Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 12. 2015

E Style Perfect harmony palette 07 Purple Rain

Je tu ještě někdo, kdo si po té obří blogové masírce nekoupil nic od EStyle? Asi jsem byla poslední :)
Podle ohlasů se bavíme o naprosto špičkových stínech za báječně nízké ceny. Krásným bonusem je ryze český původ a možnost podpořit české podnikání. Taky chcete být pyšné na naše značky a práci našich krajanů? Já rozhodně ano.

Zatím jsem odolávala hlavně proto, že jsem další stíny vážně nepotřebovala. Když jsem ale sháněla udělátka na praní a sušení štětců, byla to báječná záminka. Koupila jsem tedy kromě výše zmíneného i paletku nových odstínů. Prý ji značka skládala na základě zákaznických požadavků. To je sympatické. Mám pocit, že mám něco speciálního.


Balení se mi moc nelíbí. Popisky jak z osmdesátek, podivné okénko, které mi připomíná sklepní okna v panelácích. Uvnitř je prázdný chlívek na štěteček. Já vám nevím. Buď dám štětku nebo nedám štětku, a nedělám na ni ani chlívky. Tohle na mě působí, že vzali z nabídky od Číňanů nějakou krabičku, kde už byl chlívek předdefinovaný a nechali to osudu. Ale ok, stejně jsou nejdůležitější stíny uvnitř.

Když paletku otevřu, vidím krásné a opravdu vyladěné stíny. Kolekce barev je povedená a působí na mě velmi příjemně. Jde o moderní odstíny pohybující se od tělové růžové, k šedé smíchané s mauve barvou. Jedním slovem krása! Trochu mě zarazil prostřední odstín, který na můj vkus maličko křičí růžovou barvou, ale člověk se nesmí bát dopředu.


Na swatchích níže vidíte, že se barvy opravdu povedly. Jsou něžné, přirozené a celkem neotřelé. Vidíte asi i to, že pigmenatce stínů není tak bohatá, jak byste čekaly z fotek v panu. Pigmenatci jsem celkově čekala vyšší, po té blogové vlně chvály jsem nepatrně zklamána nenaplněným očekáváním. Líčení s Purple Rain u mě patří k tlumeným denním záležitostem, což je ale u mě dobrý výsledek. Nejsem si jistá, jestli by tahle paletka uspěla u dámy, která se líčí výrazněji a ostřeji. Na druhou stranu u mě barvy ztrácí díky tomu, že jsem tmavší a i moje víčka jsou nahnědlá.

Kvalita stínů je skutečně fajn, i když na zadku nesedím. Stíny strašlivě práší, takže je z nich nepořádek. Hned po prvním použití zaznamenáte úbytek stínů. Tohle jsem ještě nezažila. 

První stín mi je jako jediný v kolekci lesklý. Je to tvrdší studený perleťový stín, ideální pod obočí a do vnitřního koutku. Má slabou pigmentaci a je tvrdý. Od prvního použití jsou v panu hrudky. Ztratí ostré přechody, ale i sám sebe. Kdo má rád silné rozjasnění pod obočím, tady ho nedostane. Mně ale ve finále vyhovuje, protože v plné palbě bych ho nemohla nosit.


Druhý kousek je naprosto nádherný, ale má slabou pigmentaci. Tak krásnou barvu jsem dlouho nepotkala, takže mě slabá pigmentace opravdu mrzí.


Třetí stín má pigmentaci silnou, ale díky růžovému tónu buďte opatrné. Málokdo může mít růžovou na oku, je nutné ho opatně kombinovat. Jako stín na většinu víčka mi úplně nesluší a necítím se přirozeně. Je ale použitelný jako tvářenka, což se třeba na cestování může hodit. Je nejstudenější z paletky, takže na tváře ho budu muset ztlumit smícháním s dvojkou. A zde je pigmentace až na škodu, s takovou tvářenkou to snadno přeženete, takže pomaličku.


