Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 10. 2015

Rodial 5 Minute Facial Triple Action Resurfacing Gommage Clay Mask

Protože s maskami od Rodial jsem byla zatím vždycky moc spokojená, koupila jsem si i tuhle jejich pětiminutovou. Abych byla zcela upřímná, mám již druhé balení, jen jsem se o ni s vámi nepodělila hned u prvního.



Balení je klasické, praktické a podle mě pěkné. 



Maska má hloubkově čistit, vyrovnávat pleť, rozjasňovat a omlazovat. Je možné používat ji i jako gomáž, pokud chcete.



Konzistence masky je hutná, hustá, rozhodně věřím, že obsahuje jíl. Koneckonců v těxtuře jsou i různě velké a různě hrubé částečky patrné. 
Maska po nanesení na pleť začně lehounce pálit (alespoň tedy moji citlivou pleť) a pocitově stahovat. Zpočátku mě to děsilo, bála jsem se podrýždění a vysušení. Ale po chvilce je všechno v pořádku a maska už nepálí. Přiznám se vám, že skoro vždycky zapomenu masku umýt po pěti minutách a nechávám ji déle. Naštěstí mám pocit, že to ničemu nevadí.
Po smytí je pleť vyhlazenější, rozzářená a viditelně zatažená. Tahle maska je zázrakem pro pleť s většími póry a pro mastící se oblasti.


Tak ji taky používám já. V žádném případě ji neaplikuji na své citlivé tváře. Nanáším ji vždy jen na T zónu, anebo jen lokálně. Především v některých fázích měsíčního cyklu se pleť na Téčku chová malinko jinak, to jistě zná spousta žen. I já mívám s podzimem u kořene nosu a na bradě viditelnější póry a občas nějaký ten pupínek. A právě v těchto momentech vytahuju svoji oblíbenou stříbrnou tubičku a nanáším na zhoršená místečka. Úplně mi to stačí a druhý den je pleť jako nová. Malinké nezanícené pupínky jsou ráno zahojené.
Na zbytek obličeje používám hydratační nebo jinak ošetřující masky, ale mladším dámám nebo dámám s problematickou pletí jistě neuškodí aplikace jílové masky na celou plochu tváře.
Jako gomáž jsem ji použila jen jednou a bylo to poměrně příjemné. Je ale nutné při smývání postupovat opatrně, aby se nedostala k očnímu okolí. Pro mě je prostě pohodlnější používat ji jako masku. Mám ji tak nějak lépe pod kontrolou.

Mám tuhle masku ráda a i když ji nepoužívám úplně pravidelně, připadá mi skvělá. Hojí a zklidňuje, ale přitom je jemná a nevysuší, i když na ni zapomenu.

Jakou péči používáte na lehce rozbouřenou pleť vy?

1 komentář:

  1. Hodně mi vyhovuje maska od Caudalie čistící , je taková jemnější, ale funguje mi dobře. V létě jsem dodělala Mary Kay revitalizační, kterou jsem si koupila opakovaně, jinak MK nevyhledavam, ale tahle mi sedí.
    A za ní jsem teď koupila čistící od Sephory, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)