Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 12. 2015

Makeup Revolution PRO-C FF01 štětec Pro Curve Contour Foundation Brush

Když se někde vyrojí zajímavé tvary štětců, vždycky zbystřím. Je sice pravda, že mám arzenál dosti početný a nechybí mi dokonalé skvosty, ale co kdyby mi nějaký štětec zajistil ještě rychlejší a pohodlnější líčení?


Z nabídky konturovacích vykouslých štětců od Makeup Revolution jsem si vybrala ten střední s označením PRO-C FF01. Měl by to být štětec pro krémové produkty, ale používám ho na pudry. 
Mám malý obličej a když už konturuji, jsem opatrná. Konturování je teď sice šíleně v kurzu, ale určitě víte, že když se neudělá citlivě a dobře, neprospěje. A kdybych sáhhla po tom velkém štětci na pudry, byla bych asi jako klaun.


Velikost i tvar snad posoudíte z fotek. Pokud máte velký obličej, upotřebíte ho spíš k rozjasnění. Ale umím si představit, že i velké tváři se hodí. Prostě protáhnete až do místa, kde se vám přestává tvořit stín.




Provedení štětce je takové průměrné, snad i lehce podprůměrné. Za tuto cenu se rozhodně dají pořídit lépe zpracované kousky, pokud hodnotím obecně. Nevadí mi obyčejné materiály rukojeti a násady vlasu. Všimla jsem si, že štětec není vyvážený do ruky. S těmito věcmi si prostě výrobce hlavu nelámal. 

Vlas je měkký a příjemný. Syntetické štětce mám obecně raději a ani tento neškrábe a nedráždí. Jeho seskládání je taky zřejmě v pořádku, to moc neposoudím, protože štětec byl sestřižen. A tady už vidím nedokonalosti, které díky nepravidelnému střihu o to víc vyniknou. Takhle "jiný" štětec musí být perfektně tvarovaný, aby z něho měl uživatel ten pravý pocit. U toho mého kousku je jedna strana křivěji seříznuta než druhá.

Abych ale byla zcela spravedlivá, nemyslím si, že to má vliv na funkci rostlináře. Při běžném používání nepravidelnost a nepřesnosti na řezu vlasu nepoznáte. Resp. nepoznáte takové nepřesnosti, jakými se vyznačuje ten můj exemplář. Viděla jsem jiný kousek, u něhož byla nepřesnost v místě "špice", tam už bych se bála.


Jak štětec používat? Je to dobrý pomocník, anebo spíš zbytečný lapač prachu?

Já si myslím, že je fajn a že si najde cestu do stojánků mnoha žen. Není totiž využitelný zdaleka jen na konturování! Moc pěkně se mi s ním nanáší i lesklé bronzery podél celé tváře, tvářenka a nakonec i rozjasňovač. Klidně ho použiju při jednom líčení postupně na všechny produkty.

Matný bronzer pěkně pod lícní kost. Štětec nasadím a jen jím lehce posunu nahoru. Kdo máte velkou tvář, jistě jím tah protáhněte i směrem ke koutku úst. Já už bych byla přelíčená, mně stačí jen jedna délka štětce. 

Třpytivý bronzer k prohřátí vzhledu. Klasicky jím ojedu spodek lícní kosti, spánky, hrany čela a čelisti a klidně i nos. Vykousnutý tvar štětce mi nijak nevadí, naopak je bezva i do prohlubně u kořene nosu, kam jinak musíte použít štětec na oči. Doporučuji použít méně pigmentovaný bronzer. Takový produkt vám dovolí vždycky víc a vždycky je méně náročný na použitý štětec.


Velmi ráda tento vykousnutec používám na tvářenku. Moc pěkně se s ním trefím i poslepu. Jen ho nasadím na jablíčko a tvářenku rozetřu.


S rozjasňovačem je to naprosto stejné, štětec jen nasadím o půl patra výš. Díky výkusu je práce snadná a příjemná. 

Všechny tři produkty použité na tvář se do sebe díky jednomu jedinému štětci pěkně zapracují.


Oceňuji, že díky drobným rozměrům štětce se s každým práškem trefíte. Mám různé skvělé štětce, ale některé jsou huňaté a dá se to s nimi přehnat. Třeba takový ten zaječí ocásek od RT je můj miláček, ale u velmi pigmentovaných tvářenek není práce s ním nejpohodlnější. Však to znáte...

Já osobně tento štětec používám ráda a myslím si, že to nebyla špatná koupě, i když mám jisté výhrady ke zpracování. Myslím, že je tento kousek poměrně drahý, když uvážím zpracování. To ale  nechám na posouzení každé z vás. 
I přes výhrady ho můžu doporučit. Pokud vám ve stojánku chybí nějaký štětec k nanášení tvářenky, rozjasňovače a bronzeru, klidně kupte tento. Udělá vám tisíckrát lepší službu než nějaký hutný kabuki s tlustou rukojetí, které jsou teď u nás propagované. Ano, ony jsou báječné, ale jen na něco - především na nanesení makeupu a precizní krytí. Na jemnou práci a lehounký finish jsou ale lepší jemnější udělátka.

Závěrečná poznámka: štětec jsem prala zatím jen jednou, proto neposoudím, jak bude vypadat v budoucnu.


5 komentářů:

  1. Tento štětec vypadá moc dobře, já používám nějaký obyčejný z drogerie, moc si na tohle nepotrpím. :)
    Pinki Claire
    Zvu tě na svou giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I v drogerii se dají sehnat fajn kousky :) Takže proč ne.

      Vymazat
  2. Já si vždycky lámu hlavu nad tím, jak se s tímto štětcem díky tomu vykousnutí nabírá pudrový produkt? Musí se na něj přitlačit, aby se štětiny trochu ohnuly a tím pádem se pak produkt dostal i na vlákna ve výkusu? :D Asi je to hloupá otázka, jenže já si to prostě nějak nemumím představit v praxi. A zajímavý je, že mně právě zaječí ocásek od RT na silně pigmentované tvářenky funguje nejlíp :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš přitlačit, jde to velmi snadno. Anebo štětec nakloníš z jedné a pak z druhé strany.

      Vymazat
  3. Velice zajímavý kousek. Vůbec bych při prvním pohledu nebyla řekla, že může být i praktický. Určitě na něj mrknu. Takový preciznější štětec na tvář mi ve sbírce chybí.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)