Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 2. 2016

ESTÉE LAUDER Perfectionist Youth-Infusion Makeup

Možná víte, že tekuté makeupy jsem v podstatě nepoužívala. Mé pleti prostě skoro nic nesedlo, když už jsem našla báječné textury (hlavně u By Terry), nesedl mi odstín a měla jsem pocit, že to nejsem schopná vyladit, dokonturovat, dotvářenkovat atd. tak, abych vypadala přirozeně. Nesnesu na sobě nic hutného, velké nánosy a cokoliv, co sice vypadá dobře na fotce, ale na denním světle to pak strašně razí. A co teprve na plném slunci... Odstín je u těchto základních produktů pro líčení zkrátka zásadní.

Proto jsem raději sahala jen po pudrech, které jen jemně sjednocují a odstín se dá do jisté míry omluvit. Měla jsem ale pocit, že už ve svém věku pleti musím dávat něco lepšího. Pudry obecně mohou vysušovat, to už by si moje pleť vážně nezasloužila. I u pudrů je u mě problém najít ideální odstín. Pro malinko tmavší pleť s žlutým až zlatým podtónem toho u nás mnoho ke koupi není. 

Estée Lauder odstíny umí. Má tři řady odstínů podle podtónu a několik tmavostí. Super. Bylo by, kdyby se celá škála i vozila k nám. U nás jsou obvykle ve stojanech pouze studené nebo neutrální barvy, takže jsem opět měla smůlu.
Proto jsem při cestě jedním americkým Macy's u koutku EL zastavila. S milou slečnou jsem se zapovídala o tom, že odstíny mají super, ale makeupy moc hutné nebo maskovité. Slečna mi ale doporučila makeup Perfectionist, kterému jsem nikdy nevěnovala pozornost. Moc jsem ji neposlouchala, dokud neřekla: "no však co, když vám nebude sedět, tak ho vraťte". Tohle rozhodlo a koupila jsem svůj ideální zimní odstín 3W1 Tawny.

(V USA je totiž běžné kosmetiku vrátit i v případě, že ji máte otevřenou a používanou. Nelíbí se vám? Nesedí vám? Jednoduše dojdete zpět a vrátíte ji. Nedělají to tam všichni prodejci, ale ti velcí a prestižní ano. A úplně bez průtahů. To se to pak nakupuje :) :) :). 
Stejně jako v Sephoře mají obrovský stůl se světly a zrcadly, kam si můžete ze stojanů vzít jakékoliv testery a libovolně dlouho se tam s nimi líčit. Mají tam i sekuriťáky, ale ti vám poradí s odstínem, nosí vám košíček a v PC dohledávají dostupnosti... To jen tak pro dokreslení servisu a přístupu k zákazníkům.) 



A jak už správně tušíte, nic se nevracelo. Makeup si mě získal a zatím ho i po dvou měsících používání miluju. K zimnímu odstínu Tawny už mám dnes doma i letní Cashew 3W2, protože jsem si jistá, že spolu nějakou dobu zůstaneme.



Perfectionist je určený pro sušší nebo zralejší pleť, je bohatší a krémový. Pleť je s ním skutečně sametová a nádherná. Pečující efekt ve smyslu péče navíc nepozoruju. Mohlo by se zdát, že bude lesklý nebo se bude přes den lesknout. Nikoliv. Pravda je ta, že moje pleť se leskne skoro s čímkoliv, i když je suchá. S Perfectionist ne. Celý den je dokonalá, ale bez nánosu. Uvidíme, jestli bude bez lesku až se oteplí, ale věřím, že to s matujícími papírky zvládnu.

Jediné minus, co jsem zatím pozorovala, je zvýraznění suchých šupinek, pokud někde nějakou mám. V podstatě mi to pomáhá je objevit a odstranit :), ale netuším, co by to udělalo na nějakém ekzému nebo jiné vadě pleti. Pokud víte, že na šupinky trpíte, rozhodně nekupujte naslepo.


