Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 8. 2015

Pár věcí na obočí


Každá z nas už dneska řeší obočí a jeho tvarování a dokreslování. Dokonce i my, které jsme dosud hřešily na poměrně povedené obočí, se kterým se toho moc dělat nemusí. Ukážu vám, co mám doma, a řeknu vám, co je nejlepší.



PIXI Natural Brow Duo je velmi fajn věcička spojující jak tužku, tak i zabarvený fixační gel. Koncept je podle mě ideální, protože jen některým z nás stačí gel sám o sobě. Tužka obsažená v zelenkavé tubě je silná a ideálně tvarovaná. Na můj vkus je ale světlá anebo tvrdá. Buď by měla být tmavší, aby mi sedla, anebo by měla být měkká, abych i světlou barvou obočí dostatečně dobarvila. Konkrétně tuhle barvu doporučím klidně blondýnkám, ale pro mě je prostě mimo.
Někomu by mohlo vadit, že gel ve druhém konci balení je poměrně tekutý. Jeho pigmentace není tak intenzivní, jak jsme už dnes u obdobných výrobků zvyklí. 
Pokud po Pixi dvojbalení pokukujete, volte spíš tmavší odstín. Často bývá ve slevách a podle mě to není špatná varianta, pokud si spolu sednete odstínem.


Browdrama od MAYBELLINE už jistě každý zná, blogy a YT jsou této spirálky plné. Mě se myšlenka na bambulkový tvar štětečku líbil. Fajn je to, že nakloněním bambulky se dá přidat víc barvy, kterou pak pohodlně rozetřete. 
Ani zde jsem nebyla úplně příčetná, když jsem vybírala odstín. Vzala jsem Medium Brown, který je ke mně trochu světlý. Přesto ho využiju, občas si obočí jen zahustím a barevně ho tolik nevytahuju. A na tyhle momenty je ideální. Nevím, jestli koupím znova. Myslím si, že příště sáhnu buď po Benefitu anebo po alternativě od Essence anebo L'Orealu.

Gel Gimme Brow od Benefitu jsem recenzovala v minulosti v extra postu, takže pro detaily klikněte SEM.



Barva na obočí v kelímku Dipbrow Pomade od ANASTASIA v odstínu Dark Brown se ke mně dostala náhodou, sama bych si ji nekoupila. A byla bych udělala chybu. Takže jsem moc ráda, že ji mám. Myslím si, že mi dělá obočí úplně nejlíp. Dokonale přirozeně zahustí a měkce zvýrazní, žádné ostré čáry a hrany. Klíčem je použít správný štěteček. Neměl by to být odstrý linkový štětec, ideální je nakopak něco méně přecizního a huňatějšího. Třeba fialová klasika od Real Techniques, kterou naberete barvu zboku a ne přímo na hrot. 
Jedinou nevýhodu spatřuju v tom, že oproti pár tahům štětečkem s gelem si tahle barva a štětečkování vyžádá o malinko delší čas. Ale pořád to není žádná katastrofa. 
Já osobně tuhle tmavou hnědku používám i k vytvoření měkké linky kolem řas, strašně se mi to líbí! Zdá se mi, že vůbec nevysychá, i když ji nechávám otevřenou, než se celá domaluju.


Na fotce vidíte všechny dnes zmíněné výrobky. Odspodu jsem swatchla gel a pak tužku Pixi Natural Brow Duo. Pak vidíte gel od Maybelline, který má prostě krásnou studenou barvu, nad ním klasiku od Benefitu a konečně pak horní šmouhu barvou Anasatsia.

Já osobně nejčastěji sahám po Benefitím Gimme Brow, který pro mě stále představuje tu nejsnazší a nejrychlejší cestu k upravenému obočí. Na zvláštní příležitosti si ovšem ráda pohraju s pomádou Anastasia, která je fakt třída. 




9 komentářů:

  1. Na obočí mám hodně ráda Make me brow od Essence. Zapomněla jsem si ji vzít na cesty a docela se mi stýská. Často obočí dokresluju i pomocí pudrových stínů
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence mám nově doma, je to skoro stejné jako Benefit.

      Vymazat
  2. Hani, a zkoušelas MUFE v tubičce? Na to se chystám já, Anastasia mě sice láká, ale kupovat jen podle swatchů se mi už mockrát nevyplatilo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, měla jsem jak MUFE, tak i levnější verzi od NYX. Není to pro mě. Trvá to a maluje to až moc výrazně, jak temperka. Na naše jemné tváře s potřebou nízkého kontrastu to podle mě není.

      Vymazat
  3. Gimme Brow Benefit na každý den je výborná volba, na výraznější obočí mám pak ráda Armaniho Eye&Brow Maestro v barvě Wenge Wood.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to se musím podívat, neznám to :)

      Vymazat
  4. Anastasia je prostě dobrá :) A myslím, že jsi první česká blogerka, která na ni nenadává. Problém je asi v tom, že spousta holek ten koncept nepochopila a snaží se "moc tlačit na pilu". Já mám odstín meduim brown a jsem fakt spokojená. Není to sice nejrychlejší záležitost, ale to obočí vypadá nejpřirozeněji a nejupraveněji.

    OdpovědětVymazat
  5. Toto som nemala vidieť - finiš tej Anastasia pomádky. Vyzerá priam fantasticky. Doteraz som si myslela, že je to taká lesklá mazľavá hmota, a ono je to asi naozaj vychytávka.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)