, a to u všech barev stínů, tvářenek, bronzerů i rozjasňovačů. Nafocené nemám vše, protože dárky jsem logicky neswatchovala. Nicméně mi věřte, je to na jedno brdo a rozdíly jsou v odstínech a obsahu lesklých částic.
Pokud nemilujete lesk jako blesk, můžete se uklidnit a na kulaté krabičky ColourPop vesele zapomenout. Stejně utratíte jinde, že... :) Třeba u rtěnek.

Color Pop Highly Waisted a Sticky Sweet rozjasňovače nahoře
dole stíny Weenie, Telepathy, Get Lucky, Mixed Tape

Připojila jsem se k davové psychóze a miluju ColourPop?

Hmmmm..... Tak, jak miluju By Terry a meteoritky Guerlain jistě ne. Tak skvěle mi tahle kosmetika neslouží. 
Ale něco na nich je. Bez debat.

Líbí se mi:
- kolekce lesklých a zářivých barev. Jsou úžasné a je bezva vyzkoušet si něco jiného.

- lesklé a kovové efekty. Na večer, k šatům, v létě k opálené pleti, jen tak...

- rozjasňovače a tvářenky dělají naprosto úžasný efekt, s žádným pudrem ho nenapodobíte. Textura ve spojení s lesklou náplní vytváří neobyčejně šťavnatý finiš.

- balení, fakt mi nevadí a nemám s ním problém.

- cena, samozřejmě...

Nelíbí se mi:
- nanášení prsty, obecně to nemám ráda. Na stíny ColourPop se dají použít syntetické štětce, ale nedostanete s nimi tak intenzivní barvu. Tvářenky a bronzery jsou ještě složitější. Jejich pigmentace je tak silná, že to nedělá dobrotu. Díky té pěnové textuře je DOST těžké nanést je stejnoměrně a zalézají do pórů. Rozjasňovače mohou dělat totéž, záleží na jejich odstínu. Kamarádka, která má na pleti drobné pozůstatky a jizvičky po akné, je nemůže používat vůbec. Na mé pleti problém není, ale stále bojuju s aplikací. Syntetické štětce jsou asi nejlepší volbou po prstech.

- stíny mi nedrží celý den a slévají se mi. Chce to bázi.

- dostupnost. Chápu strategii značky, ale je škoda, že se nedají odstíny někde osahat. Tyhle lesklé barvy podle googlu nikdy dobře nevyberete. Lesk mění odstíny na fotkách i na pleti.
Celkově jsou ale stíny, tvářenky, bronzery a rozjasňovače úžasným osvěžením. Vítám je ve světě ryze pudrových a ryze krémových věciček jako cosi nového a bezesporu zajímavého. Pokud si vyberete dobře odstíny, je to pecka.

Colour Pop Telepathy
ColourPop Sticky Sweet
Sticky Sweet je mým nejlepším nákupem z celé krabice. Je to rozjasňovač, ale používám ho jako tvářenku. Barva je neopakovatelná a v lehkém nánosu dělá dokonalý efekt. Věřte mi, tahle fialová sluší všem! Jen se hůř nanáší a musí se to s ní umět, bohužel. Jinak bych už nic jiného nepoužívala.

Colour Pop Sticky Sweet + Highly Waisted na tvářích. Dělají úžasný růžový sheen.
První část ColourPop postu ukončím odpovědí na otázku v jeho názvu. Tak tedy stojí ColourPop za zkoušku? Bez debat!
Na to, abych už používala jen a jedině CP to není, ale na pohrání a speciální finiše je značka ColourPop prostě mistr. 
Jestli můžete, zkuste je. 


18 komentářů:

  1. Tak naštěstí vidím že bez téhle kosmetiky se docela dobře obejdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě počkej, bude další díl o rtěnkách :)

      Vymazat
  2. Taky jsem si je objednala, nanášení prsty jsem nějak překousla, protože ty barvy za to stojí. Mám jich asi osm a zatím stačí :-) Přeci jen ta trvanlivost možná nebude tak vysoká, i když se obaly snažím maximálně dotahovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že budou za pár měsíců na vyhození. Zas ta cena to celkem vyvažuje :)

      Vymazat
  3. hmm radsej by som brala meteoritky :) ale mozno by ta fialova stala za hriech
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že si každý dokáže vybrat nějakou super barvu pro sebe. Ale jo, meteoritky vedou :)

      Vymazat
  4. Mám 4 kúsky a neľutujem. Sú trochu iné ako klasické púdrové alebo krémové tiene a sú aj najmä farbami oživením kozmetickej zbierky. Ale popravde, tie 4 mi úplne zatiaľ postačia :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je vnímám někde uprostřed mezi pudry, pěnami a krémy. A i mně stačí jeden nebo dva :) Ale je to fajn změna.

      Vymazat
  5. Dnes mi dorazily první dva, tak jsem zvědavá, jak si sedneme. :) Z článku to vyznívá docela povzbudivě... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě jde o barvy. Pokud dobře vybereš, budeš spokojená.

      Vymazat
  6. Cože? Já něco prošvihla? CP už zasílají mezinárodně? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, bohužel nezasílají, byla jsem v USA.

      Vymazat
  7. Mně je takhle značka moc sympatická a rozhodně bych si přála někdy vyzkoušet jejich stíny a tekutý rtěnky, bohužel zatím nemám vůbec šanci jak se k nim dostat :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, bohužel je Evropani nezajímají :(

      Vymazat
  8. Moc jsem je chtela ale neni moznost no ... Kazdopadne aplikace prstem me odpuzuje. A kdyz z nich stetcem nedostanu maximum.... Ale stejne bych rada jeden zkusila, nekdy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Syntetickým plochým štětcem dostaneš asi nejvíc, ale je to piplačka. Anebo to neumím :) I to je možné, nejsem právě trpělivá. Obecně :)

      Vymazat
  9. Před půl rokem jsem po nich pokukovala na Instagramu. Ale měla jsem za to, že to je výrobek nějakého malého soukromníka. :) Měly je většinou v prodeji jen malé salony. Ale teď se roztrhl pytel. Osobně mám tento typ stínů moc ráda díky jejich intenzitě, ale jak píšeš, nanášení prsty k dosažení pravé intenzity..to je to co mi vadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím to jistě, ale taky bych řekla, že to bude v podstatě malá firma. Aspoň podle systému prodeje. Ale třeba se pletu. Každopádně jsou velmi úspěšní.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)