Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 11. 2015

DIOR DiorAddict Fluid Shadow

To jsem tak zase jednou nedokázala odolat slevě v parfumerii. Oni to na mě poznají asi už zdálky...

Tyhle nové fluidní stíny od Diora jsem měla dopředu načtené, takže jsem šla hlavně zkoumat odstíny. A ty se mi líbí vážně všechny! Nemohla jsem se rozhodnout mezi šedými Eclipse 075 a fialovými Cosmic 275, tak jsem holt vzala oba. Když už jsem měla tu slevičku, že...



Pojďme jako pokaždé postupně. Začínáme balením. To je podařené a vkusné, naprosto koresponduje s celou řadou DiorAddict. Sklo je luxusní, ale nepůsobí nijak křehce.


Klasické štětečkové aplikátory s kruhovým průměrem slouží spolehlivě. I když jsou silnější, dokonale vykreslíte linku. Barvu je samozřejmě nutné maličko otřít.



Textura stínů je skvostná, spíše malinko tekutější lesklý krém. Velmi rychle zasychá, hlavně v tenké vrstvě - na to je nutné si dávat pozor a velmi to znesnadňuje aplikaci na plochu.

DiorAddict fluid shadow 275 Cosmic a 075 Eclipse

Po aplikaci jsou barvy dokonalé, krycí a bohaté. Prostě úžasné a nádherně měňavé, aniž by přitom působily lacině.
Po rozetření nastává problém. Barvy totiž nejen výrazně ztrácejí intenzitu, ale hlavně je těžší docílit rovnoměrného nánosu. Děrují...
Po zaschnutí stíny drží, drží a drží. Nesetřete je papírem, vodou dobře neodmyjete. Chce to odličovač, pak ovšem není problém a nehrozí podráždění.



Nahoře jsem se zmínila, že jsem o této vlastnosti dopředu věděla z recenzí, proto mi nijak nevadila. Já jsem si totiž místo stínů šla pro blýskavé a dlouhodržící linky. 

Jako linky oba své flakonky s DiorAddict Fluid Shadow naprosto zbožňuju. Kreslí se s nimi velmi dobře i z původního aplikátoru. Jen přiložíte nad řasy a i nešiky zvládnou krásnou linku. Kdo chce používat jiné štětečky, není problém. Nechávám si vrstvu barvy na linku silnější a nechám zaschnout. Ale pokud se toho bojíte, naneste tenkou vrstvičku a poté ji po zaschnutí potvrďte druhým tahem. Ostatně pro pořádně definovanou linku to bude potřeba. Hlavně fialový Cosmic si v konci tahu už druhou vrstvu vyžádá, aby byla barva krásná a sytá.

Linka se po zaschnutí netrhá, netáhne mě na víčku a vydrží mi jakkoliv dlouho bez ohledu na sílu vrstvy. Líbí se mi, jak decentně odráží světlo a z bližšího pohledu do očí působí velmi zajímavě. Protože mně osobně nesluší černá výrazná klasika, tuhle jemnější a méně definovanou variantu linky si užívám ráda a celkem často.

DiorAddict fluid shadow Eslipse


DiorAddict fluid shadow Cosmic

Jak jsem už zmínila, používám tyhle blýskavé krasavce výhradně jako linku. Myslím si, že jejich použití jako klasický stín je dost složité a většině normálních uživatelek nepřinese očekávaný výsledek. 
I když se mi po chvilce zkoušení podařilo nanést stín i na plochu víčka jednolitě, nestojí mi to za tu námahu, nervy a tempo práce. Stíny vypadaly krásně, byly jemné a poměrně transparentní, přesto byly úžasně třpytivé a vytrvalé. Šedý Eclipse se lépe roztírá a je pigmentovanější, fialový Cosmic se i přes veškerou moji snahu malilinko trhal. 

Přesto si nemyslím, že stojí za to kupovat DiorAddict Fluid Shadow jako stíny. Nestojí za ty peníze.
Ovšem pokud půjdete pro linku, rozhodně to za nákup stojí. Jako linku je vřele doporučuju a dávám za ně ruku do ohně.

Je už jen na vás, nakolik vás rozčílí fakt, že název na obalu hlásá cosi o stínu, když to je jako stín slabé a perfektně to slouží jako linka. 

Dejte mi vědět, jestli byste to překously, anebo jestli byste raději koupily něco úplně jiného.



12 komentářů:

  1. Hmmm, krásné odstíny, ty šedé jsou boží

    OdpovědětVymazat
  2. Já nevím, dívala jsem se na ně v parfumérce, ale nevzala jsem je. Nějak mě neuchvátily. Ten šedý vypadá hezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten šedý je i univerzálnější.

      Vymazat
  3. Odstín Cosmic je dokonalý, ale výsledek po rozetření se mi vůbec nelíbí. Linku používám taky skoro jenom černou, ale ani tak by mě stíny nelákaly. Tohle asi nebude úplně pro mě :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Odstín Cosmic je dokonalý, ale výsledek po rozetření se mi vůbec nelíbí. Linku používám taky skoro jenom černou, ale ani tak by mě stíny nelákaly. Tohle asi nebude úplně pro mě :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň ušetříš a utratíš pak jinde :)

      Vymazat
  5. Prosím o recenzi Clarins očního krému. A co říkáte na značku Dr. Brandt? (jejich oční krémy, protivraskova séra, masky.....) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzi určitě udělám, mám ho potřetí, takže není problém. Dr. Brandt je podle mě hodně dobrá značka, co jsem vyzkoušela, skutečně fungovalo. Jen na moji pleť jsou některé více protivráskové přípravky až moc a dlouhodobější používání mi pleť odmítá. Ale to já mám u veškeré "silné" péče... Já osobně bych na vašem místě rozhodně tuhle značku zkusila - v Sephoře mají na ni nyní 25 % slevu.

      Vymazat
  6. Haninko, mně se to moc líbí! Co máš k té Eclipse za stíny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, jsou to Kiko water 228, ale na mě byly velmi výrazné, myslím si, že i ty jsi k nim takový jemný typ. Ještě v létě bych je unosila, když jsem byla opálená, teď už jsem s nimi byla jak vyžilá rockerka :)

      Vymazat
  7. Eclipse je nádherný odtieň, ale ja by som takýto typ produktu kupovala radšej v drogérii, pretože sa mi zdá, že ani high end značky si s tou textúrou veľmi poradiť nevedia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A má drogerka něco takového? Vůbec nevím. Já jsem s linkami neskutečně spokojená, jako stíny je ani používat nechci. Takže jsem fakt spokojená. Kdo by ale chtěl stínek, musel by je používat jen jako bázi, trhají se.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)