Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 11. 2015

nálet na KIKO MILANO vol. 1 - oční makeup

Italská značka KIKO je v poslední době v blogosféře obrovským hitem. Někdo dokonce říká, že je to levnější a mnohdy kvalitnější MAC.

Vy už víte, že já osobně jsem si prošla velkou MAC-vlnou, z tehdejšího sortimentu jsem měla snad úplně všechno, včetně štětců. A i když zde mám své oblíbence, nesedám si na zadek. Proto mě KIKO dost zajímá.

A navíc - můžeme být k sobě upřímné - byla to další možnost prozkoumat něco z kosmetiky, že ano... :)

Svůj nákup jsem rozdělila na části, protože post o všech mých KIKO věcech by byl neúnostně dlouhý. Dnes si prohlédneme, co jsem si koupila na očka.

Začneme tužkou Intense Colour Longlasting Eyeliner. Na výběr jsem měla z obří škály nádherných barev. To je obecně něco, co mě v butiku Kiko přímo nadchlo. Jestli těchto tužek měli 20 barev? Jo, je to možné. Sáhla jsem po nádherné petrolejové 11.




Měkký hrot tužky je na druhém konci doplněný houbičkou na rozmazávání, která je opatřena víčkem. Fajn věc.



Tužka je dokonale měkká a výborně pigmentovaná. Kreslí se s ní snově snadno, vytvoříte moc pěknou linku, i když nemáte čas. Jsem z ní nadšená, i když se raději vyhýbám delšímu ocásku. Ten jsem jednou nakreslila a večer jsem ho pak měla rozmazaný. Na sluníčku mi slzely oči a zřejmě jsem je otřela. Pokud nekreslím ocásek, výdrž je dokonalá. Tuhle tužku miluju a můžu doporučit. 

Sháněla jsem podzimní brusinkový stín a nejvíc se mi líbil tento Highly Pigmented Eyeshadow 137.




Bohužel s ním mám vážný problém. Ne, mám dva problémy. Za prvé jsem ten odstín neodhadla. V butiku Kiko mají naprosto podivné osvětlení (alespoň v tom vídeňském, který jsem navštívila já) a všechno vypadá úplně jinak! Všechny stíny na mě působily jinak. Tento měl být sytě brusinkový s fialovým podtónem, mám tu barvu vysněnou k podzimním barvám. Něco jako MAC Cranberry. Kiko 137 je sice krásný, dělá krásné odlesky, ale v kombinaci s jeho slabou pigmentací mi nevytvoří to, co jsem chtěla.

Kiko Eyeshadow 137

Ano, čtete dobře, tento stín neoplývá tou úplně nejvyšší pigmentací. To, co vidíte na swatchi na ruce, jsem na oko štětcem nedostala. Prstem ano, ale i potom jsem nebyla spokojená, protože s následným a nezbytným blenděním s dalšími stíny se intenzita opět vytrácí. Barva je to pořád krásná a vydržela mi celý den bez báze, ale čekala jsem jiný výsledek. Proto jsem z něho zklamaná. Pravděpodobně jde o nejzákladnější řadu stínů značky Kiko, možná jsou kulaté stíny do paletek lepší. Možná je to jen špatně vybraným odstínem a očekáváními. Ale mě stíny prozatím o nějaké extra kvalitě nepřesvědčily.



Nutně jsem musela mít jeden ze stínů z řady Water Eyeshadow, koukala jsem na ně už dřív na netu, moc se mi líbilo asi 8 z nich. Ale naživo jsem byla zmatená. Skoro všechno, co jsem měla v předvýběru, bylo světloučké. Ve světlech storu byly stíny všechny jen světle perleťové, ačkoliv pigmentace vypadala výborně u všech z nich. Nakonec jsem sáhla po nádherném šedém 228, který obsahuje báječné mauve odlesky. Byla jsem si jistá, že ho unosím i na denní nošení. 





Balení, pigmentace, vzhled... všechno je dokonalé a o několik tříd výš, než u kulatého kolegy ze stejné stáje výše. Odlesky jsou nádherné.

