Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 6. 2015

URBAN DECAY nové chameleoní stíny

Víte, jak ráda své nákupy svádím na někoho druhého. Tak za tohle může Nikouš, protože mě pohnula k nákupu novinkových mono stínů od Urban Decay. 

Bylo to těžké, protože jsem si při výběru pomáhala googlem. Ale jak jsem zjistila, swatche v tomto případě úplně nepomůžou...

Ke trojici nových stínů jsem přihodila jeden odstín ze stálé kolekce, abych doplnila čtyř-paletku. 






Takhle to vypadá celkem neutrálně a skoro až nudně, že? Na oku je to ale jiný level...


Sideline - myslela jsem si, že kupuju zlatou šampaňskou. Podívejte se na google na swatche a pochopíte. Prosím vás, tento stín není zlatavý. Je ZELENÝ! Je to zlatavě zelenkavá barva, podobná hmyzí kovové barvě. Víte, jak někteří brouci nebo motýlu zeleně prasátkují? Tak u nich se právě výrobci tohoto stínu museli inspirovat.

Fireball - je další kovově blýskavou barvou přecházející od broskvové přes růžovou do teple červené. 

Riff - je dokonalý teple hnědý stín z kategorie přechodových a roztíracích hnědek. Podobnou barvu musíte mít aspoň v jednom provedení, jinak prostě nejste žádná borka... :)

Darkhorse - tímto klasickým hnědým stínem jsem svoji aktuální Urban Decay paletku doplnila, abych měla barvu pro ztmavování a k roztírání kolem řas. Nic převratného, ale velký dříč. A ověřený :). V mém konkrétním případě tato barva představuje typického zástupce nejtmavších odstínů, které ještě využiju.

Pojďme rovnou k fotkám. Velmi jsem se snažila zachytit měňavý efekt stínů, abych konečně přinesla věrnější obrázky. Nepomohlo se mi to dokonale a rozhodně mi věřte, že jsem to fotila na několik pokusů. Ty potvory nejdou zachytit! 







Nejhůř se fotí Sideline, to byl skutečně oříšek. Jak to tak bývá, barva se aspoň částečně ukáže hlavně na neostrých snímcích. Ostré snímky kradou barvu a odlesky. Věřte té zelené, kterou zahlédnete. V reálu je převládající.






V každém případě se bavíme o pěkné kvalitě, kterou u Urban Decay známe. Já teda musím říct, že jsem v některých případech sáhla po bázi pod stíny, protože v tenkém nánosu Sideline jsem večer bez báze skončila s linkami. Nevím, zda je to stínkem nebo teplejším počasím.
Nicméně pigmentace krásná u všech těchto stínů, efekt nádherný a příjemně výrazný, aniž by vám přímo vyrazil oko. Možná to nejsou stíny na denní tahání, ale jednou za čas si je strašně užijete. Anebo některým měňavcem jenom prstem ťukněte na střed víčka pro ozvláštnění neutrálního líčení. Rozhodně není nutné se těchto motýlků bát, v létě se to snese.

Napište mi, co na ně říkáte a jestli je máte.

13 komentářů:

  1. Na oku vyzerajú vážne zaujímavo! Tiež som si pri pohľade na swatches povedala, že som čakala niečo iné, ale teda pri líčení je to paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě doufám, že pomůžu u nákupů, protože ony fakt vypadají jinak....

      Vymazat
  2. Tak to je nádhera. Nevěděla jsem, že si jde UD mono stíny poskládat do paletky. Tak to se na ně příště musím v Palladiu pořádně podívat, vlastní paletka takových krásných barev by se mi taky líbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, je skvělé moct si poskládat to svoje.

      Vymazat
  3. Bohužel v ČR neprodávají paletky na mono stíny, jinak bych už jednu měla doma. Jinak já se na stíny chystám též, moc se mi líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ani nevím, snad se bude dát koupit i zde, je to fajn věc.

      Vymazat
    2. Uf, naštěstí ji mají na feelunique za 8 liber, takže není problém ji koupit tam odtud.

      Vymazat
  4. Ten, který vypadá jako champagne a ve skutečnosti má být jako motýlí křídlo, se mi zamlouvá velmi, asi se na něj budu muset osobně podívat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale rozhodně čekej, že je to zelenec :)

      Vymazat
  5. Teda vypadají peckově! Mně přišly v testerech jako drobivky opadavky, tak jsem tam všechno nechala. Mám tedy zkoumat blíže? Jen na lehký došmrnc, na mém starém oku už by mohlo dost zvýraznit ty zkušenosti. ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, nejsou to drobivky ani omylem. Třeba Riff není ani blýskavý. Ty blýskavé jsou super třeba na nanášení prstem, ale ani se štětcem nedělají při líčení binec. A ani nezvýrazňují nějak extra zkušenosti :), stačí je nanášet až na další stín, aby bylo lepší krytí.

      Vymazat
  6. To nie je možné, práve som si pripísala štvrtý odtieň z týchto nových do zoznamu. Sideline ma sprvu vôbec nezaujal, až u teba som pochopila, že by som ho s radosťou nosila. Ale najskôr si ho skúsim "namiešať" sama...

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)