Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 10. 2015

HairBeauty (ne)novinky Natura Siberica, GZEL, Margarita

Strašlivě se stydím, že recenzuji s tak obrovským zpožděním, ale může za to můj chlap! 

Nejsou oni tak nějak obecně hrozní? Pořád mají řeči, nechápou, že nemáte co na sebe, že nutně potřebujete novou rtěnku, i když vám jich v kabelce právě cinká šest, používají vám vaše krémy, a když už dostanou nějaké sami pro sebe, nedokážou vybabrat ani slůvko, podle kterého by se dala sepsat recenze. Chjo! :)

Jak vidíte níže, pánská řada pečující kosmetiky Natura Siberica je už od pohledu prostě nádherná! Černé obaly a chlapácky zvířecí krabičky a popis produktu. Podle mého názoru dokonalost. Myslím, že i chlapům, kteří kosmetice neholdují, uděláte radost. 


K recenzi jsme dostali oční krém Eagle Look, který má být vypínací a zpevňující.



Balení mají vychytaná a fakt pěkně zpracovaná. Můj chlap sice do kelímků sahá, ale kdybyste viděly (dámy, stěžuju si, proto oslovuji striktně vás), jak to pak vypadá. K pláči. Navíc má pak střašnou spotřebu. Pumpička je super řešení. Navíc tahle funguje moc dobře, dávkuje tak akorát a kupodivu v ní nezasychá krém - což je jinak problém těchto balení. 


Orlí zrak (jsem si ho volně překřtila po vzoru českých produkcí zahraničních filmů, i když já se aspoň rámcově držím, že?) má příjemnou konzistenci, tak akorát - ani tuhou, ani tekutou. Nádherně se vstřebává, ničím vás nezaujme v tom špatném slova smyslu, nevoní, nezanechá dojem, jen velmi příjemně a nemastně opečuje pleť. Přiznám se, že na něho chodím (manžel mě moc často nečte, takže mi na to asi nepřijde) a pokud nenajdu nic jiného, koupím si ho pro sebe. Mám teď trochu problém s přecitlivělostí na krémy a tento miláček je na mě hodný.

Pleťový krém Wolf Power mě zas až tak nezaujal. Ne, že by byl špatný, jde o to, že jsem zrovna pleťový krém nehledala, proto jsem ho jen tak zběžně očichala a omatlala. A už na něho nekouknu, protože ten chlap ho prostě spotřeboval.





Vlčí krém mi připadal malinké lehčí a tekutější v porovnání s očním orlím zázrakem. Měl bojovat proti školivým vlivům okolí a posilovat již tak silné muže, resp. jejich pokožku :). To mi manžel nepotvrdil, ale říkal, že mu krém vyhovuje, sedí, nedělá mu fleky (rozumějte ekzém) a že byl fakt chlapácký. Ta informace s ekzémem je velmi důležitá, protože manžel má s ekzémem celoživotní trápení velkých rozměrů. To, že je krém chlapácký, nedokážu tak úplně přeložit, tak to necháme být... 


Další věcí, kterou jsem dostala k ozkoušení a kterou musím pochválit, je deodorant s bio složením. Mám poslední dobou s deodoranty a antiperspiranty dost problém. Ty, které jsou skutečně účinné a silné, mi dráždí pokožku a podpaží mě pak svědí. Čím větší dryák, tím hůř. Hledám tedy alternativy a musím pochopitelně hledat ty s přírodním složením. Tento Margarita antiperspirant mi sedí. Ocenila bych sice nějakou malinko silnější vůni, protože mám pak čistější pocit, ale na druhou stranu se mi nic nebije s parfémy. Mám ho ráda i proto, že nelepí.




Teď s plnokrevným podzimem vás musím rozhodně navést na tuhé sprchové mýdlo GZEL. Voní sladce a bohatě, ale přitom nijak silně - dává to smysl? Po pleti klouže jako krém, ale nezapatlá a nezamastí sprchu nebo vanu. Jsem nadšena a zamilována. Jen tedy sama za sebe mám výhrady k balení. To je sice krásné, ale pro mě nepraktické. Ve sprše se mi s ním obtížně manipuluje a tak úplně na něho nemám místo. Kdyby bylo v pumpičce, bylo by to pro mě milejší. Jenže by zas nevypadalo tak krásně :).






Z nabídky pro mě nové značky Margarita jsem si moc přála vyzkoušet kuchyňské mýdlo, které má pohlcovat pachy. Přiznám se, že ve mně nezanechalo větší dojmy. Oproti každému jinému mýdlu, které si na dřez stavím, bych vypíchla asi jen to, že nevonělo a tím pádem nepřenášelo parfemaci na jídlo. Což je ale vlastně u vaření důležité. 



Dostala jsem ještě odličovací ubrousky Margarita, jen mi bohužel stávkuje počítač a nedokážu vložit jejich fotografii. Prosím, omluvte tuto moji technickou neschopnost a proklikněte si přímo SEM. Těmto ubrouskům možná uškodím a nebudu k nim spravedlivá. Mám totiž s ubrousky obecně problém, moje pleť je nijak extra nemusí a preferuje mnohem šetrnější péči. I když jsou chrpové Margarita ubrousky složením plně přírodní a nedráždily moji pleť, přesto nemám dokonalý pocit komfortu. Voda nebo měkký tampon s dobrým odličovačem bude prostě vždycky příjemnější. Anebo by ubrousky musely být víc nacucané.

Napište mi, co si myslíte o nádherné černé pánské řadě péče a o přírodních počinech Margarita. V každém případě si tyhle odkazy můžete uložit jako bezva tipy na vánoční dárky. Chlapům je vždycky problém cokoliv vybrat a černé obaly je uchvátí na první pohled. Margarita jistě potěší plno dam, kterým byste z jakéhokoliv důvodu nechtěla vybírat rtěnku :) :) :). No, a GZELu už díky modrobílým obalům můžete věřit, že budou obdarovaní nadšení.

Za produkty k recenzi děkuji eshopu HairBeauty.



3 komentáře:

  1. Dík za recenzi. Balení mýdla mě zprvu od nákupu odradilo. Ale stejně neodolám :). Z tělového krému jsem nadšená a eshop má perfektní a rychlé služby.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to mýdlo zkus. Než tě úplně naštve, bude pryč... :) Ale zkus i tu kuličku, podle mě je fakt fajn. Možná v létě mi netačila, ale letos v létě byla extrémní vedra... Plánuju post na deodoranty a antiperspiranty.

      Vymazat
    2. Zkusím :). A na post se těším.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)