Kiko Water Eyeshadow 228


Bohužel ho neunosím, protože mě ta světla asi úplně zmátla. V butiku mi 228 připadala lehce nositelná a jemná, ale je to výrazný stín ideální na silnější líčení a kouřovky. I když je krásný, líbí se mi a odstínem mi sluší, na tak výrazná očka si troufnu tak jednou do roka, necítím se v tom dobře. Takže i přesto, že je vlastně krásný - navíc mi krásně drží - jsem zklamaná. Až se do Kiko dostanu, nenechám se oblafnout a kouknu na ty jemné taupe barvy, které se v těch poblblých světlech tvářily jako bílá perleť.

U pokladny jsem se nechala nalákat na fialové oční linky v tekuté verzi, myslím, že šlo o nějakou limitu. To víte, zakecala jsem se s obsluhou - mimo jiné jsem se doslechla, že je s Českou republikou počítáno a v dohledné době je v plánu budování prodejny v Praze. Fajn zpráva, ne?



Linky v odstínu 02 jsou nádherně, temně fialové. Ale hrot k nanášení není moc povedený. Mladé víčko nebude mít problém, ale na mém již více používaném omrkaném očičku je těžké udělat tenkou a rovnou linku. Řešením by jistě bylo používání jiného štětečku, ale na to se můžu vybodnout.



Tahle linka dokonale drží! Ale opravdu dokonale. Dokonce je večer potřeba odlíčit pečlivě, jinak budete mít ráno ještě kousky nad řasami. Takže nevím, zda jde o pecku nebo ne. Hladká víčka mohou jásat.

Další úžas ve mně vzbudilo oddělení řasenek. Kde seženete asi dvacet barev od jednoho typu řasenky? To ani v tom MAC...
Koupila jsem si úžasnou fialovou a švestkovo-rezavou řasenku Super Colour Mascara v odstínech 01 a 05.



Barvy jsou prostě skvělé. Já po barevných řasenkách sahám ráda, užívám si, jak mi vytáhnou duhovku. A jen hrstka firem s nimi občas vyrukuje, navíc kvalita bývá spíš smutná. Tady je nejen škála barev, ale i kvalita produktu je velmi pěkná. 


Já osobně mám tyhle obyčejné kartáčky ráda, takže jsem spokojená moc. Pokud je nesnášíte a preferujete úplně jiné, určitě si i tak poradíte. Není nic jednoduššího než použít jakoukoliv oblíbenou řasenku a pro barevný efekt po zaschnutí nanést barvu. Řasenky drží pěkně, dají se velmi dobře odlíčit a celkově mě moc baví. Odstín 05 je sice na oku méně výrazný, ale nosím ho moc ráda s hnědými očními stíny. Dodá jemné zvýraznění a měkkost.

Kiko Super Colour Mascara 01 a 05

Fialová 01 je úžasná. Pokud chci barevně zářit, mám na to jen dvě vteřiny a nechci barvy přiznat hned na dálku, úplně mi stačí. Ideální na volný čas nebo rodinné výlety.


Kiko Super Colour Mascara 01

Kiko Super Colour Mascara 05

Dnešní post ukončím svým osobním názorem - KIKO je boží, pokud hledáte široké škály barev, které jinde namají. Mají skvělé tužky a barevné řasenky. Co se týče očních stínů, nejsem odvázaná, ale rozhodně ještě vyzkouším jiný Water Eyeshadow. 
V prodejně mají naprosto šílené nasvětlení, takže vám bohužel nijak nepomůže to, že si věci fyzicky osaháte. Osobně si myslím, že stíny bych si od počítače vybrala lépe...

Jak se dočtete v následujících postech, tento problém jsem měla i v jiných stojanech stejné prodejny. 

Příště vám ukážu rtěnku, tužky na rty, pudrový makeup a rozjasňovač. 