Čtvrté místo patří opět přenádherné barvě, která by ale mohla mít lepší pigmentaci, aby plně naplnila svůj potenciál. Druhý a čtvrtý stín spolu krásně ladí a sahám po nich nejčastěji a nejraději. Úplně bych jásala, kdybych je měla jen v duo balení.

Pátá pozice patří krásné šedo-lilkové v jemném tónu. Žádná pecka, kouřovky nevykouzlíte. Já jsem spokojená, ale kontrastním typům tohle nepostačí. 



Čekala jsem trochu víc po té monstrózní kampani. Prášivost je skutečně extrémní. Jediné štěstí je, že stíny nemají třpytky, které by komplet posypaly tvář. Takhle musím jenom utírat stoleček a dávat pozor, kam všude mi při líčení barevné prášky padají. Stíny spíš odejdou s úklidem, než abyste je spotřebovaly na pleť.

Výdrž stínů je ale báječná. Co neopadá při aplikaci, to už na víčku vydrží. Malinké detaily večer vidím, ale to vidím i u drahých a proslavených stínů. Kdybych chtěla jistotu, mám přece bázi. Takže výdrž je za jedna.




Vypíchnout musím nádhernou kolekci barev, která je podle mě docela raritní. Takhle pěkné tlumené barvy v mauve základu jsem asi jinde neviděla. Nebude pro všechny typy barevného spektra, na to dejte pozor! I když jsou úplně jiné, než obvykle nosím a kupuju, lichotí mé pleti a sluší mi. Opravdu nic podobného nemám. Kdybych si měla vybrat jeden stín, byl by to ten druhý v řadě. 

Určitě by mě zajímalo otestovat i lesklé stíny, když zde vidím mouchy. Rozhodně bych uvítala malou změnu v balení, aby byla paletka tak pěkných barev a slušné kvality ještě o několik levelů výš. Ale to není to nejpodstatnější.

V každém případě udělala značka EStyle bezesporu velice úspěšný projekt. I kdybyste v hlubokém lese zvedly kámen, bude pod ním někdo, kdo tyhle stíny má nebo alespoň zná. A to je pro mladou českou značku jistě super a já jí přeju úspěch a růst.
Na stránky chriscosmetics se určitě zase někdy podívám, i kdyby jen proto, abych věděla, co je nového. Třeba právě EStyle přijde s mojí ideální cestovní paletkou, kdo ví :)


21 komentářů:

  1. Ja som si zatiaľ nič nekúpila od E- Style a je to práve preto, že mám toho momentálne dosť a nemám potrebu kupovať zatiaľ tieto. Aj keď paletky sú krásne :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě! Já taky mám věcí víc, než kdy spotřebuju. Proto nenakupuju, i když bych některé věci klidně vyzkoušela.

      Vymazat
  2. Já taky nic nemám :) A přiznám se, že tohle je první článek, kde o ní čtu :)
    a christmas wish

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to jsem překvapená. Byl jich nedávno plný YT, celá česká scéna je opěvuje.

      Vymazat
  3. Ja tomu neverim a je toho vsude plno. Podle me je to srajda a zaplatily blogerum a vsichni zas budou rikat, ze nedostavaji penize.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slovo "srajda" bych v tomto případě v žádném případě nepoužila. Na zadku z nich nesedím, ale v některých ohledech jsou fakt dobré.

      Vymazat
  4. takže - horší pigmentace, jeden odstín nepoužitelný, jeden tvrdý a hrudkuje, divná krabička, na swatches to vypadá bledě a navíc masivní kampaň? Ne, nekoupila bych si to :). Jsem ráda, že existuje systém krabiček a kolekce mono stínů do toho, takže si každý může navolit, co chce (mám od artdeco, ale určitě je plno značek, co dávají takovou možnost)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Individuálně seskládané paletky jsou vždycky fajn věc, to máš pravdu.
      Neřekla bych, že je některý odstín nepoužitelný, tohle je právě individuální. Já se některých růžových kolem oka trochu bojím.

