Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 7. 2015

Guerlain štětec Bronzing Powder Blush

Od té doby, co mě uchvacují pudry Guerlain, uvažuju i o štětcích této značky. Jsou krásné, jsou stylové, jsou ale i drahé...
Stojí za to?

Já jsem sama za sebe hlásala, že nestojí, protože jsou otřesně hrubé a píchací. Ale i přesto jsem zase v nějakém sebehýčkacím anebo prostě jen bezmozkovém momentu v Sephoře jeden z nich koupila. 

Může za to Liduška, protože mi dala jeden báječný Guerlain bronzer z limitky. Bronzer krásný, barva úchvatná, ale je skoro nedobytný. Mám skoro samé ultra-jemné a extra-měkké štětce, jenže ty jsou na tohoto tvrďáka krátké. Štětec Guerlain, který je udělaný právě na bronzery Guerlain se mi jevil jako jediné správné řešení. Tu logiku přece musíte vidět :)

Takže tak...



Krabička z obou stran. Pěkná, není, lákavá a tak vůbec. 


Docela fajn je sametové pouzdro do kabelky. Tento štětec má totiž kabelkovou velikost, proto je i pouzdro bezva. U ostatních serepatek od Guerlain nebo třeba Chanel ta sametová pouzdra vyhazuju, zde je ale vítám a skutečně používám. Geniálním detailem je magnetka, která pouzdro udrží zavřené.


Štětec sám o sobě je nádherný! Ten červený vlas v kombinaci s temně rudým odstínem černé (ano, to myslím vážně, není to černá, není to červená) je úchvatný. 
Co se kvality týče, jsme doma. Vlas je ostřejší a hrubší. Kdo milujete štětce Illamasqua anebo třeba Rea Morris, asi u tohoto Guerlainého počinu budete krčit rameny stejně jako já.

Ale jak jsem už uvedla, šlo mi o dobývání konkrétního produktu.

Abych bla fér, musant uvést, že pro normální barvu pleti, respektive v našich končinách nejfrekventovanější odstíny pleti, je bronzer akorát. Jenže já jsem tmavší. V letních měsících mi prostě běžná dávka barvy nestačí, když chci být nalíčená, musím zabrat.



Ta krabička je dřevěná, chápete, jak se mi to líbí?


Zpět ke štětci. Je hrubý, ostrý, vlas není úplně rovný, což nepovažuju za úplné minus. Prostě konstatuji. Rukojeť je super, funguje, je příjemná a luxusně provedená. Štětec je i dobře seskládaný. Myslím si, že v Guerlain prostě tyto štětce dělají na míru ke svým pudrům. Vlas totiž moc pěkně zachycuje relativně větší částečky z kuliček meteoritek.

Nabírá hodně, takže je skutečně ideální pro tvrdě zalisované produkty. Anebo právě pro meteoritky.

Pro měkké pudříky, tvářenky nebo bronzery ho nedoporučím, to by byla nepříjemná práce. Neumím si představit ty nánosy...

Velmi oceňuji to, že ač je štětec hrubý, produkty pak z něho nepráší. V tom asi spatřuji největší opodstatnění jeho pořizovací ceny. 


Na to, na co jsem si tohoto rudého krasavce koupila, mi slouží. Jinak bych ho nijak extra nemilovala. 

POZITIVA:
Na cesty je super díky velikosti a pouzdru. 
Líbí se mi. 
Je to Guerlain.
Vyhrabe i nedobytné produkty.
Nepráší.
Dobře se pere a rychle schne.

NEGATIVA:
Cena.
Hrubost vlasu.

Shrnu-li svoje zkušenosti a pocity, musím to říct takto: za ty peníze podle mě nestojí. Je krásný a milý, je to Guerlain. Ale dnešní nabídka nabízí stejně funkční, lepší i výrazně lepší štětce v různých cenových kategoriích.
Pokud milujete značky, chcete v kabelce něco značkového, krásného a stylového, klidně ho kupte. Není to zas až takový průšvih.

Já mám značkové a krásné věcičky ráda, nebudu ze sebe tady dělat něco, co nejsem. 

Vy přece dávno víte, že kosmetika (a tento blog) má pro mě především jiné funkce, než je "pouhé" odvádění práce. Já klidně nebudu týden nalíčená (ostatně jsem právě na dovolené a sbalila jsem si jen dvě rtěnky a lesk, nic jiného z dekorativky s sebou nemám...), ale když už něco používám, chci, aby to bylo dokonalé po všech stránkách a přineslo mi to ještě něco navrch.
A tento štětec je právě tím "nečím navrch".

A proto ho nezavrhuji, proto má zatím u mě pevné místečko. Jaký máte na něho názor vy? Máte ho nebo nějakou jeho obdobu? Koupily byste ho i přes cenu přesahující tisícovku, když víte, že je hrubší?

13 komentářů:

  1. Já jsem asi blbá, ale proč kupovat produkt za drahý peníz, který není ideální, přikupovat k tomu štětec, který není ideální a používat to, když se dá za takové peníze koupit produkt bezvadný? Drahá věc se buď nemá minusy, nebo se nekupuje nikým jiným, než snoby. I levné značky mají pěkné výrobky, proč složitě dolovat Guerlain?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. protože takovou barvu, lesk a výdrž nic jiného nemá, Katerino :) najdi mi produkt, který mi udělá stejný efekt, a budu ti vděčná.
      o mně se asi docela hodně ví, že si nenechám nefunkční produkt...
      nepřihlášená nuf

      Vymazat
  2. Uff, no mne sa ani dizajn bohvieako nepozdava, paradoxne podla mna stetec s cervenymi stetinkami vyzera lacno. Okrem parfemov som caru Guerlain zatial nepodlahla :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo? tak to je zajímavé, já jsem právě z těch červených štětin byla nadšená :)
      každá máme jiný vkus. navíc mi připadalo, že se mi bude hodit k mým nejmilovanějším koulím z limitky opera, ty mají vnitřek krabičky červený.
      nuf

      Vymazat
  3. na značku štetcov si nepotrpím, funkčnosť je ale dôležitá. tie doby, keď sa dal nájsť dobrý a pomerne ľahko dostupný štetec len od mac sú už dávno preč. na meteoritky používam veľký štetec na púder od essence - má fialové štetinky, biele kvety na fialovej rúčke a je úplne krásny. to, že nie je jemný je jeho výhoda, ako ste písali, taký štetec dokáže dobre nabrať istý druh produktu.
    a tento štetec od guerlain by som si kúpila ak by som ho fakt chcela. prečo nie? čím som staršia, tým viac oceňujem pridanú hodnotu luxusných alebo krásnych vecí. viktoria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám od essence štětec na pudr a je super. nemá teda kytičky, tak to asi bude jiný typ.
      nepřihlášená nuf

      Vymazat
  4. Ja by som taku sumu nedala ale chapem Ta :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Někdy ani nemusíš, ale prostě jenom chceš a můžeš :) :) :)

      Vymazat
  6. Hani a ve srovnani s tim bílo růžovým meteoritkovym štětcem? Ten je taky docela drsný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, ten bílý je podle mě trošku pichlavější.

      Vymazat
  7. Chtěla jsem se zeptat, jestli je štětec vhodný také na slisované meteority. Děkuji Pavlína

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)