Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 6. 2015

Moje aktuální sbírka stínů

Už jsem se zmínila, že jsem se v oblasti očních stínů poslední dobou nějak rozjela. Můžeme se dlouze bavit o tom, kolik toho normální žena potřebuje. Můžeme se taky bavit o tom, proč mám většinou obdobné odstíny. Můžeme klidně polemizovat i o tom, nakolik jsem normální... 

Ale pokud se vám - stejně jako mně - podobné debaty vést nechce, pojďme jen k obrázkům. Proč taky mluvit o něčem, s čím se nedá nic dělat, že ano :) :) :)


Tak tady to je. Moje aktuální stínohra. Slůvko aktuální sem patří, protože svět je velmi dynamické místo. A moje kosmetické stanoviště také není právě stabilní lokalitou. 


O své lásce k Too Faced Chocolate Bar jsem se vypsala na mnoha místech zde i na Instagramu. Nebudu se tedy opakovat.

Paletka Dior je barevně dokonalá, ale v poslední době po ní sahám málo. Musím se nad tím zamyslet a případně ji poslat o dům dál. Však víte, že nehromadím. Nikdy si nenechávám něco, co aspoň trochu nevyužívám.

O svých stínech od Urban Decay jsem referovala nedávno. Jsou opravdu skvělé.

Paletka v papírovém hadím obalu je takový můj DIY projekt. A pravděpodobně taky jediný, který u mě uvidíte. Na DIY fakt moc nejsem... Někdy příště vám ji představím podrobně, věřím, že vás i pobavím.

O svých MAC paletách jsem už mluvila. O Warm Neutral Palette už tu byl samostatný post. Druhou paletku jsem si seskládala sama k obrazu svému a brzy vám ji představím podrobněji. Napadá mě, že to je vlastně taky DIY :). 

O miláčkovi z dílny Charlotte Tilbury jsme se taky už bavili. Všem se líbí a je skutečně k pomilování.

Maličkou cestovní paletku Estée Lauder jsem dostala k nákupu (děkuji, Martinko) a těším se, že mě v létě doprovodí na nějaké cestě. Barvy jsou ke mně jako dělané, uvidíme, jak si budeme vyhovovat.

A konečně uzavřeme kolečko. Moje hodně oblíbená paletka Too Faced Neutral Eyes je velkou klasikou, všechny ji známe, většina z vás ji vlastní. Nevím, co k ní víc napsat.


Dneska se tak trochu obávám, že se na mě sesypete. Je to nuda? Je to zbytečné, mít tolik stínů v podobných barvách? 

Jak dlouho mi tato skvadra vydrží?

:)

Těším se na vaše komentáře!

23 komentářů:

  1. Já jsem úplně stejná, a taky si kupuju podobné odstíny. Stejně bych nějaké modré nebo zelené stíny vůbec nevyužila :). V poslední době jsem čtyři paletky poslala dál, a mám jich ted "jenom" šest. Ale stíny jsou snad mé nejoblíbenější produkty, a minimálně další čtyři ci chci co nejdříve pořídit!
    A z tvé sbírky se mi moc líbí MAC paletky a krásná Charlotte Tilbury :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem stejna, ale na tom neni nic spatneho. Naopak. Clovek jede na slusivou jistotu, proc se tyrat aktualnimi trendy... :) i kdyz obcas vyjimku udelam (a pak nadavam). Aktualne ale uz nedmim stiny kupovat a to zdaleka nejsem na tvych stavech.... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem si říkala, že na blogerku toho mám málo :)

      Vymazat
  3. Nemáš toho málo? Jako vážně jsem čekala daleko víc;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo! Díky moc, asi něco přikoupím :D

      Vymazat
  4. Ja Ta uplne chapem...nie je taupe ako taupe :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Ja Ta uplne chapem...nie je taupe ako taupe :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné paletky, zbytečné to určitě není, vždyť i podobné odstíny jsou každý jiný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou, k tomu různé finiše, pigmentace, míra lesku. Tolik pochopení dostanu skutečně jen tady :D

      Vymazat
  7. Nejsem úplně hromadící člověk, takže na mě je toho trochu moc: ). Tohle jeden člověk nemůže do expirace spotřebovat. Ale o tom to není, já vím:))). Zdraví Carol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Carol. Spotřebovat to nejde. Rozhodně ne tak, abych vyprázdnila balení. Ale opravdu ty stíny střídavě používám, jinak bych je neměla a byly by v blogsale.

      Vymazat
  8. Těším se až ukážeš tu svou MAC paletu, teď si taky sestavuji tuhle na 15.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná sbírka. Taky mám většinu stínů podobných. Teď si plánuji koupit první "lepší" paletku: přemýšlím buď o nějaké naked (ale ani u jedné bych nevyužila všechny odstíny), čokoládu od too faced nebo dior eye reviver palette a ještě se mi líbí paletky od zoevy. Dior se mi barevně líbí nejvíc, ale cena je dost vysoká za 5 stínů, takže pořád váhám... zkušenosti ani s jednou značkou nemám a vybírám čistě podle barev. Za případnou radu bych byla vděčná.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě jsou z toho, co máš ve výběru, nejlepší volbou Too Faced stíny. Oproti Dioru jsou navíc měkčí a líp se s nimi pracuje. Ale je to na tobě, jdi podle vášně :) Nemáš tam žádný propadák.
      Pro mě jsou Nakedky moc výrazné, lesklé a tmavé. V čokoládce nevyužiju úplně všechno ale miluju ji.

      Vymazat
  10. Pripajam sa k Dejnicke, aj ja som pri zhliadnuti nazvu ocakavala vacsiu "naloz"... podla mna to drzis v rozumnych medziach ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Myslim, ze na blogerku toho mas malo :-):-). Rozhodne ale chapem vyber odtienov, na pohlad vyzeraju mnohe rovnako, ale v konecnom dosledku je kazdy iny. Ja nie som velmi tienovy typ, musim mat vyslovene naladu, aby som pouzila viac ako jeden (svetlejsi je viacmenej nutnost, mam dost tmave ocne viecka). Mojich par monotienov a 3 paletky su uuuplne dostacujuce. Ak by som ale mala moznost, tak siahnem este po Too faced Neutral eyes.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Tvoja zbierka je presne taká, aká má byť! :-D Máš pekný výber tieňov, finišov... Zaujímala by ma teda tá hadia paletka. Určite o nej napíš :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky kosmetiku neskladuji, když vím, že ji nevyužiju. Momentálně mám doma stíny E-style, Kiko, Inglot a pár pigmentů od M.A.C a jsem spokojená. Časem si hodlám pořídit Elektriku od UD, čokoládovou paletku od TF, Rouge bunny rouge paletku a dál už mě nic moc nenapadá, po čem bych tak toužila...

    OdpovědětVymazat
  14. Krasna sbirka, libi se mi ze nehromadis - mam to uplne stejne - na co par mesicu nesahnu nebo neni uplne "dokonale", jde pryc :) i odstinove - nac nosit cokoliv co mi slusi min nez "hneda klasika"? Ale vim ze sto lidi, sto chuti :)
    Hodne jsi me nalakala na tu TF Nature eyes, az budu v Praze, tak ji asi ukorstim. Momentalne jsem zamilovana do hnedych color tatto v kombinaci s Naked Basics2 - jistota ktera prekona jak horky dny, tak ty plne deste :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)