Mám ráda i balení, které je skleněné a má praktickou pumpičku. Pumpnout se dá i malinko, což využívám denně. Stačí mi opravdu maličké množství makeupu. Ostatně si myslím, že úplně každý výrobek vypadá ve velkém množství blbě.

Hodně rychle se mi smazala zlatá písmenka na skle, vlastně hned v prvních dnech, kdy se lahvička povalovala v taštičce. Zajímavé, u drahé značky obzvlášť, ale vzhledem k tomu, co mi tento makeup dává, nad tím mávám rukou.

Šokovalo mě, že odstín Tawny není stejný průřezem produktů značky Estée Lauder, to mě trochu štve. Koupila jsem si i pudrový makeup v tomto odstínu, a je viditelně světlejší. Snad to z fotek uvidíte. Mimochodem ten pudr je taky báječný, chcete o něm článek?



Moje shrnutí:
Děkuji za Estée Lauder. Ve vysoké kvalitě nabízí širokou škálu odstínů i typu podkladů. Vybere si každá, když má možnost zkoušet.
Jenže možnost zkoušet tak úplně nemáme, odstíny se podle swatchů na netu ale dají vychytat.

Perfectionist je skvostná foundation pro sušší a zralou pleť, při správné aplikaci v malém množství je neviditelná na pleti a dokonale vydrží do večerního odličování. Opravdu ho miluju, a to mi věřte, že jsem hodně náročná a historicky nedůvěřivá. Zkuste ho ze vzorku, třeba sedne i vám :)

Až si koupíte plné balení, nepolekejte se. Makeup v prvních pumpnutích vylézá hodně tekutý, později po protřepání je opravdu krémovější. V obou případech se mi tohle stalo. Barva i vlastnosti byly nicméně stejné jako po protřepání.

Dejte mi vědět, co si o něm myslíte. Taky máte s odstíny v našich obchodech takový problém? 

14 komentářů:

  1. Já to tušila! Měla jsem po příchodu na český trh cca rok a půl zpátky vzorek v nevhodném odstínu (potřebuji 1C1 Cool Bone), Ecru mi fakt nesedí. Nevím, proč sem nevozí odstíny, ale já momentálně nějak v EL nechápu nic. A recenzi na pudr si prosím! Super článek, ahoj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já jsem právě byla zvědavá na tebe. Jestli ho používáš. Protože na náš věk je tohle taková pecka! Neříkej mi, že ne... Pošli jim do EL můj telefon...

      Vymazat
  2. K přístupu ke zákazníkům se raději rozepisovat nebudu... Každému, kdo měl tu možnost porovnat to se zahraničím, je u nás do pláče. Make-up vypadá zajímavě, taky nemám ráda nic hutného, nánosoidního, mám pocit, že mi to pleť dusí. Okouknu odstíny, děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, fakt vyzkoušej, já ho miluju.

      Vymazat
  3. Make-up vypadá zajímavě, ale dneska už jste druhý blog, kde čtu radu, vyzkoušejte make-up ve vzorku :D Ovšem ochota některých asistentek v parfumerii dát vzoreček čehokoli je občas opravdu zarážející.
    Bude to rok, co jsem se dívala v brněnském Douglasu po nových make-upech Dior, asistentka byla na mě milá a pomáhala s výběrem do chvíle, než jsem se zeptala, zda by bylo možné mi trošku make–upu odlít jako vzoreček, abych jej mohla vyzkoušet na obličeji. Tak tady už prodavačka přestala být milá a jen odsekla: „nemáme kelímky“ Na čež jsem jí řekla, že po tom, co mi po rtěnce natekly rty a já skončila u doktora, si kosmetiku raději nejprve vyzkouším, se jen přinuceně usmála a zmizela. Už se u mě neukázala. Ostatně v Douglasu dostat vzorek vůbec k nákupu bývá sranda, dává ho jedna asistentka z 10. Ovšem ten samý den jsem zašla do Marionnaud, vyptala se na vzoreček a nejen, že asistentka byla milá a jen podotkla, že make-up se musí VŽDY raději vyzkoušet na obličeji, mi bez jakýchkoli průtahů vzoreček hned dala, což mi zvedlo náladu a já si ještě navíc koupila stíny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad ani není pravda, že se ty prodavačky chovají takhle. Já teda dostávám vzorky všude, i v Douglasu. Naopak mi tam dají i to, co si vyptám. Hlavně paní vedoucí je tam moc fajn.
      Já zkouším kromě rtěnek a stínů dopředu všechno. Od toho jsou kamenné parfumerie, abych nekupovala naslepo. Krém ani makeup bych si prostě bez zkoušení nekoupila...

