Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 11. 2015

MAC Shaping Powder SOFT FOCUS

Každý, kdo se vyzná ve tvářenkách, ví, že se značkou MAC neudělá velkou chybu. Já osobně z MACu nejsem extrémně na větvi, ale jsou věci, které oni umí. Navíc ta barevná škála, že... To taky leckde nenajdete. 

Takže tvářenky MAC doporučuju MOC a stejně tak stojí za pozornost skoro cokoliv z PRO kolekce. 

Kdyby někdo nevěděl, MAC má nad rámec běžných storů ještě specializované PRO story, kde je nad rámec běžného sortimentu k dispozici PRO sortiment. Tedy profesionálně zaměřené produkty určené pro vizážisty, mnohdy jde o věcičky, které ani nekoupíte v plastovém obalu, jsou dodávané rovnou v panech do palet. Většinou jde o takové základní barvy i textury, no, prostě báječné věci pro kohokoliv. Do PRO kolekce jdou někdy vybrané produkty z limitek, jindy se stane, že část PRO kolekce přijde do obchodů jako LE. A to byl právě tento případ, kdy jsem zcela nečekaně a neplánovaně ulovila kousek, po kterém jsem toužila roky. A to nekecám!

Konturovací, resp. spíše prosvětlovací pudr v odstínu Soft Focus jsem chtěla strašlivě dlouho a žádným legálním a únosným způsobem jsem se k němu nedokázala dostat. Dá se sice koupit na ebay, ale za cenu, kterou ani takový pošahanec, jakým se cítím v oblasti kosmetiky být, nezaplatí. 

Abych byla úplně upřímná, už se neorientuju v novinkách, už se nezvládám tak zajímat, jako jsem se zajímala dřív. Dnes už vůbec netuším, co se v kosmetickém světě děje. V obraze jsem hlavně díky kamarádkám a instagramu, kde to velice žije. Nicméně ani instagram mě neobeznámil s tím, že jsou tyto pudříky právě v prodejnách k dispozici i pro běžné smrtelníky. Potkala jsem je náhodou při nějaké své zahraniční cestě. V naprostém šoku jsem ihned a bez rozmýšlení krabičku čapla a koupila a dokonce jsem pak ještě přemýšlela, jestli jsem jich neměla koupit víc a klidně plno barev, abych je pak rozdělila mezi kamarádky. 
Naštěstí se pak ukázalo, že jsem byla asi jediná, kdo po tomto druhu výrobku tak dlouho a nenaplněně toužil :).




Klasické tvářenkové balení, kterým je kosmetika MAC celkem proslulá. Podle mě je funkční, ale nijak zvlášť mě nebere. Popravdě je obvykle stejně depotuju...



MAC Soft Focus

Asi jste všichni překvapeni, proč toužím po takovém obyčejném nažloutlém pudru, že? No, to já vám mileráda sdělím. Je to celkem unikátní kombinace světla, třpytu, jasu i matu v mé nejoblíbenější nažloutlé šampaňské a v báječné textuře k tomu. Kdo mě zná, nepotřebuje další informace. 
Viděli jste v obchodech něco podobného? Já snad ani ne. Rozjasňovače jsou lesklejší a bohužel většinou světlé a studené. Pudry jsou hutné a matné, anebo klasicky rozjasňující. Udělají jinou službu.
Tento unikátní rozjasňovač je dokonalý všude tam, kde dáváte krémový i pudrový rozjasňovač. Můžete kombinovat a vrstvit s dalšími lesklejšími produkty, pokud později chcete dodat klasický lesk. Ale pokud milujete sametovou nebo saténovou pleť, víte dobře, že klasické rozjasňovače nepůsobí dost sofistikovaně. A právě na to jsou tyto pudry ideální. Do kompletně sametové pleti nanesete konturovací pudr a do trojúhelníku, céčka, na nos a nad ret pak Soft Focus (nebo jiný odstín shaping pudru, tento je skutečně pro tmavší typy). Výsledek není řvavý a není tak viditelný, jako jsou třeba rozjasňovače The Balm. Na denní použití nebo k výrazné rtěnce ale není nic krásnějšího než tyto sametové kontury. Báječně vypadá k matným bohatým rtěnkám, ale i k matné pleti a výrazné retro lince. Já klasické rozjasnění pleti miluju, ale mám ráda i tu umírněnou a dospělou verzi hry se světlem. A to jsem prostě v obchodech jinde nenašla.

Konkrétně Soft Focus bude pro světlejší typy použitelný i jako rozjasňující pudr pro celou tvář, já bych ho tak klidně použila taky, ale musela bych určitě dokonturovat nebo zahřát bronzerem.

Texturou je Soft Focus tím nejlepším, co MAC umí. Měkký, pigmentovaný, sametový až máslový, ovšem neprášivý. Jak říkám, co do tvářenek, MAC je prostě Kubelík :).

MAC Soft Focus


Jak popsat odstín? Máslovo-smetanovo-měkce-hutný-teplý-bohatý. Přitom je to ale stále jemný a nenápadný kamarád. Poznáte z toho něco?

Špatně se mi hodnotí výdrž, protože když ho zapracuju do pleti a spojím s tvářenkou, vypadám "jen"dokonale. Na to si snadno zvyknu (vy ne?) a pak naprosto nepoznám, jak mi co drží :) 


Zatím stále váhám, jestli ho mám depotovat a vložit do své paletky. Používám ho častěji než ostatní MAC tvářenky a shaping pudry, které mám. BTW: chcete post o téhle paletce?


Dnes je sumarizace jasná. Tohle je můj miláček, který naplnil již tak dost vysoká očekávání. Takže je vlastně ještě lepší než dobrý, lepší než skvělý. 

Pokud se k těmto tak trochu jiným rozjasňovačům dostanete, rozhodně je doporučuju. Vaše odstíny budou možná patřit do světlejší škály, ale sama jsem měla problém. Líbily se mi i ostatní barvy a kdybych neměla dva roky předvybráno, mohlo to dopadnout i jinak. 

Máte? Znáte? Napište mi :)

6 komentářů:

  1. Sofistikovaný lesk je něco, na co já hodně slyším :) Jinak MAC mám taky ráda - pro ten výběr barev. Díky za tip :)
    Pobavilo mě , že u Tebe vypadají rozjasňovače do studené, u mě zase vystoupí sebemenší teplý tón, čím jsem světlejší, tím víc, to je asi úděl nás, které nemáme úplně standardní tón pleti :) takový poslední nákup pudru na zimní období byl vcelku boj, odešla jsem nakonec s transparentním:) od YSL.

    Na paletku určitě článek sepiš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwi, já jsem úplný chudák! Cokoliv si vyzkouším, mě zešediví a umaže! I krásné barvy vypadají na mně otřesně. Prostě zoufalec :D

      Vymazat
  2. Vypadá to jako super věcička,MAC mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ještě mají, nevím jistě.

      Vymazat
  3. Ahoj Nuf, da se to treba srovnat s Meteority lisovanymi? Ja pouzivam na tvare Whats up od Benefitu a prejedu vzdy Meteority, ale tohle vypada zajimave, jen nevim jestli bych to vyuzila. Diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úplně jiné, špatně se to popisuje i fotí. Tohle je úplně měkké, lisované meteoritky jsou tvrdé a hlavně odstíny jsou úplně jinde. Meteoritky se stále víc lesknou, tohle je jen saténové.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)