15 komentářů:

  1. Já mám od Kiko asi pět produktů a jsem spokojená, ikdyž Mac mi to asi nenahradí. Mám třeba dva odstíny krémových stínů v tužce a jsou sice super, skvělá výdrž i barvy, ale bohužel obsahují hrozně moc třpytek. A taky se v takhle výrazném líčením tolik necítím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já si nemyslím, že je kvalita úplně ohromující u všeho. Nicméně škála barev je úžasná, když někdo něco konkrétního shání.

      Vymazat
  2. Dobrý den, pokud opravdu neunosíte, ráda Vás šedého stínu 228 zbavím. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky, napište na blogový email, pošlu :)

      Vymazat
  3. Souhlasím, Kiko má fakt divné osvětlení a barvy to zkresluje neskutečně. Člověk ale v té široké nabídce odstínů snadno ze začátku propadne nákupní touze. Taky mám takové značky ráda, kdy je z čeho vybírat, ale srovnání s MAC kvalitativně za mě tedy ani omylem.

    Stíny mám snad ze všech řad po více kusech a opravdu netoužím po dalších. U většiny mizerná pigmentace, žádná velká výdrž , třpytky opad neskutečný, nebo na oku zůstává jen trochu třpyt a pigment nula, navíc je to takové většinou humpolacké , práce se stíny taky nic moc. I v české drogerce bych našla často lepší. Další kategorie sortimentu taky žádný velký objev roku, musím říct, že první značka, kde jsem si to důkladné prozkoumání sortimentu odbyla dřív, než se na IG objevila ta vlna nadšení a už mě to neláká. Se setrvačnosti sice občas nahlédnu do obchodu, jestli nebyla změna, ale obecně nic co by mě chytlo za srdce.
    U Kiko mi vadí i ty low end obaly, dokonce i z limitek, kdy se to má snahu nějak tvářit jako něco víc . Stejně tak štětce, hezké na pohled, ale to zpracování kvalita opět drogérka.

    Taky tam mívám občas pocit jako u Makeup Revolution... Kopírka HE za pusu, ale i kvalita samozřejmě jinde.

    Myslím, že za ty peníze se dají sehnat i kvalitnější a dostupnější produkty. Jediná devíza, která určitě osloví je ta barevná škála.
    Za mě tedy Kiko spíš zklamání...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ta světla nedělala problém jen mně. Ohledně barevné škály úplně osuhlasím, tou je KIKO jediněčné.

      Vymazat
  4. Mám KIKO moc ráda, ve všem s tebou souhlasím, ty kulaté stíny opravdu většinou za mnoho nestojí a řada Water je bezvadná, mám také 228, taky mi sluší, ale moc ho nenosím, musím se s ním naučit nějaké denní líčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denní líčení s 228 jistě jde, jen já se v tom prostě necítím. Jsou typy, kterým výrazné oči sluší a je to paráda.

      Vymazat
  5. Ten water eyeshadow vypadá skvěle, moc se mi líbí! :) Škoda, že Ti nesedl odstín. A vyrábět řasenky v tolika barvách je paráda. V ČR bych KIKO rozhodně uvítala, zkoušela jsem zatím jen tužku na oči, řasenku a lak na nehty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty prodavačky se tvářily hodně jednoznačně ohledně pražské pobočky, tak se asi dočkáš :)

      Vymazat
  6. No já si obecně zvládnu líp vybrat u počítače než naživo pod umělým osvětlením...a ten water eyeshadow je nádhernej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky umím vybírat, ale někdy je mnohem lepší naživo posoudit nejen barvu, ale i konzistenci a finish. V každém případě tady jsem selhala hned několikrát :D

      Vymazat
  7. Kiko mám čoraz radšej a vždy, keď som vo Viedni, do predajne zavítam a niečo si kúpim. Doteraz som bola s každým kúskom spokojná, nič ma nesklamalo, no možno preto, že som si ešte nekúpila žiadny očný tieň. I keď práve tie Water Eyeshadows som viackrát "swatchovala" a vyzerali skvelo.

    OdpovědětVymazat
  8. Boze, prosim, dej mi v pristim zivote barvu oci, jako ma tady tato slecna ci pani!!:)))

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za recenzi, právě googlím a mám na seznamu 6 odstínů. 228 samozřejmě taky :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)