Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 10. 2015

Levná alternativa Benefit Rockateur? S odřenýma ušima - Catrice 080 Sunrose Avenue

Když na internetu všichni zešíleli láskou k Benefit tvářence Rockateur, byla jsem úplně v klidu. Byla jsem si jistá, že je na mě světlá. A navíc patřím k těm, které nad papírovými krabičkami Benefitu nijak extra nejásají.
Pak jsem ji uviděla naživo a zjistila, že kamery ani fotky nezachytily ten krásný odstín a odlesky, a koupila si ji.


Až doma jsem s úžasem zjistila, že mám doma cosi velmi podobného. I napadlo mě, dát tip těm z vás, které se k Benefitu nedostanou nebo do něho neplánují investovat.

Dnešní post se rozhodně nemůže jmenovat "dupe of Rockateur", zas až tak stejné tyto dva kousky nejsou. Ale na mé tmavší pleti rozhodně vypadají velmi podobně.

Hovořím o levné drogerkové tvářence Catrice 080 Sunrose Avenue.



Úplně otevřeně řečeno - tahle tvářenka je po všech stránkách dobrá, když k tomu připočteme nízkou cenu, můžeme jásat a řičet nadšením.
Líbí se mi jednoduché, pevné a funkční balení, je pro mě i lepší než Benefit a jejich papírové krabice. Strašně moc se mi líbí nádherný odstín. A nečekaně moc se mi líbí měkkost a textura samotného barevného prášku. 



Rockateur - Sunrose Avenue


Fotky zvýrazňují rozdíl mezi těmito dvěma produkty a vytahují studené odlesky Catrice. V reálu jsou na mé pleti tvářenky podobnější, v lehčím nánosu je rozdíl neznatelný. Řekla bych, že rozdíl je způsobený hlavně rozdílnou měkkostí a pigmentací produktu. Catrice tvářenka je vysloveně měkká a snadno do ní zajedete prstíkem i štětkou. Benefit je zapečená a pigment v ní je o něco víc zředěný třpytem. Ve výsledku je tedy Benefit o něco více průsvitná, takže se pak i barevně srovnají rozdíly v barevnosti.

Předpokládám, že na světlé pleti budou vypadat více rozdílně, ale moje tmavá pleť je ukazuje fakt skoro stejně. A obě krásné! V létě jsem na ně tmavá, obě mi slouží jako výrazný rozjasňovač, ale budou skvostné na zimu.



Na rozetřených swatchích už vidíte, že rozdíly nejsou pro normálního jedince skoro postřehnutelné. Pokud se kompletně a běžně nalíčíte, málokdo by rozdíl uhádl. 

Catrice mi vydrží kratší dobu, Benefit drží celý den. Catrice je měkčí a líp se mi nanáší, Benefit má luxusní a neopakovatelný odlesk a mile voní. Benefití balení je pro mě mírně fuj, s obalem vítězí Catrice.

Obě tvářenky stojí za to. U mě vítězí Rockateur díky teplejšímu a korálovějšímu odstínu, který je pro moji pleť vhodnější. Pro bledulky a sněhurky bude ale studenější Catrice lepší.

Nemáme vítěze, ale máme tu alternativy.

Co myslíte? Vidíte tu podobu? Anebo je máte obě a jsou na vás úplně jiné? Já to nevylučuju, hodnotím jen podle své barevnosti.

14 komentářů:

  1. Přesně tak, já Catrise mám taky a věděla jsem, že je to kopie benefití tvářenky, jen jsem nevěděla jaké :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kopie? Až tak? Myslela jsem, že je to náhoda. Já naivka :D

      Vymazat
  2. Mám doma tu Catrice, podle mě jediná hezká tvářenka od Catrice, ani mě nenapadlo, že jsou si podobný a Rockateur mě nikdy nelákala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si taky jiný odstín nevybrala.

      Vymazat
  3. Tuhle Catrice tvářenku neznám, ale jo, podle Tvých fotek tam nějakou tu podobnost vidím. Zkusím kouknout naživo. Rockateur mám a budu ji bohužel muset poslat o dům dál. Nechala jsem se unést, ale bohužel mi nesluší a neuvěřitelně mě obtěžuje její vůně. Mám ji asi půl roku a použila jsem ji všehovšudy 2x. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo po ní jistě skočí. Ale znám to, je to k vzteku, když se člověk takhle netrefí.

      Vymazat
    2. No jo. Ale zase, jejího nákupu nelituji. Jak říkáš, je to produkt, pro který nebude obtížné najít nového majitele a hlavně, pokud bych ji nekoupila, nedalo by mi to spat. :-D Ale příště asi vyrazím do parfumerie nalíčená bez tvářenky a s vlastním štětcem a vyzkouším to přímo takhle na sobě a půjdu obhlédnout na denní světlo. Přece jen u takovýchto dražších položek se to podle mě vyplatí.

      Vymazat
  4. Moc pěkná srovnávací recenze, podobu tam vidím. Nemám ani jednu z nich. Jsem studený typ, tak by mi sedla víc ta Catrice, budu se po ní muset podívat. Doposud jsem měla od Catrice jen koturku na rty, ale nedávno jsem objevila jejich rtěnky, mám dvě v krásných podzimních berry odstínech a vůbec nejsou špatné.

    OdpovědětVymazat
  5. Rockateur jsem věnovala, omrzela mě. Tuhle Catrice nemám, mám dvě nebo tři z limitek a jsou v poměru cena výkon hodně fajn.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to mě teda hodně nalákalo! Benefit mi přijde zbytečně drahý, mám Dandelion, který jsem kupovala ve slevě, když ho v Čechách stahovali z obchodů a jinak odmítám platit takový láce za hezkej obal. Díky za tip, dnes se půjdu do Rossmanna mrknout :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som chcela Benefit ale nakoniec som vzala lacnejšiu od Catrice, tiež tam vidím veľkú podobnosť a celkom som s ňou spokojná, za tú cenu je super, vydrží mi celý deň :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja doufam, ze Benefit jednou zmeni ty osklive papirove obaly za nejake plastove. Tvarenky jsou uzasne, mam je i vyzkousene, ale i kdyz mam Benefit kosmetiku.moc rada, tvarenku nemam zadnou, proste papirove obaly nemusim:/

    OdpovědětVymazat
  9. Srovnání těchto dvou tvářenek vídávám nějak často :D Po tvářenkách od Benefitu toužím už stráááášně dlouho :-) Rockateur je nádherná barva, a to že já na tvářenky moc nejsem a většinou si dávám jen bronzer :-)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Studenější Catrice... Asi ano. Ale ačkoliv se považuji za teplý typ (díky vám, holky!), zakoupila jsem a... Zamilovala se! Geniální tvářenka na zimu a chladné roční období, kdy člověk přirozeně nechce moc barvy. Vrstvím ji přes Catrice 010 I am nuts about you. Dotvoří jakékoliv líčení, ale nepřebije na mně výraznou rtěnku, či líčení očí. Pro mě perfektní neutrální kombinace, kterou jsem velmi dlouho hledala.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)