Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 11. 2015

KIKO MILANO Vol. 2

Když už jsme u značky Kiko, sfoukneme můj nákup a podělím se s vámi i se zbytkem svých dojmů.

Kromě spousty malovátek na oči jsem koupila ještě nějaké další kousky. Protože nepoužívám klasické makeupy a sahám jen po pudrech, chtěla jsem vyzkoušet pudrový makeup Soft Focus Compact. Moc se mi líbilo balení i široká škála barevných odstínů. Navíc bylo možné vybírat z barev narůžovělých i vysloveně nažloutlých. A žluté barvy, to je moje! 



Jak vidíte, čeština na krabičce naznačuje, že se s rozšířením Kiko do našich končin skutečně počítá.


Balení pudrového makeupu je klasické dvoupatrové, dole bydlí houbička a v horním podlaží je samotný pudr s efektně vyraženým nápisem. Podle mého soudu je celková prezentace naprosto v pořádku.


Pudřík sám o sobě je velmi příjemný, hodně jemný. Zalisovaný je spíš pevněji, ale není problém nabrat jej ani s velmi jemným štětcem. Houbičku jsem používat nezkoušela, ale nevidím u ní problém. Na opravy v terénu bude skvělá a oproti štětci dodá hutnější krytí, a právě proto ji nepoužívám a i na cesty s sebou spolu s pudry nosím štětce nebo malé štětečky. Mimochodem - skvěle poslouží třeba ty malé ploché štětce z tvářenek, které byste jinak vyhodily. K pudrům do kabelky jsou akorát. 

Pudrový makeup je určený k použití nasucho i namokro. V suchém stavu patří rozhodně mezi méně krycí a skoro neviditelné pomocníky. To se mi moc líbí. Co se mi líbí méně, je můj odstín. Ano, ano, opět jsem si vybrala špatně! Zase ta podivná kiko-světla, popletla mě a vzala jsem si odstín 8, o kterém jsem byla přesvědčená, že bude akorát. Dokonce jsem si z testerů udělala šmouhy na čelist a zkontrolovala v zrcadle. Porovnávala jsem odstíny 8 a 9 a v kiko-světlech si myslela, že devítka je už na mě tmavá. Dnes si myslím, že bych i tu devítku měla malinko světlejší. Osmička, kterou jsem si koupila, je na mě prostě světlá. A nejsem si jistá, že do ní v zimě doblednu. Spíš ne...
Mrzí mě to, protože si myslím, že bych s tímto produktem byla jinak spokojená.



V oddělení s limitkami jsem neodolala kouli s rozjasňovačem. Cream Radiance Highlighter je totiž rozkošný! I když jsou obecně obaly Kiko slabší, v tomto případě jsem nadšená.




Vybírala jsem ze dvou krásných odstínů a jako vždy jsem sáhla po tom teplejším a více se blížícím zlatu 01 Twilight Gold. Druhý odstín v nabídce byl bližší rose gold barvě, možná šel malinko do lososových tónů, ale ve swatchi byl na mé pleti stříbrný.


Uvnitř koule je hladký a pevný krém, který se báječně třpytí. Konzistence mi připadá celkem zvláštní a skoro až hraniční. Nejde o klasický krém, ale spíš mastný pudr. Díky tomu taky rozjasňovač lépe sedí na pleti a neputuje. Tento kousek je povedený a myslím si, že ho spousta žen musí milovat už proto, že se skvěle nanáší prstem, dá se přímo na tváři míchat s makeupem a není vůbec výrazný.

Mně vyhovuje, pokud ho nanesu na nakrémovanou pleť a poté přepudruju, efekt je velmi nenápadný, ale pleti lichotí. Jen mám tak trochu problém s odstínem, je na mě opět světlý a studený a v kontrastu s mojí pletí vyznívá až bělavě. Nicméně tohle je detail, který mu nevyčítám. Nemůže za to, že používám výhradně zlaté nebo malinko tmavší rozjasňovače a rozhodně potěší dámy, které se plnokrevného zlata obávají.

KIKO Cream Radiance

S podzimem všechny propadáme matným texturám rtěnek a já nejsem výjimkou. Proto jsem dost dlouho stála u velké škály matných rtěnek. A že bylo z čeho vybírat!


Velvet Mat Lipstick je prodávána v naprosto otřesném obalu. Tohle je vážně ostuda :) :) :) Nepěkný a nepříjemný na použití. Tvarem mi - nevím, proč - připomíná zoufalou architekturu některých těsně porevolučních obchodních domů nebo kancelářských budov. Než se ke rtěnce dostanu, musím překonávat podivný systém tohoto objemného střepu. 



takhle to ujde...


...z jedné strany vytlačíte vnitřní část...


...pak musíte z druhé strany rtěnku vytáhnout...


I v tomto případě mě kiko-světla naprosto zavedla a myslela jsem si, že si kupuju něco úplně jiného. Nicméně zde je i neočekávaně rozdílný výsledek pro mě nositelný a ve finále jsem vlastně spokojená. Odstín 603 je jemná hnědá. Nehraje si na růžovou ani mauve, je to zkrátka klasická hnědá, kterou by spousta žen nosit nemohla. Já mám ale svoje rty velmi podobně nahnědlé, hlavně okraje rtů mám (bohužel) úplně stejně hnědé, a tento odstín mi sedí, protože mi rty vlastně barevně sjednotí. Je naprosto skvělý k výrazným očím, ale nosím ho ráda i jako "no lipstick lipstick". Když jen běžím na otočku pro děti do školy, na rande s kamarádkami apod.. Díky nenápadné barvě a matnému finishi je báječná, decentní a neotiskává se. Vypadám jako nenalíčená, ale cítím se upravená.



