Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 9. 2015

vyhazuju:

Po nedělním výletě mi tu usnula celá rodina i zvířena, dokonce i návštěva si nenápadně odešla chrupnout. Tak jsem si vyprala štětce, sklidila oblečení a nakonec lehce probrala stoleček, abych vyházela pár věcí.

Řasenka Charlotte Tilbury Full Fat Lashes odchází ani ne proto, že by byla vyschlá. Spíš mě nijak extra nezaujala. Měla nádherný obal a povedený kartáček, který pěkně zhušťuje. Ale mně osobně nijak extra nesedla konzistence barvy uvnitř tubičky. Zdála se mi sušší už od začátku, je pořád stejná. Když si přetřu oči, samozřejmě se drolí - to jí snad ani nemám za zlé - ale zdá se mi drolivá tak nějak obecně. 
Já osobně si ji podruhé nekoupím, ale jsem si jistá, že milovnice sušší maskary může velmi potěšit. Za mne nestojí za ty peníze. Já jsem byla spokojenější s levnými řasenkami od Rimmel a moje milované oblíbené kousky od Clinique nebo Estée Lauder prostě nedostihla.



S tužkou Silkissime Super Liner v hnědém odstínu od L'Oréal jsem byla po koupi strašně moc spokojená. Miluju tužky, které kreslí úplně samy, mají báječnou pigmentaci a ve finále úžasně zaschnou a pěkně drží. Taková byla.
Včera jsem ji použila po nějaké době, čekala jsem všechny tyto zázraky... a ono nic. Linka se mi začala snad hned po hodině drolit, napadala mi do oka a musela jsem ji na výletě odlíčit na toaletě v restauraci. To je něco, co kosmetika nesmí udělat.
Předpokládám, že je moje tužka už stará, takže letí. Neznamená to, že bych k tomuto produktu získala nedůvěru.


Když už jsem si uvědomila, že mám možná tuhle tužku v oběhu dlouho, došlo mi, že i Stila linky mám na stolečku dlouho. Jsou perfektní a podle mého názoru byste je měly aspoň jednou koupit všechny. Vyhazuju je jen proto, že je mám otevřené déle, než je zdrávo. Jde o oční makeup, tam nechci riskovat. Ale stále perfektně píšou, není na nich ani známka ztráty vlhkosti nebo barvy, jsou prostě dokonalé. Miluju je a až pojedu do USA, asi zase nějakou koupím. Nejspíš švestkovou nebo klasickou fialovou (mají i žlutou...).
Jestli můžete, rozhodně je kupte!



Jediná známka jejich používání je na špičce hrotu, kde je jakýsi fousek. Kdybych byla drsoň, tak ten fousek jen ustřihnu a jela bych s linkami dál snad další rok...


Nahoře tužka Silkissime, pod ní Stila linky. Jak vidíte, malují stále dokonale.

Jak uklízíte vaše šuplíčky nebo stolky vy? Hlídáte si, jak dlouho máte produkty načaté, anebo prostě jedete, dokud pracují?



11 komentářů:

  1. Já jsem nedávno opět udělala velkou čistku a vyházela vše, co bylo moc staré, nebo mi nesloužilo. Přesná data co jak dlouho mám nesleduju, ale jakmile něco změní vůni, konzistenci, případně si nepamatuju, jak dlouho už to mám, vyhazuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle věci byly zdánlivě v pohodě, ale já celkově ráda čistím a třídím :)

      Vymazat
  2. Vyschlá tužka je u mě nejčastější důvod vyhození. Mám na to docela smůlu. Věci pravidelně procházím a používám a vyhazuju vše, co se zkazilo nebo už mi leží v šuplíku hrozně dlouho a nechce se mi používat

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle tužka mě překvapila, není vyschlá, jen se jinak chová. Jinak vlastně to třídění mám moc ráda, užívám si to.

      Vymazat
  3. ja vyhadzujem laky na nechty, ine sa mi celkom dari spotrebovat do konca...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to ti docela i závidím, já mám všeho obecně minimální spotřebu a nikdy nic nespotřebuju.

      Vymazat
  4. Jednou za čas udělám úklid, vyhodím, co už se mi nepozdává... a pak samozřejmě průběžně letí všechno, co nějak náhle změní konzistenci, vůni apd. někdy "v mezičase" mezi čistkami... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Budu za drsone a Stila linky nevyhodim, mam nacate 3 teal olive a alloy, teal je jina horsi uzsi bez toho promíchavatka uvnitr takze co kdyz uz je delaji takto nanic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní, že nejsou všechny stejné...

      Vymazat
  6. Snazim sa vsetko spotrebovat, najst tomu ine vyuzitie, ci posunut dalej, niekomu, komu by sa to mohlo hodit. Vyhadzujem iba zriedka.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobré odpoledne, já třídím a vyhazuji průběžně věci které jsou např. rozbité /pudry či stíny/, dále samozřejmě řasenky a linky, a rtěnky které vysušují, cuckují, či nevydrží. Jednou se mi podařilo mít krémovou rtěnku Clinique 6 /!/ let, nepoužívala jsem ji, vypadala naprosto v pohodě, nicméně to měla spočítané. Jinak se přiznám, tu linku Stila bych si zatím nechala. :) Gábina

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)