      Vymazat
  5. Jenom proto že s tím umíš skvěle zacházet je to u tebe krásný výsledek. Jinak velký fail a to je vidět i v těch zaplacených recenzích. Anonym proto, že nechci vypadat jako závistivka. Když se v česku nesouhlasí tak se musí závidět blogérce roku :) Koukala jsi na Katty a její recenzi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nemyslím, že jsou úplně všechny recenze zaplacené. Pravda je ta, že vesměs vyznívají velmi kladně. Možná je to spíš tím, že některé blogerky nemají tak úplně široké srovnání.

      Recenzi u Katty jsem viděla a připadala mi milá. Nečekala bych, že se z toho dá vyrobit taková bouřka. Ale proč ne, je to perfektní PR. Pomůže prodejům všech zúčastněných značek.
      Co se Katty týče, ta z toho vyšla nejhůř...

      Vymazat
  6. Od E-style mám tužku ještě z dob českých beauty boxů a je fajn a používám ji hodně a ráda . Nad touto paletkou jsem uvažovala, když ji sestavovali a hlasovalo se o sestavu odstínů .
    Masírka hlavně na IG mě pak částečně odradila a taky některé víc objektivní zmínky v debatách ,že to takové wauuu zase není. I když fandím českým firmám, tak zase slepé pochlebování jen brání tomu, aby se věci ještě zlepšily, či doladily .
    Sepsala jsi to moc hezky, objektivně, plusy i mínusy. Tak by to mělo být, ale ne všude se mohu o názor blogerky opřít a rozhodně to není v některých případech převážně tím, že kosmetika je individuální. Ale nikdo nás na druhou stranu nenutí číst všechny blogy jako povinnou četbu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, je to individuální a i proto se snažím být hodně podrobná. Masírka mě poznamenala a možná i proto jsem čekala trochu víc. Přesto to jsou poměrně povedené stíny s perfektní výdrží. Za drogerkovou cenu kvalita, kterou v drogerce nedostaneme. Když chci wauuu stíny, sahám po podstatně dražších značkách, to je prostě fakt.

      Vymazat
  7. Ahoj,
    tak musím říct, že mě docela překvapila tak nízká pigmentace, i když osobně ji mám raději. Mnohem, mnbohem raději :), protože chodit jako klaun, to nějak není pro mě a s hodně pigmentovanými stíny tak vypadám (neumím s nimi asi dobře zacházet, což je dost pravděpodobné). Mám od E-style paletku č. 3 a ta je právě pigmentovaná hodně a musím se jich štětcem jen tak dotknout, abych to nevypadalo (na mně) divně. Takže na základě Tvé recenze si koupím tuhle, protože pro mě je to ideální. Výdrž je i u 3. super. Já jsem spokojená a opravdu nejsem ani blogerka, ani zaplacená :))

    Jediné, co mi na paletkách Chriscosmeticvadí je aféra Petry Lovelyhair, no je zklamání, ale beztak za tu cenu bych si ji nepořádila a koupím raději jinou, značku psát nebudu, aby mě někdo nenařknul. Některé fanynky dotyčné jsou fakt fanatyčky a mohly by :).

    Díky za moc pěknou recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěrko, já taky nemohu mít moc výrazné oční líčení. Takže si myslím, že tyhle stny mi sluší.
      Tu trojku bych právě ráda zkusila, o té jsem uvažovala. Barevně by mi asi sedla nejvíc. Tak možná někdy v budoucnu.
      Aféra kolem Chriscosmetics je uměle vyrobená, myslím si, že firmě jen prospěje :)