KIKO Velvet Mat Lipstick 603


Co se textury a pohodlí týče, mám lepší, ale i horší rtěnky. Tahle rtěnka naštěstí nevysušuje, ale ani rtům nedává nic navíc. Mám ráda její barvu a pravda je, že podobný odstín jsem jinde neviděla, ale nenosím ji každý den, protože raději sahám po bohatších a víc pečujících texturách, které si víc užívám. Výdrž je v pořádku, ale rtěnka mizí ve větších plochách od středu rtů, což by mi u výraznějšího odstínu asi vadilo.

Na konci vám ukážu největší hit dnešního postu. Tužky na rty z řady Automatic Precision.


Kiko nabízí několik typů tužek na rty. Já jsem se rozhodla vybírat ve skupině vysunovacích tužek v plastu, protože je to pohodlnější než ořezávat. Navíc tyto tužky patří k matným kouskům, nejen, že jsou ideální k matným rtěnkám, ale jsou univerzálně využitelné i k ostatním finishům a texturám. 



Plán byl držet se hnědých odstínů, protože mám problém pěkné hnědé sehnat v parfumeriích. Všichni vyrábí červené, růžové a fialové tužky, ale pro nás - milovníky hnědých rtů - mají obvykle jen nějakou neutrální a nude tužku. Kiko opět nezklamalo a nabízí širokou škálu barev. Avšak kiko-světla mě opět popletla a namísto pěkných hnědých mám ve finále nude a mauve odstíny :) :) :). Naštěstí jsou krásné, nositelné a úžasné.


Tyhle tužky doporučuju všem, jsou opravdu dobré. Drží celý den, velmi snadno se s nimi pracuje a nezdají se mi vysušující. Srovnala bych je s tužkami Clinique, které mám ráda, ale cena Kiko je příjemnější.


Tužky jsou vybavené ořezávátkem a oboustrannou gumou k rozetření linky. Tu jsem se zatím nenaučila používat a připadá mi skoro k ničemu. Možná jsem ji nepochopila...


Jak z mého prvního většího nákupu v Kiko vidíte, světla mi udělala velký problém. Ještě se mi nestalo, abych naživo vybrala úplně jiné odstíny, než chci. Jsem celkem zkušený nakupovač malovátek, mám letité zkušenosti a vím, co chci a co potřebuju. Zde jsem ale pěkně pohořela... Je to průšvih a dejte si na to pozor. Ne všechno se dá unosit a světlý makeup a rtěnku s naprosto nepoužitelným podtónem prostě službu neudělá.

Nemyslím si, že je Kiko vysloveně perfektní a kvalitou oslňující, ale nemůžu ani říct, že je to propadák. Rozhodně si zde může spokojeně vybrat úplně každý, jen je potřeba trochu déle hledat.

V sortimentu najdete obrovské množství produktů a velmi pozitivně hodnotím nádherné barevné škály. Osobně se rozhodně budu dál vracet pro tužky na oči i rty v krásných odstínech a pro barevné řasenky, se kterými si moc ráda hraju. Tužky patří k tomu nejlepšímu, co jsem nakoupila. Myslím si, že i pudrový makeup je super a úplně úžasný je krémový rozjasňovač. Neoslnily mě stíny, ale možná jim dám druhou šanci. Rtěnky jsou slušné a zkusím i nějakou z dalších řad.
Milovnice laků na nehty najdou v obchodech Kiko malý ráj, protože škála laků je obrovská!

Až se dostanete do Kiko storu, vybírejte opatrně, ať zbytečně neutrácíte za věci, které vás později překvapí.





9 komentářů:

  1. Néé, ty sis koupila tu kouli, taky jsem si chtěla koupit rozjasňovač v kouli, ale nevím kam bych to uskladnila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postavíš na stoleček. Je to pěkné a aspoň ho nezapomeneš použít :)

      Vymazat
  2. Tak tomu pudrovemu makeupu KiKo bych klidne delala maminku :). Na fotce na ruce se jevi docela svetly, ale uplne pro bledulky asi nebude, ze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš :) Napiš na email. Vzhledem k tomu, že nejsvětlejší tam je jednička, jsem si taky myslela, že bude už skoro nejtmavší. Chyba lávky :)

      Vymazat
  3. Tú "kouli" som obzerala aj ja, ale je to pre mňa dosť nespratné, takže som odolala. Páčia sa mi odtiene kontúriek, najmä č. 515. S obalom rúžu súhlasím, kvôli nemu som si žiadny matný nekúpila, hanbila by som sa to vôbec niekde vytiahnuť :D A čo sa týka svetiel, robím to vo viacerých obchodoch - nanesiem na ruku, vyjdem pred predajňu, vyberiem správny odtieň, vyhľadám odličovač a tampónik (alebo len vreckovku), kúpim produkt, odchádzam ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To děláš dobře, v prodejnách Kiko se to rozhodně vyplatí... Jen teda vzhledem k množství zboží, co jsem chtěla okouknout, by tohle byla mise na celý den :) Ale příště to tak bude.

      Vymazat
  4. Mě strašně mrzí že Kiko není u nás :-( Mám od nich perfektní modrou tužku na oči, hezčí modrý odstín jsem neviděla a ta výdrž a pigmentace je prostě bomba :-) Jakmile se značka dostane k nám, udělám mega nálet :-D

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Takhle odpudivý obal rtěnky jsem už hodně dlouho neviděla. V recenzích tak půl napůl - buď ho ženy milují, nebo nenávidí. Ty tužky určitě zkusím!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)