Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 6. 2015

Oblíbenci - péče o tělo a vlasy

Pokračujme v seriálu oblíbených výrobků. Dnes zacílíme na tělovou a vlasovou péči.


Ve sprše máme poslední dobou gely a peelingy Love2Mix. Jsou skvělé! Miluju hodně voňavé sprchování, ale přitom jsem náročná na vůně. Poslední dobou ze všeho cítím chemii, myslím si, že mě takhle rozmazlily právě tyto gely. Jsou přírodní a rozdíl je opravdu znát. Dřív jsem zbožňovala některé vůně od Dermacolu, ale poslední dobou už mi nějak nevyhovují ani ty dříve oblíbené.
Okurkovo-mátový L2M je na léto asi úplně nejlepší. Peelningy nepoužíváme pravidelně a vydrží nám ve sprše dlouho, proto je taky lahvička ovocného peelingu L2M poněkud flekatá. Nicméně i tato tuba je skvělá, peeling je spíše jemnější a moc nedře. Vůně jsou autentické, ale přesto dostatečně silné.



Používáme s manželem nejen stejné sprchové gely, ale i šampóny a některou další péči. Možná se to někomu zdá divné, ale aspoň je ve sprše méně lahviček. A výsledná vůně po sprše je stejně otázkou parfému.
Teď si celkem užíváme šampón Macadamia Natural Oil. Profláklá záležitost, kterou není nutné představovat. Našim jemným vlasům sedí, nemastí je ani nezatěžuje. Jsme spokojení. Přesto je dobré připomenout, že ani manžel ani já moc efekt šampónů nepoznáme. Poznáme rozdíl mezi hrubou drogerkou a kvalitnějším a přírodnějším šampónem. Už léta ale používáme pouze kvalitní profesionální šampóny a v této kategorii mnoho rozdílů nespatřujeme. Něco nám líp voní, manželovi se občas po něčem objeví lupy, ale to je tak jediné, co poznáme. 
Jako péči po umytí nepravidelně používáme buď Scalp Benefit od Philip Martin's nebo oplachovací masku Macadamia. Obojí je báječné, i když funguje úplně rozdílně. Scalp Benefit je mentolová maska hlavně na pokožku hlavy, která délky vlasů velmi jemně ošetří. I když dáte velké množství, nic se neděje. I po umytí máte velmi fresh pocit na pokožce hlavy. V létě je to neskutečně příjemné. Mělo by to také podporovat růst vlasů, což sice neposoudím, ale věřím tomu už jen proto, že je pokožka hlavy lehce prokrvená.
Maska Macadamia je klasická bohatá a velmi voňavá péče. Tu dávám jen do konečků a skoro ihned oplachuji. Jsem s ní moc spokojená, nezatěžuje. A mám pocit, že jsou po ní vlasy dokonce nadlehčené.
Občas před mytím používám vlasový peeling Natura Siberica. Sice si vezme o kousek víc mého času, ale hlavně po použití většího množství stylingu nebo po suchém šampónu je to moc fajn věc.
Jako poslední v poličce uvidíte Estée Lauder peeling na pleť s termo-efektem. Ten patří k péči o obličej, ale mám ho ve sprše. Při kontaktu s vodou začne pekelně hřát a moc pěkně čistí. Používám ho málokdy, je dost silný. Ale je nejlepší. 



Vedle voňavých gelů jsem si poslední dobou oblíbila taky klasická mýdla s přírodním složením. Tato od Dr. Bronnera jsem nakoupila na biooo.cz. 



Abych byla úpřímná, čekala jsem od nich víc. Jednak jsem se těšila na silnější vůni, protože jsem vybrala samá taková, od kterých to čekáte. Eukalyptus, citrón, teatree... Vůně je slabá. Jinak jsem spokojená a používám je docela ráda. Hodně odmastí, což je někdy potřeba. Pokud se stejně jako já skoro denně natíráte krémy, mléky nebo dokonce oleji, určitě víte, že je potřeba se umýt po cvičení pořádně. A peelingy nechci používat denně, navíc mě někdy nebaví je smývat. Mýdla jsou v tomto ohledu spolehlivá. Jednoduše rychle mě zbaví té "mastné" vrstvičky péče, kterou chci dát pryč, abych se mohla natírat zas :).
Manžel natírání fláká. A pro něho jsou tato mýdla vysušující a obchází je velkým obloukem.




Mažu se pravidelně, jak jsem už napsala. I když to hodně střídám, v poslední době sahám nejčastěji po máslech Love2Mix. V zimě a na jaře to byla hutná másla, která skoro nešla rozetřít. Teď jsem si koupila lehčí verzi, údajně je proti celulitidě. Víte, jak to je s krémy na celulitidu... 


