Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 12. 2015

VÁNOČNÍ DEN

Milé čtenářky a případně i čtenáři,

v tomto vánočním ránu Vám ze srdce přeji, aby byly Vaše Vánoce pokojné, milé a abyste je prožívali právě tak, jak si přejete. 

Pokud si potrpíte na dárky, přeji Vám jich tolik, aby Vám svítila očka. Pokud Vám jde spíš o společnost a atmosféru, přeju absenci malicherných hádek vzniklých z nervozity a příjemnou pohodu.  Těm z Vás, kteří z nějakých důvodů tráví svátky bez svých nejbližších přeju, aby se tím netrápili a aby si i tak odpočinuli od všeobecného šílení a bláznění.

Já sice nemám úplně všechno hotovo, oproti plánu jsem už v noci nežehlila a nějaký ten úklid tu na mě ještě taky čeká. Chtěla jsem si udělat čerstvou manikůru, ale nestihla jsem to. Postačí mi tedy jen vánoční glittery přes aktuální vampy nátěr a budu dělat, že to tak bylo v plánu.

Teď se pobalíme a vyrazíme na procházku. Zvířátkům do lesa doneseme suché pečivo a krmnou mrkev, nás pejsek se pořádně proběhne. Mezitím k nám dorazí babička s dědečkem a bude u nás pořádně živo.
Děti a tatínky potom čeká tradiční setkání s kamarády u bažantí polévky a něčeho ostřejšího, my mámy si v mezičase doladíme detaily (hlavně ty tajné). Přejte mi, aby se mi manžel vrátil v použitelném stavu :)

Po celý den u nás poběží pohádky a koledy a já si po obědě, ke kterému už mám uvařenou silnou česnečku, plánuju jít na chvilku lehnout. Uvidíme, jestli to není příliš smělý plán :)


Na zítřek jsem už pro Vás naplánovala další klasický kosmetický post, protože jsem si řekla, že letos nebudu zahlcovat obligátními fotkami stromečků a cukroví. Tyhle detaily určitě vidíte všude a já je přidávám na Instagram.

Šťastné a veselé Vám všem, přátelé.

2 komentáře:

  1. I Vám Haničko hezký zbytek Vánoc, a hlavně vše nejlepší do Nového roku. Moc se mi líbí, jak to máte v hlavě srovnané a vážíte si věcí, které si člověk nekoupí, a na nic si nehrajete /přitom byste mohla/. S pozdravem Gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Gábi, strašně moc Vám děkuji za vzkaz a hlavně za jeho obsah. K některým pravdám se člověk dostane přes ne úplně jednoduché životní okamžiky. Ani naší rodině se nevyhýbají a o to víc si potom vážím toho "neznačkového"... :)
      Opatrujte se.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)