Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 9. 2015

DIY paletka :)

Moc se vám, mým věrným, omlouvám za tak dlouhé odmlčení. Letní provoz, nějaké ty pracovní jobovky a hlavně můj milý MacBook, to vše mě drželo zpět. 
Teď jsem se s notebookem domluvila, že ho budu aktualizovat, a on mě za to prý pustí neomezeně na blog. Něco za něco... :)

Ukážu vám svoji poměrně dost oblíbenou paletku, kterou miluju nejen na cesty.

Prosím vás, písmenka DIY v názvu postu berte velmi s rezervou. Víte, jaký mám vztah ke všemu, co se do kategorie DIY dá zařadit. A ano, opravdu je to tak, že skládání vlastních paletek nebo rozpuštění zlomené rtěnky do kelímku je mým stropem v této oblasti.

Dnes to je hlavně o tom, jak jsem naložila s Urban Decay paletkou z limitky Naked on the Run. Vadily mi její rozměry a chlívky na produkty, které fakt ani nepoužívám.
Na druhou stranu stíny z této kolekce miluju! A tvářenka s bronzerem mi po smíchání taky vyhovují. Rozjasňovač byl sice roztomilý, ale vlastně jsem ho neprožívala a nakonec jsem ho nepoužívala...


Jednoho dne jsem prokrastinovala, tak jsem si řekla, že stejně úspěšně mohu prokrastinovat i se štípačkami a velkým nožem v ruce. 
Paletka s pany šla vyjmout z obrovské plastové krabice se zrcátkem nečekaně snadno, jen to cvaklo. Aspoň vidíte, že prostorově šlo skutečně jenom o plýtvání...


A pak už to byla hra nervů, trocha opatrného pižlání a hraní si s ohněm. No dobře, ne přímo s ohněm, ale tepla zapotřebí bylo. Kdo máte zkušenosti s depotováním produktů MAC, víte přesně, co jsem udělala. Šlo o kombinaci nahřívání plastu, aby se lepidlo uvolnilo, a následného páčení tenkým krátkým nožem.
Ve finale jsem už jen acetonem umyla spodní část stínů, aby mi nedělaly nepořádek v paletce, a bylo hotovo!


Moje vlastní DIY paletka stínů tedy vypadá takhle. Je složena ze stínů z Naked on the Run, z mého milovaného camel stínu Estée Lauder z limitované kolekce od Michaela Korse a konečně z povedených matných stínů Physicians Formula (ten bílý jsem vyhodila, byl moc křídový).




Jistě vás zajímá osud zbytku UD paletky. Půlený bronzer/tvářenku mám k dispozici v jiné magnetické paletce a občas po nich moc ráda sahám. V létě byly velmi fajn! Rozjasňovač pukl při prvním kontaktu kleští s plastem paletky :) Netýkavka jedna, stejně mi neseděl.

Nechci vás navádět, ale pokud vám stejně jako mně vadí ta otřesná krabice Naked on the Run, víte, co dělat :) Já si stíny konečně užívám, jsou povedené, sluší mi a moje papírová paletka z ebay asi za 90 korun je taky k sežrání.

Co říkáte?

11 komentářů:

  1. Myslím, že sis poradila velmi dobře. Taky nemám ráda, když mi obal brání v puožívání výrobku tak, jak chci.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem nějak nepochopila, proč má "on the run" takový zbytečně tlustý obal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediná chyba jinak báječného produktu.

      Vymazat
  3. To mi trhá trochu srdce :D Nedávno jsem na ní psala recenzi a taky jsem zmínila tu nepraktickou krabici. Mně se ale tak líbí ten design, že jí to odpustím :) Ale ty sis poradila dobře. Rozjasňovač mě taky nenadchl. Hezký den, Aneta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko, já bych to jinak prostě dala z baráku, takže tohle byla jediná varianta :)

      Vymazat
  4. poradila sis dobře :) já jsem absolutní střevo :D
    grey & black combo

    OdpovědětVymazat
  5. Toho rozjasňovače lituji.Dlouho přemýšlím nad podobným přesunutím, u mě jde o paletku SnowWhite&the Huntsman, je to velký krám, i když je krásný, ale stíny jsou v ní skvělé, jak není mezi ostatními stíny tak na ní většinou zapoměnu.Odkud máš prázdnou paletku a magnetky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam presne tu istu paletku a obcas rozmyslam nad depotovanim. Na druhej strane, cestujem minimalne, tak mi to obrie balenie zatial az tak velmi nevadilo :-)

      Vymazat
    2. Ananasku, paletku i magnetky mám z ebay, pokud si správně vzpomínám.

      Jani, já nemám zbytečné kastle ráda ani doma.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)