Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 10. 2015

makeupové pastelky NUDESTIX - skvělá volba pro minimalistky

Ač to z mého blogu a instagramu mnohdy tak nevypadá, jsem v podstatě minimalistka. S naprostým úžasem sleduji videa blogerek a žasnu, kterak na sebe mnohdy vrství štědré dávky několika po sobě jdoucích produktů. Po bázi vpracují makeup, konturují alespoň dvěma korektory v hojném množství, zdravíčko, rozjasňovač, nějaké ty pudříky... Nikomu to neberu, ale tohle vážně není můj styl. A vlastně ani nevěřím, že to v reálném světě může vypadat dobře. Nevěřím tomu, že je (až na skutečně problematickou nebo nemocnou pleť) potřeba takhle brutálně zakrývat "původní" pleť. Navíc to žere strašně moc času, který já už holt nemám. 

Proto všechno mě zaujal koncept a filosofie pastelek Nudestix.


Hlavní myšlenky autorky naprosto korespondují s tím, co si o makeupu a úpravě vzhledu myslím já. Zakrývat minimálně, vytahovat to krásné, zvýrazňovat přednosti a nezapomínat na přirozenost. Pokud jste zvědavé, koukněte se na prezentační videa značky na YT. Autorka je krásná žena, produkty prezentuje na svých neméně krásných dcerách a myslím si, že si získá i vaše sympatie.

Velmi vtipná jsou i balení, ve kterých jsou pastelky Nudestix dodávány. Černá plechovka, která zaujme vzhledem, je bytelná a neotevírá se a rozhodně pro ni najdete uplatnění i mimo kosmetický koutek. Na druhou stranu je určitě vhodná i do kabelky, má totiž zabudované zrcátko a vejde se do ní víc, než jen jedna tužka Nudestix. Plechovka je kupř. skvělou prevencí rozplácnutých lesků na rty, ale taky báječná ochrana štětců.



Z nabídky Nudestix jsem si vybrala EYE PENCIL v odstínu Bronze.


A pak jsem koupila korektor CONCEALER PENCIL v odstínu Medium 5. Pravda je ta, že korektor v tužce byl pro mě důvodem celého nákupu. Ta myšlenka mě baví, korektor v tužce je pro mě bezvadná věc, jen je občas problém s kvalitou. Tužku na oči jsem vzala spíš ze zvědavosti. 

V nabídce jsou další typy tužek, můžete si koupit tužky na rty a tváře a další typ tužky pro oční makeup. Ty mě nelákaly, nemyslím si, že může jakákoliv tužka nahradit moje milované klasické a krémové rtěnky...



V plechovce dostanete samotnou tužku a praktické ořezávátko. Zrcátko vidíte ve víčku plechovky. Ke každé tužtičce dostanete poměrně obsáhlý leták a povídáním na moc pěkném papíře.




Nudestix Concealer Pencil

Nevím, jak hodnotíte celkový design pastelek, ale mě se líbí moc. Hra černého matu a lesku a jednoduché písmo popisků mě baví, je to pro mě tak akorát a dotváří to, co se mi líbí na image značky.

Korektor je povedený. Rovnou můžu říct, že jsem se ho maličko bála, protože tužkové a tyčinkové korektory zhusta vysušují, špatně se vpracovávají do pleti a bývají tvrdé. Ne tak Nudestix, korektor je fakt povedený a mám ho moc ráda. Je ideální na použití kolem nosu, na flíčky nebo nedokonalosti. Skvělý do kabelky na úpravy během dne. Drží pěkně, ale voděodolnost nebo otěruvzdornost nečekejte. Pod okem nevysušoval a ani nikam nezalézal, ale musím zdůraznit, že jsem dala jen maličko. Já prostě obecně vypadám líp bez korektoru než s ním, nesnáším pocit zakryté pleti, takže je pod tím okem skoro nikdy nenosím... Navíc já osobně zkrátka asi nikdy nemůžu mít jeden korektor na všechno - odstínově jsem na to mimo, moc flekatá :).

Odstín 5 je tak akorát pro mě na mé průměrné období, případně na léto pod oči. V létě k opálení mi byl moc světlý a teď ho zase začínám používat na drobné tahy před pudrem. 

Pokud konturujete, kupte si tmavý odstín a světlý odstín. Budete mít super pomocníky na rychlé a přenosné líčení. Blendí se moc pěkně, i přes tužkovou formu je hezky krémový. Na pleti mimo vysloveně exponovaná místa i skvěle vydrží do odlíčení. Jen po smrkání při rýmě jsem ho večer na tamponku skoro nenašla.
Za sebe musím říct, že korektor doporučuju, jsem s ním spokojená a nosím ho ráda. 