      Vymazat
  8. Uff, tuhle paletku jsem si chtěla pořídit, ale asi už nechci :D :D Musím hlavně říct, že miluju vaše recenze, nejlepší na české blogové scéně!! Neodpustíte nic a to je super, přesně takové recenze chci číst. Nikdy jsem u nikoho nečetla, že tam je prázdná díra na štětec, to mi teda přijde k smíchu :D :D :D No a ta prášivost je teda vidět i na fotkách, docela síla, ačkoliv mě prášení většinou moc nevadí. Co mě ale šokovalo - ta pigmentace???!!! To je pro mě fail, nepotřebuju mít paletku, kde bude sotva vidět, že nějaké stíny mám, ráda nosím výraznější oči a z takovéhle pigmentace bych byla hodně zklamaná!!!! Tobě stíny dokonale sluší, ale já bych čekala že na oko dostanu aspoň téměř to, co vidím v paletce, už v ní jsou barvy takové tlumené a ty swatche, to teda vypadá jak stíny třetí kategorie :(((( Achjo, tak nevím jestli mám radost že ušetřím, tahle se mi tolik líbila.... :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně děkuji za pochvalu, velmi si jí cením!
      Dnes si tu paletku vyzkoušela moje bledá švagrová a dostala z ní na oku krásné věrné barvy. Takže jako u ostatních věcí hraje velkou roli moje tmavší pleť. Jestli se vám barvy tak moc líbí, tak ji kupte. Prášivost taky obvykle nepovažuju za extrémní problém, jen musím utírat stůl.

      Vymazat
    2. No já mám právě stíny radši intenzivní, ale jsem bledule bledá, takže teď mám zase dilema :D Tohle je problém těch značek, co jsou jen na eshopech, člověk si to nemůže vyzkoušet, achjo :D :D :D

      Vymazat
  9. O této značce jsem ještě neslyšela a upřímně trochu nepobírám, jak může slovně ta recenze vyznívat, že jako docela dobrý, ale vlastně celkově mi to přijde jako dost fail. Normálně prášivost vůbec neřeším, ale z fotek je to extrémní, pigmentace nic moc, nezachraňuje to ani design, takže sečteno a podtrženo, po kvalitativní stránce žádný argument pro koupi. (Barvy jsou subjektivní záležitost.) Na základě recenzí z tohoto blogu bych si spíše koupila tu nedávno recenzovanou paletku Makeup Revolution. Možná jde o to, že je česká, ale to neznamená, že bych na kosmetiku měla kvůli tomu nižší nároky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc mrzí, že v recenzi zním rozporuplně. Možná je to tím, jak blogosféra extrémně jásala nad kvalitou. Kvalita je fajn, ale nesedím na zadku.
      Prášivost neřeším, pokud nepadají třpytky, ale tady je to už moc, protože pak mám všude nepořádek.
      Velké plus je ale výdrž na oku, s tou jsem spokojená moc.
      Máš pravdu, je to rozporuplné :)

      Vymazat
  10. Tak ja od nich nemam a ani nehodlam mit nic, ta cena mi zas tak nizka neprijde...na to,kolik tam je tech ALE. Radeji setrim na jine a je fajn skladat si svoje paletky,kde odpada uz prvni problem poskladani barev. A hlavne pak za kazdou tu korunu dostavam, co jsem chtela, bez onech vyhrad. Na druhou stranu ale chapu, ze ne kazdy da 500 za 3 stiny od Inglotu (a ten se taky kazdemu nemusi libit,no od toho jsou jine znacky,ovsem zas uz jeste drazsi). Pak je Estyle asi dobra volba, ale kdyz nemusim, dopreju si to, co splnuje me pozadavky na maximum.
    Ja bych mela asi rozhodujici otazku-nechas si ji nebo jde dal?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím si ji nechám, Veru. Až ji pošlu z baráku, bude to proto, že budu třídit. Ale ne proto, že bych ji nesnášela a neuměla používat. Anebo si začnu myslet, že už mi tyhle narůžovělé barvy neprospívají.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)