Když jsme ještě mokří po koupání nebo po sprše, používáme oleje. U dětí je to snadné, ty se skoro nikdy dobře neutřou :) Bio-Oil je stará známá věc, měl by toho umět víc než zlatý retrívr. No, a ve druhé lahvi mám rozlévaný arganový olej, který si kupuju u naší masérky. (Nebojte se, skladujeme ho ve tmě.) 
Na obou olejích oceňuji nejvíc asi to, jak děti i manžel ráno voní. Máme ve zvyku se ráno sejít v naší posteli. Já vždycky doufám v ospalé tulení a mazlení a děti spíš řádí a týrají nás, nicméně vůně po večerním natírání je velmi milou součástí těchto chvilek. 
... než někdo začne brečet, protože dostal kopačku od sourozence nebo na zadek od otce, na kterém se přece nejezdí jako na koni, když spí :).


S jarem jsem začala zkoušet nové deodoranty a antiperspiranty. Vím, že je na výběr plno skvělých a spolehlivých přípravků, ale jejich složení asi nebude nic moc. Nakoupila jsem nějaké přírodní výrobky a koupila jsem si i dva od Justu (i když jejich složení přírodní není). Teď používám tento s protěží, funguje poměrně pěkně a strašně krásně voní. Přesto ho asi podruhé nekoupím, toužím po nějakém skvělém a úplně přírodním.


Kdo mě zná, ví, že jakákoliv úprava vlasů je pro mě velký problém. V poslední době jsem si ale zvykla po mytí do vlasů rozetřít trošku tvarovací pasty a bez česání nechat vlasy uschnout. Tyhle dvě pasty můžu doporučit, jsou fajn.
Macadamia tuží velmi lehce a vlasy nazatěžuje, je jí potřeba trošku víc. Pečující efekt nepoznám, mám vlasy zdravé. Oproti tomu našlehaná pasta L'Oreal je nespotřebovatelná, drží dobře a návdavkem vypadá i voní jako rozmixovaný ananas. 



Uf! 
A příště oblíbené líčení :)

7 komentářů:

  1. Super článek a produkty vypadají hodně zajímavě:-) Jinak máš fajn blog dávám odběr:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsem striktní, že bych si už nic z konvenční kosmetiky nekoupila, ale je fakt, že mi hodně věcí z přírodky poslední dobou sedí hodně a tak se vcelku i shodujeme v té péči ;) Moc hezky sepsáno ;)

    Jinak Makadamia šampón jsem měla, jako nebyl špatný, ale třeba maska mi přišla o hodně lepší od Loreal Mythic oil - vyživí, nezatíží, nadýchá - mám jemné vlasy a je to top za celé roky, můžu doporučit ;) A krásně voní.

    Love2Mix je super, miluju jejich tělový gel i sprcháče jsou fajn.
    Jinak ty mýdla od Dr. Bronner's bohužel vytrácí postupně dost vůni... mám teď mandlové, což voní jako marcipán a chová se stejně.... a četla jsem to i u TRB z blogu den je krasny.

    Těším se na Faran, jeho mýdla jsou moc chválená a prý lepší ;) - stojí doma ve frontě na koupelnu.

    S deo/anti- perspiranty těž bojuju/pátrám, kapku mi teď ujela ruka s Vichy - ale určitě jdu do doporučené Mádary, hezké recenze na ně má wonderfull-today.blogspot.cz . Hodně chválený přírodní je Cattier deosprej, což mám též na seznamu - účinný a přírodní ;)

    A jestli máš ráda tvarovací pasty, tak určitě můžu doporučit od Kevin Murphy, používám ji já i manžel a je super, já ty jeho produkty miluju obecně.

    Jinak taky máme s manželem do kupy 1 šampón, sprcháč apd - jak říkáš, sejde pak na parfému ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, s těmi vlasy je to těžké. Já je mám velmi divné :)
      Až najdeš nějaký fakt povedený přírodní deodorant, napiš mi to, prosím! Děkuju :)

      Vymazat
    2. Tu Mádaru kuličku (přírodní) používám dva roky, je skvělá a furt funguje, voní hezky bylinkově, jen krátce - tj. vůně nijak neruší.

      Vymazat
    3. Nakonec jsem objednala Mádaru v rámci nákupu , nadšení od wonderfull-today.blogspot.cz mě přesvědčilo definitivně. Dám pak vědět dojmy.
      S vlasy to chápu, taky je mám takové nestandardní... :) a máloco mi sedí.

      Vymazat
  3. Vidím všechny výrobky poprvé, jen Macadamiu znám, to jsem chtěla dříve hrozně tu masku na vlasy :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)