Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

1. 8. 2015

KEVYN AUCOIN The Celestial Powder Candlelight

Musím vám ukázat jeden poklad, který mi už nějakou dobu dělá velkou radost!

Po fiasku s proslavenými pudry Hourglass jsem toužila po něčem úžasném a myslela jsem si, že pudřík od Kevyn Aucoin s lákavým názvem Candlelight by mohl být to pravé.

Krabička je nečekaně malá...



Doufám, že velikost je pěkně vidět. Podotýkám, že mám rozhodně malou ruku. Obligátní sametové pouzdérko do kabelky, které je u drahých značek běžnou součástí balení, se může hodit. Já ho teda nepoužívám, ani nevím, kde skončilo. Asi v něm jsou kamínky nebo prázdné šnečí ulity :).


Pěkné plasty a špatně vyfotitelné barvy, které pozvolna přecházejí. Líbí se mi odstín té tmavé červené, působí luxusně a mírně dekadentně.



Když krabičku konečně otevřete, zjistíte, že samotný produkt je hodně maličký. Asi jako staré balení monostínů Guerlain. Na drahý pudřík docela drobeček. Nevadí, hlavně, když poslouží...


Barva je nádherná! Tak akorát měkká a smetanová, lehce nažloutlá, ale stále velmi neutrální i pro majitelky růžové pleti. Na druhou stranu žádný šedavý špinivec, jako jsou právě ony dříve zmiňované pudry Hourglass.


A teď to složitější - swatche pudříku. To je těžké, když máte fotit efekt produktu, který má pleť "pouze" neviditelně zkrášlovat.


Standardně použitý pudřík na fotce ani na pleti skoro neuvidíte....


Na silném swatchi vidíte měkkost a odraz světla.


Vidíte, jak rozetřený produkt nádherně pracuje? Většina uživatelek bude Candlelight používat asi jako rozjasňovač, já ho ale v posledních týdnech používám s oblibou i jako závoj na celou pleť. Stejně jako meteoritky, ale oproti nim nechává Celestial Powder jen jemný lesk, žádné třpytečky. V žádném případě nečekejte lesk jako blesk, nic podobného Mary-Lou Manizeru od The Balm, který je skutečně extrémně blyštivý až sprostý. Kevyn Aucoin Candlelight je přesně na opačné straně spektra. Jako rozjasňovač dělá měkký odraz, neudělá onen skoro až mokrý efekt, jak to umí třeba právě The Balm. Candlelight ocení hlavně dámy se zralejší pletí, které si už na brutální rozjasňovače netroufnou. Anebo taky každá z vás, která to nechce přehánět kvůli práci nebo prostě jenom proto, že má jiný vkus.

Zatím jsem nenašla štětec, se kterým by neuměl spolupracovat, ale nanáším klidně i prstem. Oproti jiným rozjasňovačům neudělá ostrou hranici, báječně se zapracovává do pleti i do ostatních produktů.

Je neskutečně jemně mletý, v panu měkkounký, nádherný a lehounký. Nevoní. A překvapivě nijak dramaticky neubývá, což je při jeho ceně a velikosti rozhodně dobrá zpráva.

Miluju ho! Líbí se mi strašně moc, jeho efekt je velmi nenápadný, ale skutečně mi pomáhá vypadat krásněji. Změkčí vzhled, malinko sjednocuje a matuje a velmi decentně rozzáří. Pokud jej používám na celou tvář, nanáším lehounce, aby mi nezevětloval pleť. Jsem na něho zvědavá, až mi pleť zbledne. 

Je to sice dražší kousek, navíc špatně dostupný, a chápu, že se mnohým nechce naslepo kupovat drahé věci bez osahání. Já bych ale hlasovala pro, podle mého soudu za to stojí. 

Co si myslíte vy? Znáte ho? Máte ho? Chcete ho?


4 komentáře:

  1. Ja skôr slintám nad kontúrovacími púdrami tejto značky, ale tiež asi na slepo sa neopovážim ho kupovať zo zahraničia.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vypadá úžasně. Asi by se mi hodil jako rozjasňovač :)

    floral dress

    Hot diamonds

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám, ale chci:) Kde se to kupuje? :D Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Prekvapuje ma, aký je maličký, ale zato robí naozaj pekný efekt. Z popisu sa mi páči najmä to, že nerobí silný ten silný ostrý prechod. To mi trocha u žiarivejších rozjasňovačov vadí.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)