Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 6. 2015

MISSHA Professional Oval Make up Brush ANEBO kartáček na zuby


Určitě jste zaregistrovaly boom těchto typů štětců. Nebo štětek? :)
Chtěla jsem je vyzkoušet a při nákupu u Misshy se naskytla příležitost.



Ono to vážně vypadá jako kartáček na boty, na zuby nebo na něco úplně jiného, že?



Provedení této štětky od Misshy je povedené. Osahala jsem si podobné tvary štětců v MACu, ale tato štětka od Misshy je měkčí. Vlas se mi líbí víc. Na druhou stranu plast mi připadal v MACu pevnější. Samozřejmě, že na tento štětec nebudeme tlačit, ale kdybychom chtěly, možná by pod hlavičkou praskl. Je takový jemný a křehký. Nechci to považovat za jeho slabou stránku, je to prostě jen popis. Zas kdyby byl plast robustnější, štětka by vypadala hnusně.

Ovšem vlas a jeho seskládání - to je velká paráda. Nádhera! Jemnost a preciznost. Štětec je měkký a heboučký jako mazlíček.




Ale teď to nejdůležitější.... Co s ním???
Budu zcela upřímná. Já vlastně nevím.

Na makeup to není. Než byste ho zapracovaly do tváře, ujede vám autobus. Strašně to trvá. I když finish dělá krásný, to se mu rozhodně upřít nedá. Na klasické pudry je nepoužitelný, to je jasné. Pokud nechcete mít na pleti masku, pudru se vyhněte.
Já jsem ho chtěla hodit po psovi nebo ho uložit k lodičkám, které mám poměrně blízko svého kosmetického stolečku. Pak jsem ale přišla na skvělou možnost využití tohoto štětce. Nanáším jím rozjasňovač! A úspěšně a spokojeně. Znáte to, když nevíte, jak některé typy produktů umístit přesně a bez opadu třpyteček? Máte doma plnou baterii štětců, ale některé produkty na tvář pro jistotu vtlačujete prstem, protože žádný štětec neudělá to pravé? Tak už nemusíte. Právě na tohle je ideální štětka od Misshy. Kdybych ji měla popsat, řeknu, že vtlačuje. 

Není to must have. Ale pokud mate chuť ji mít, není to žádný průšvih. Provedení na vysoké úrovni, vlas překrásný a využití se rozhodně najde. 

Možná jsem neobjevila ideální využití tohoto štětce, napište mi, co si o tom myslíte :)


8 komentářů:

  1. Mně to připomíná kartáč na krém na boty, abych byla upřímná. A tedy taky bych nevěděla, co s ním. Ten rozjasňovač je ovšem geniální nápad. Já používám na pudrové rozjasňovače štětec č 131 zn MAC, ale stejně je nejraději nanáším prsty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jo, podle mě to má být na boty :)
      Ale fakt to umí vtlačit nebo vbouchat do pleti. Takže ujde. Ale jak říkám, nekupovat nutně. Spíš jenom tak pro srandu...

      Vymazat
  2. Už se mi zdá,že někdo neví co roupama a na trh přivádí jednu "vymoženost" za druhou.

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak mě to nezaujalo :-/ na boty fajn.... :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ou, to som tu jediná, kto takýto štetec chce už dlhšie vyskúšať? Raz som podobné objavila na nete (nespomínam si na značku) a veľmi ma to zaujalo. Neviem prečo, ten tvar mi evokoval super aplikáciu makeupu alebo púdra. No teraz, keď to tu takto vidím a čítam, trocha váham... Skôr tie lodičky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně nejsi jediná, všechny zkoušíme, co se dá :) Podle mě na makeup by byl lepší nějaký větší. Tohle prdítko je na týden...

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)