Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 9. 2015

Estée Lauder Pure Color Envy 130 Intense Nude

Jsem hrozná a příšerná macecha! Víte proč? Protože tuhle rtěnku miluju, mám ji už dlouho, je už dlouho nafocená... a stále jsem vám ji nepředvedla. A přitom tahle rtěnka je naprostá nutnost a potřeba. Skoro si myslím, že se bude hodit vážně všem.


Koupila jsem si ji hned, když tahle řada vyletěla jako novinka. Pravdou tedy je, že jsem koupila hned dva odstíny. To víte, když je někdy taková ta podivná chvíle, že se tak nějak potřebuje něco koupit... No, to bych asi nechala stranou, aby si tu o mně někdo nemyslel, že jsem nějaký blázen nebo tak :)

Prostě jsem koupila dvě rtěnky, jedna mi neslušela (moje chyba, já prostě nesmím věřit prodavačkám, když mi tvrdí, že tahle nude sluší všem. U mě to znamená, že je to sádrový odstín, no...) a druhá mi sluší. A je naprosto boží!

Obal je nádherný. Nebudu ho popisovat, vidíte vše potřebné. 


Intense Nude se tváří jako typická mauve, minimálně na swatchích v googlu. Ale není. Je to zcela neutrální tělovka v perfektní kvalitě a vysoce pečujícím krému. Pravda je ta, že v posledních kolekcích rtěnek Estée Lauder si nemůžu moc vybrat. Na můj vkus jsou odstíny obvykle moc ode zdi ke zdi. Buď moc světlé, moc neonové, otřesně korálové, anebo vysloveně fuchsiové... Vybrala bych si v červených odstínech, ale tolik je zase neunosím. Skoro bych řekla, že Intense Nude je jediná rozumná volba pro normální ženu nekontrastního typu. Ale o to je lepší...




Nahoře foto na plném světle. Podle mě líp odpovídá realitě. Na dolní fotce ve stínu barva vypadá tlumeněji, studeněji a tmavší.


Fotky níž jsou trochu ovlivněné světlem, ve kterém jsem fotila. Rtěnka je v realitě výraznější. 



Dělá mi skvělé rty. Je vhodná na jakékoliv použití, rty definuje a perfektně je zvýrazní, aniž by křičela nebo nevhodně upozorňovala. Barevně je úplně neutrální a v mé sbírce má hodně unikátní místo. Pracovka, pohodovka, spolehlivka, partnerka... To všechno asi může za to, že jsem o ní dosud nepsala. Ale je to ostuda!


Výdrž je vzhledem k nadstandardně krémové a bohaté konzistenci skvělá. Rtěnka mi sice nevydrží až do noci, po jídle ji kompletně obnovuji. Ale i tak jsem maximálně spokojená. Nestalo se mi, že by mi rtěnka zanechala cucky, vylezla přes hranici rtu nebo mě nedejbůh vysušila. Nic z toho tato dáma nemá ve slovníku, naopak se umí chovat, drží si svoji úroveň a doprovází mě věrně a tiše, zatímco já exceluji. V pohodě ji doplním i bez zrcátka, klidně i v poklusu na chodbě. 

Tak má vypadat rtěnka na každý den pro dospělou ženu, nemyslíte? 

:)

Jestli ji někdy spotřebuji (při mém nákupním chování je to velká otázka...), rozhodně ji znovu koupím.

9 komentářů:

  1. Zní to jako dokonalost sama! Taková perfektní rtěnka kamarádka, co tě kdykoliv podrží :) Koukala jsem na swatche, na mne snad možní příliš tmavá. A obávám se, že by mi šla více do červena. Ale je krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ona tahle rtěnka vychází na fotkách nějak tmavší. Podle mě je strašně variabilní. Zkus ji, možná ale na tebe bude moc neutrální. Pořád vzpomínám na tvoje nádherně zlatavé vlasy... K těm je asi fakt taková dost narůžověla nebo mauve.

      Vymazat
  2. Ta je opravdu krásná, taky jsem se na tyto rtěnky dívala.. Ale ta cena :D. Ikdyž stejně si ji asi koupím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ti sedne, tak si ji kup. Cena je výš, ale stojí za to se rozmazlovat. Žijeme jen jednou :)

      Vymazat
  3. Vyzera kraaaasne. Urcite ju omrknem, hladam presne takyto odtien. Len je samozrejme otazne ako bude vyzerat na mne. Vdaka za skvely tip :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná, ale určitě vybereš i v ostatních odstínech. Podle mě je tahle řada povedená.

      Vymazat
  4. ta je nádherná :) taky mám ten problém, že spousta nude rtěnek mi nesluší, protože jsem dost tmavá. ale tahle vypadá božsky :)
    all black & giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, já jsem právě taky tmavá. Co je u mě nude, to je u ostatních berry. A co je u ostatních nude, je u mě mrtvola nebo sádra. Takže klidně se u mě zkus inspirovat.
      Třeba Rimmel Kate, co se prodávají u nás v nude kolekci ignoruj....

      Vymazat
  5. Ma nadherny odstin.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)