Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

1. 10. 2015

Charlotte Tilbury

Protože je značka Charlotte Tilbury poslední dobou velmi populární a zažívá velkou módní vlnu (a taky proto, že si chci odmazat nějaké fotky z počítače...), dnes vám ukážu zbytek svého CHT nákupu, který jsem vám ještě neukázala. 
Předem se omlouvám za některé tmavší fotky, věřím, že ty ostatní to spraví.

Papírové krabičky jsem už chválila, tyhle barvy jsou mi milé a trefily se mi do vkusu. Stejně na nich ale nezáleží ihned letí do koše :).


V mé krabici pokladů pro zlaté bohyně byl lesk v odstínu Ibiza Nights. Já lesky nenosím a ani je nemám ráda. Je to z pouhopouhé lenosti. Vypadají mnohdy krásně, pečují a já nevím co dalšího. Ale já je prostě už bojkotuju :). Přesto musím tento lesk ohodnotit jako velmi povedený a příjemný. Barevně je variabilní, lehounce rty zahřeje, ale rozhodně nebude dělat paseku ani u sněhurek. To je u lesků pohodlné, protože barevně nebývají až tak intenzivní. Někomu jistě budou vadit třpytky, které tento výrobek obsahuje. Mně nevadí a naopak mi připadají zajímavé a odlišující. Pokud milujete lesky, klidně investujte do tohoto. Myslím si, že nezklame, i když pro mě osobně je to pořád jenom lesk. Nemůže za to :)
Charlotte Tilbury Ibiza Nights



Jak vidíte, lesk je teplejsí a velmi neutrální. Myslím si, že název odstínu je vybraný přiléhavě.


A jako poslední nepředstavěné CT výrobky zde mám dvě tužky. Jednu na oči a jednu na rty.


Tužka na oči Eye Powder Pencil v odstínu Sophia je krásná! Opravdu nádherná barva, která měkce padne každému oku. Byla jsem z ní nadšená, ale zjistila jsem, že ji neumím moc používat.

Charlotte Tilbury Eye Powder Pencil Sophia

Problém mám ten, že mi připadá tvrdá. Pokud mám nalíčené oko stínem, nedokážu rychle nakreslit linku a trvá mi to. A to je pro takového lenochoda, jakým jsem, nepřekonatelný problém. Takže ačkoliv vypadá na oku úžasně (posuďte zde), nechci ji. A podle mého názoru za ty peníze nestojí. Samozřejmě připomínám, že je to stínová a pudrová tužka, není to kajalka, které na linky preferuju já. Proto je asi moje hodnocení nespravedlivé. Ale holt to je úděl recenzí, vždycky jsou ovlivněné osobou recenzenta.

Velké nadšení ale u mě opakovaně vzbuzuje tužka na rty v odstínu Pillow Talk. Ta je fakt perfektní, asi nejlepší nude tužka, kterou jsem kdy zahlédla. Báječně a lehce kreslí, má plné krytí, vydrží celý den a noc a nevysušuje.
Doporučuju všem! Fotky jsou k porovnání zde



Charlotte Tilbury Pillow Talk

A malá perlička na závěr - moc mě pobavilo, že oční tužka je pro CT vyráběna v naší vlasti :) Jako malá jsem si v té chvíli v cizině řekla, že to jsem si nemusela jezdit tak daleko a moha jsem skáknout do Jednoty :)


Napište mi, co říkáte na tu vlnu, která kolem značky CT právě vře. A je něco, po čem toužíte? 


19 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Vážně? Jsou jí plné zahraniční blogy a celý IG.

      Vymazat
  2. vobec nepoznám tuto značku u teba ju vidim prvy krat , a ked mas problem s ceruzkou to ide len o cvik , ani ja som nevedela dlho nič a všetko som sa naučila :) ceruzku mozes pouzivat aj na cele oko ako podklad pod tiene alebo do vonkajsieho kutika a potom nan tiene :)
    inak velmi pekne vecičky :)

    http://www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jde o cvik, ale jsem už prostě starší a líný kus, nechce se mi ztrácet čas. Takže používám jen to, co je snadné a perfektní ihned.