      Vymazat
    2. Já právě s Douglas mám zkušenost i takovou, že pokud je nějaký dáreček k nákupu tak už vzorky automaticky ani nedávají, protože je asi už za ten vzorek považují. Ve středu byla akce s Bobbi Brown, že při nákupu 2 a více produktů, mini řasenka (ta sample velikost) jako dárek. Utratila jsem tam skoro 2 tisíce a u pokladny jsem kromě dárečku už nic jiného nedostala, vlastně dostala navoněný papírek novou vůní. A to stejné i na dny Marianne, Shopping Weekend, a jiné VIP akce. Jako ano, na dny Marianne tam jedna paní přede mnou nechala přes 5 tisíc, tak dostala celou obrovskou hrst čokoládiček a spoustu vzorků a ještě ty dárky k nákupu. Jako nenakupuji kvůli vzorkům, ale je to příjemný bonus, když už tam člověk utratí dost peněz. Když jsem brigádně pracovala v L´occitane, tak i když byl k nákupu dárek (a často to jsou miniaturky nebo produkt v hodnotě kolem 5-6 set), tak se vzorky dávali vždycky, ať byl nákup za 5 tisíc nebo 150 korun.

      Vymazat
    3. Z mé zkušenosti můžu říct, že slečny/paní asistentky v Douglas prodejnách jsou nejhorší. Snad nikde jsem nezažila tak nesympatické a hlavně nepříjemné osoby. Mám pocit, že když člověk nevypadá jako bohatá modelka, tak je pro ně v podstatě bezďák. Svý peníze radši utrácím v Sephoře, kde jsou slečny pokaždé milé.

      Vymazat
    4. Holky, já jsem úplně v šoku, když ty vaše zkušenosti čtu. Rozhodně nejsem modelka a nevypadám asi ani jako bohatý zákazník, vypadám úplně obyčejně. A s obsluhou v Brně problém nemívám, dostávám vzorky a ještě si i říkám, co zrovna chci zkusit.

      Vymazat
  4. Na tento make-up slysim samou chvalu. Ja mam od nich DW a jsem spokojena. Jinak s odstiny mam stejny problem, jsem svetla a do zluta (skvele jsou kompaktni make-upy od Chanelu, tam jsou dve barvy presne na me:) a vetsina make-upu u nas jde do ruzova nebo bezova, vypadam pak o pet let starsi:( J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky vypadám nemožně, pokud nemám správný podtón. To už raději žádný makeup, že...

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Já si ho koupila loni v lednu a je super, koupím si ho určitě znovu. Přes léto používám CC.
    Co se týká vzorků , já mám problém s brněnskou Sephorou. Jednou mi naúčtovali ke zboží v hodnotě 1300 Kč jako dárek makeup v nulové hodnotě, všimla jsem si toho až doma, tak jsem se slušně zeptala mailem, co to znamenat. Vysvětlili mi, že mi ukazovali vzorky výrobků. Ohradila jsem se , že nic takového neproběhlo a přišli s poradenstvím. Na to už jsem neměla sílu. Klidně zaplatím za kosmetiku v kamenném obchodě, ale očekávám něco víc, že se mi budou věnovat, že kvalifikovaně poradí, nabídnou vzorek a já se sem potom ráda vrátím a koupím si plnou verzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle mě úplně posadilo na prdel, fakt... Normálně hledím, jaké máte zkušenosti.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)