Snad trochu vidíte, že Medium 5 je na mě malinko světlejsí, ale výborně se vpracovává a splyne s pletí. Na drobné nedokonalosti je to v pořádku, pokud pak přepudruju trochu krycím pudrem. Já toho už víc nenosím...



Nafotila jsem vám i některé části letáků, protože se mi zdály vtipné a poměrně vypovídající. Tak nějak dotvářejí tu omáčku nebo pohádku, která mě na Nudestix baví. Znáte to, ono to dělá dost a já se tomu vůbec nebráním :).

Tužka na oči Nudestix Eye Pencil přišla v maličko větší, resp. delší plechovce.





To proto, že je vybavena nejen barevnou náplní, ale i pěnovým aplikátorem k jejímu roztírání.



Nesmí chybět kousek pohádky, kde si počtete, co a jak. Tužka na oči je skutečně měkká a skvěle se roztírá. Je ji velmi dobře možné použít jako linku i jako oční stín, dokonce skutečně i rozjasňuje díky obsahu měkkého saténového lesku. Potud je vše tak, jak papírky slibují. Já jsem tužku používala v létě jako jediný výrobek k líčení očí a rozhodně nemůžu potvrdit voděodolnost. Tužka sice pěkně vydržela kolem řas, ale malinko se rozpíjela do vrásky na pohyblivém víčku. Nic hrozného vzhledem k vedrům, která panovala, ale o voděodolnosti nemůže být řeč.

V každém případě musím říct, že tužka v odstínu Bronze je spíš jemná a decentní. I linka jí vytvořená je něžná, změkčuje oko a lehce zvýrazní. Nečekejte výraznou a ostrou linku s moderním zobáčkem na konci. I když ji rozetřete do stínu, nános je spíš lehčí a přirozený.

To mi ale nevadilo, odpovídá to koncepci značky a mému vkusu. Druhá věc je bohužel to, že samotný odstín mi úplně nelichotí. Proto jsem taky tužku posunula do blogsale a někdy v budoucnu koupím šedou nebo mauve barvu, které jsem si v poslední době oblíbila nejvíc.





Ocenila jsem pěkně provedený pěnový plaikátor. Je poměrně pevný a spolehlivě funguje na zjemnění barvy okolo řas. Na roztírání po celém víčku bych ho ale asi nepoužívala, prst bude jistější.



Odstín Bronze je shodou okolností bohužel skoro ve stejném odstínu jako je to, co nemám ráda na svém očním okolí. Moje přirozená pigmentace je hodně hnědá a okolí řas i rtů je vysloveně nahnědlé. Nesnažím se to sice překrývat, ale že bych to potřebovala zvýrazňovat, to taky ne... 


Co si myslíte o nápadu značky Nudestix? Líbí se vám myšlenka, že by vám ke kompletnímu nalíčení stačilo pár pastelek? Mně docela jo, i když svých milovaných pudrů a bohatých klasických rtěnek se vzdávat neplánuju.

7 komentářů:

  1. paci sa mi to velmi, mam rada minimalizmus v liceni a toto je perfektne prakticke.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta filozofie se mi líbí, taky mám ráda určitou lehkost i praktičnost a pastelky, které pomůžou vyladit výsledek, jsou fajn nápad. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc fajn, vysoká kvalita, pěkný nápad. Musíme zkoušet nové věci :)

      Vymazat
  3. Už som ich niekoľkokrát obdivovala, zaujali ma najmä plechovkou a koncepotom.
    V recenzii mi však chýba ukážka ich "v akcii", to že kreslia, akosi predpokladám :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem nafocené svojě fotky před a po a bohužel nebyl vidět rozdíl. Neumím to technicky pojmout a navíc používám opravdu malinko :( Omlouvám se.

      Vymazat
  4. Já nevim, mně to asi přijde jako blbost. Nikdy jsem si nepřipadala jako hoarder kvůli tomu, že má můj korektor tekutý skupenství (jo, ten jedinej korektor kterej vlastnim). Navíc "tužková" konzistence sedí tak málo věcem - tužce na oči, možná rtěnce... Nemám ani ráda stíny v tužce, představa tužkovýho korektoru pod okem mi nahání strach a jdu se schválně kouknout jestli má firma i řasenku v tužce nebo pudr v tužce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, podle mě je tekutý korektor principiálně lepší, ale když je tužka zvládnutá, nahradí ti prostě ještě i konturu, udělá waterline, rozjasní... Ale jo, rozhodně nemusíš kupovat, pokud vlastníš ideální korektor jakýkoliv, to je pravda. A pokud máš takové štěstí a máš jediný korektor, který ti dlouhodobě sedí, tak ti jedině závidím.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)