Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 12. 2015

DOUGLAS Khol Kajal in Extra Deep Brown


O tom, že parfumerie Douglas nabízí svoji privátní kolekci dekorativní kosmetiky už jistě ví skoro každá z vás. Já se obvykle na tyto řady nalákat nenechám a vybírám si u svých prověřených značek, ale udělala jsem výjimku. Koupila jsem si kajalovou tužku, která mě uchvátila především svým odstínem.

Ale pojďme pěkně popořádku. 
Balení mě nijak extra neuchvátilo, ale nemám ani výhrady. Ačkoliv se mi to bodlo, do kterého je rukojeť tvarovaná, příliš nelíbí, drží se dobře a příjemně se jím manipuluje. Jinak jde prostě jen o černý plast a průhledné víčko, nic víc. Můj dojem kazí polepky, které jsou ošklivé a velké a po odstranění upatlávají obal. 



Kajalová tužka má být dokonale měkká a tato přesně taková je. Maluje úplně sama a není nutné tlačit, přesto je ale příjemné konzistence a není matlavá a mastná. 

A ta nádherná barva! Vidíte ten krásný studený odstín? Ten se mi líbí strašně moc.


A proč vám dnes píšu o vlastně docela obyčejné tužce? Mám ji ráda a překvapivě si vybojovala své místo na mém stolku, kde se jen tak něco neohřeje. Miluju, jak snadno a bleskově s ní nalíčím oko. I pro vás, které stále neumíte pevnou a pěknou linku, bude takový výrobek řešením. Kajalový "kolík" jen naplocho špičkou položíte nad řasy a jemně táhnete. Zbytek už za vás udělá kajalová tužka sama. Pokud už nemáte dokonale pevné víčko, je někdy problém udělat rovnou a neposkákanou linku gelem nebo fixou. Kajalem je to bez problémů, na víčko netlačíte a barva se nanáší rovnoměrně.

Kajalka v tomto tvaru je naprosto ideální k jednoduchému a rychlému použití, kdy tužku naplocho přiložíte do vitřního koutku přivřeného oka špičkou skoro do spojivky. Pak oko zavřete a tužku táhnete do vnějšího koutku. Výsledkem je orámované oko. Já osobně si vnitřní linky nekreslím, nikdy se mi to nelíbilo. Nicméně díky jemné barvě této tužky někdy oko zvýrazňuji i tímto způsobem. Netlačím a nanáším malinko barvy, s výsledkem jsem moc spokojená.

Výdrž této tužky není úplně dokonalá. Když jsem v letních vedrech nakreslila linku i s ocáskem, umazával se mi. Proto doporučuju linku neprotahovat a ukončit ji u řas. Pak je výdrž slušná a nedělá mi problém. Rozhodně to ale nesrovnávejte s gelovými tužkami, které na oku zasychají. Jde totiž o odlišnou texturu.


A ještě něco vám poradím. Pokud spěcháte, cestujete něbo jste jen v nouzi, tuhle tužku použijte směle i k jemnému zvýraznění obočí. Vypadá to báječně přirozeně, barva je dost studená. Textura je navíc měkká, takže jemnými tahy bez tlaku obočí zvýrazníte přirozeně a bez viditelných tahů. Netvrdím, že jde o ideální způsob líčení obočí, ale ve spojení s fixačním gelem už by i výdrž mohla být perfektní. Já s obočím nemám velký problém, takže výdrž tohoto produktu  bez fixace gelem úplně neposoudím.

Až budete v Douglasu, podívejte se na tyhle kajalky, mají několik barev a milovnice něžnějšího líčení nebo vnitřních linek budou spokojené. Cena je přijatelná, pohybuje se rozhodně pod hranicí tří set korun.

Máte? Znáte? A používáte vůbec kajalové tužky? Mám občas pocit, že už všichni jedou jen v ostrých výrazných linkách a na kajal se pozapomnělo.

2 komentáře:

  1. Kajalové tužky jsem používala ráda, ale nějak se mi přestaly líbit. Jsou takové umazané a když chci nedbalou linku, radši ji udělám tmavým stínem. Nejradši mám linky tekuté a se štětečkem, pracuje se mi s nimi nejlíp a balení, narozdíl třeba od fixů, mnohem déle vydrží :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě s kajalem umím líp než s ostatními a ten měkčí vzhled mi sluší.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)