      Vymazat
  3. CT se vyrábí u nás? Tak to mě pobavilo. :) Poslední tužka vypadá skvěle. Mně se na značce moc líbí její luxusní obaly. :)

    OdpovědětVymazat
  4. no ja za seba musím povedať, že túžim po všetkom, hlavne aby ma nalíčila samotná charlotte :-). ale hlavne: eyes to mesmerise v odtieni marie antionette, filmstar bronze and glow a jednu paletku. potrebujem ich však vidieť naživo, zatiaľ to vyzerá na modern muse. veľmi sa mi však páči jej PR, ako ukáže líčenie pre každý z "lookov". ale napr. taký magic cream ma teda neláka vôbec, za 70 libier by som ako z jednu ingrediencií očakávala slzy jednorožca :-). viktoria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bronze and glow je krásná! Naživo mě zaujala víc než na netu. Krém mě taky nezajímá, ale kdoví... :)

      Vymazat
  5. Zaujalo ma pár výrobkov od ChT, ale kúpa sa zatiaľ nekonala. Páči sa mi jedna paletka tieňov, no tých mám už veľa, preto s kúpou ďalších otáľam :)
    Z tvojich úlovkov sa mi páči ceruzka na pery i na oči. Nepáči sa mi už jej tvrdosť. To nemám rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tužku na rty si kup klidně, ta je měkká! Ta na oči je fakticky spíš stínová, já tohle nevyužiu, ale zkusila jem to a je to opravdu fajn. Není to průser, jen moje individuální potřeby jsou jiné. Vím, že to není fér, recenze jsou prostě takto ovlivněné. Na stíny je dobrá, ale já stíny v tužce nepoužívám nikdy. Mi to nesedí.

      Vymazat
  6. Já mám od Charlotty ehm - rtěnku Stoned Rose (Hádej proč? No protože k těm nazrzlým vlasům přece ... ;-) ), a to je tak nejvíce "nude", co moje pleť a rty snesou..

    Teď koukám na Tvou Estee Intense Nude a říkám si, dají-li se srovnávat? Estee se mi zdá víc do červena... Ráda bych k ChT nějakou víc načervenalou na každodenní nošení (jsem učitelka, takže decentně).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůbec tyhle rtěnky nesrovnám. Ani barvou, ani texturou. Stoned Rose je na mě furt strašně nude, je sušší a taková víc pevná. EL je oproti tomu úplně jinde. Mnohem víc krémová, pečuje a hýčká. A i barva je kompletně jiná, je na té mauve straně. Je to vysloveně berry strana, světlá tělovo berry barva. Načervenalá není, ale rozhodně ti rozumím a pokud chceš, najdu ti ji. Já taky miluju nositelné načervenalé... Asi budeš podobný typ jako já :) Hurá!

      Vymazat
    2. Obávám se, že podobný typ jsem především v tom, co se mi líbí za druh kosmetiky :-).
      Co takhle Apricot Sun?
      Musím někde po Pze udělat nájezd na EL - já do těch obchodů nerada, ale fotky hrozně klamou.
      A ano - něco pečujícího, měkčího, pečujícího a načervenale teplého :-). To bych ráda! ;-)

      Vymazat
    3. Ono to ale pak klame i v tom obchodě. Mají na to napálená světla a nepoznáš všechno. Teď jsem se takhle poučila v KIKO, kde vypadalo všechno jemnější a světlejší, stíny vypadaly úplně jinak. A makeupy a pudry naopak vypadaly tmavé...

      Vymazat
    4. Cha, tak jsem objednala Guerlain Spicy Girl :-).
      Předcházelo tomu několikadenní zkoušení všeho možného i nemožného, následně dnes náběh do Sephory s nejužším výběrem dvou odstínů - vyběhnutí na denní světlo (nejdřív na hřbetu ruky obě, pak už jen na rtech SG), objednala jsem až doma o třetinu laciněji.
      Nic teple červenějšího a zároveň krémově decentního (přes den nositelného) jsem nenalezla, tak mi Spicy prozáří podzim a zimu! :-)
      Světlo se též snažím nepodceňovat a vždy jít někam, kde je k dennímu jen pár kroků. A děkuju za inspiraci, i když to dopadlo všechno jinak ;-).
      (Já vlastně roky pravidelně chodím jen na dva blogy - tady se inspiruju především dekorativkou a u trb pečující kosmetikou, váš předvýběr je inspirující! :-) )

      Vymazat
  7. to s tou výrobou mi připomnělo, jak jsem si objednávala codi od Beccy z UK, čekalo se neskutečně dlouho na naskladnění z Austrálie...a pak tam bylo vyrobeno in Germany...:-D málem to se mnou švihlo

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)