Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 8. 2015

Oblíbené letní vůně

Dnes to bude krátké a vlastně neukážu nic nového. V létě totiž používám jen lehké, svěží a skoro nezajímavé vůně - asi jako většina z vás. 


Tuhle růžovou Miss Dior mi koupil manžel, protože se mu líbí Natalia Portman, která je tváří této řady vůní. Důvod je to podivný, ale vůně se mi líbí a na jaro a léto je jako stvořená. Lehká květinovka, neurazí snad nikoho. Nejsem si jistá, zda někoho nadchne, ale já ji rozhodně nosím moc ráda.


Lemon od Marca Jacobse je mojí letitou kamarádkou. Miluju citrusové věci, chutě i vůně. Zde je navíc citrónek tak trochu nahořklý, jinak čistý a s ničím se nemíchá. Fakt super věc.


S Green Tea od Elizabeth Arden jsem už tisíc let trapná. Tu já zkrátka můžu už od vysoké. Nevím, co dodat...


A konečně Ofrésia od Diptyque. O té jsem vám už psala podrobně v minulosti. Trochu jsem si na ni zvykala, protože jsem se tehdy zbláznila a koupila ji bez zkoušení. Tak úplně dokonalá vůně mých zbožňovaných frézií to není, ale i tak jsem si na ni navykla a miluju ji. Z dnešních vůní je jistě nejsložitější a nejzajímavější. Věřím, že ji budu kupovat opakovaně.

Doufám, že vás dneska nenudím, protože moje letní vůně jsou skoro trapně běžné. Ale tak to je :)

9 komentářů:

  1. Hezké vůně, nejlepší na léto mi přijde ten Marc Jacobs. Já v létě změnu nedělám, celoročně používám YSL Manifesto, i když je to trochu těžší vůně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ta je taky krásná. A taková sebevědomá :)

      Vymazat
  2. V lete najčastejšie nosím parfém Miss Dior, ktorý sem-tam prestriedam s niečím sviežejším, napr. Versace Versus, niečo od Moschino alebo Chloé. Naposledy som v Taliansku objavila zaujímavé parfémy, z ktorých ma opantala vôňa divých makov. Lenže nekúpila som si ju hneď, a tak som bola trocha sklamaná, keď som po neskoršom nákupe zistila, že som siahla vedľa a vybrala ibištek. Ten vonia tiež pekne, ale vôbec nie tak, ako som si želala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, když se člověk přehmátne a pak je zklamaný...

      Vymazat
  3. Já jsem na parfémy dost vybíravá a skoro nic mi nevoní :D. Proto používám jen jeden parfém po celý rok, ikdyž ted občas použiju takový ten parfémovaný sprej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však na tom není nic zlého. Aspoň máš svoji signature vůni, to je taky super.

      Vymazat
  4. Ani som netušila, že Marc Jacobs má takúto vôňu. Ja som tiež milovník citrusov všeobecne, takže toto bude pre mňa zásah do čierneho! Moje obľúbené sú skôr také mainstreamovky: D&G Light Blue, Versace Yellow Diamond, Gucci Flora eau Fraiche :)

    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůbec nevím, jestli to nebyla limitka. Tahle vůně byla jednou z prvních, které takto MJ prodával. Navíc se k nám ani nevozila, mám ji z Francie. Třeba budeš mít štěstí :)

      Vymazat
  5. Já jsem v létě též nudná :-) v létě mám ráda hořké citrusy, takže vede L Eau de Chloe, Hermés Un Jardin Sur Le Nil a totální mainstream Eclat d Arpege od Lanvinu, ten snad voní na každém a každému, absolutně vhodná vůně do těch veder. Super v létě jsou prý olejové arabky, ale na to já nemám "koule" pár jsem jich zkoušela ze vzorků, ale sama se jich tak nějak vnitřně bojím, takže zůstávám věrná citrusům!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)