Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 6. 2015

Fotodokumentace

Pojďme si probrat fotky a podívat se, jak jsem se v uplynulém období nejčastěji líčila. Obávám se, že milovníci barev a různorodosti usnou nudou. Přece jen se líčím pořád stejně. 



Zelenoočky a modroočky, nebojte se vínových a berry tónů. Báječně zvýrazní barvu vaší duhovky. A vlastně i vy, hnědoočky, tyhle barvy rozhodně zkuste. Vaše oči budou vypadat úplně sametově, jako oči kolouška.


Tyhle variace na leskou zlatavou hnědou jsou mojí velkou klasiku a taky jistotou. Střídám jen intenzitu.


Občas sáhnu jen po matných stínech. Výsledek rozhodně vypadá velmi elegantně a upraveně. Na druhou stranu mi připadá, že když bojuji s unaveným okem, trocha odlesků mi pomáhá víc. Napište mi, co o tom soudíte a jak to máte vy. Matná očka jsou teď velmi populární, ale sedí skutečně vždycky a všem?









Občas sáhnu i po příjemné zelené, která skvěle doplní teplotu mé tváře. Když ji smíchám s výrazně teplými barvami, vyjde úplně jinak, než když ji sladím se šedivkami. Zde je konkrétně MAC Sumptuous olive a By Terry Goldy Honey, ale podobných stínů je jistě všude plno.


Z mého Instagramu už víte, že jsem opět rozšířila svoji štětcovou výbavu. K nákupu těchto štětců Zoeva rozhodně dopomohlo jejich krásné provedení. Barevně se mi trefily do vkusu, tak jsem se tolik nerozmýšlela. A jsou i fajn. Poměr ceny a výkonu vychází skutečně skvěle.



Co se nehtů týče, stále jedu na Soak Off systému od značky NailPerfect. Barvy střídám různě, hraju si i s nadlaky se třpytkami. Věřím, že zrovna tahle kombinace není úplně pro každého, ale ještě před nástupem veder mi báječně doplnila můj pracovní šatník. Nosím hodně béžové a hnědé barvy a tyhle nehty byly prostě krásné. Na podzim je zase vytáhnu a už teď se na to těším.
Aktuálně střídám spíš divoké a šťavnaté barvy, občas je proložím nějakou tmavou peckou, aby to nebylo nudné. Vy, kdo mě sledujete na Instagramu, víte.
Pořád jsem velmi spokojená. Nevýhodou je pouze to, že mi nehty rostou hodně rychle. Když si nedám pozor, zjistím, že mám nehty dlouhé jak blázen. Nemám to ráda, obtěžuje mě to a připadá mi to špinavé. A zkracování je taková dřina! Máte to taky tak? Taky tak nerady pilujete?

Mějte krásnou neděli, i když je uslzená. My dnes budeme lehounce slavit Den otců. Na jednu stranu tyhle importované svátky vlastně nijak rádi nemáme, ne druhou stranu jsme dostali důvod si pojmenovat oběd v restauraci a kino. A říct našemu tatínkovi, že ho nebereme jako samozřejmost. A to je vždycky potřeba :)








7 komentářů:

  1. Musím pochvílit líčení očí! Opravdu krásné:) Pro někoho jsou tyto kombinace možná nudné, ale já je přímo vyhledávám.. naopak málo kdy mám na očích nějakou výraznější barvu.. a to většinou jen pouze ve formě tužek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Jo, barevnou linku taky snad ještě snesu, ale jinak už se do barevných vod skoro nepouštím.

      Vymazat
  2. Jo pilování nehtů taky nesnáším, jak na rukách, tak na nohách...a rostou jak z vody, potvory, kdyby mě takhle rostly vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na pilování nemám nervy, beru to štípátkem (jo, tim, co je na nehty u nohou) a pak zapiluju, obvykle... :-D
    A nehtům to nijak nevadí (a to je na rukách lakuju jen přes léto, vlastně spíš jen přes prázdniny a to ještě občas ;-) ), možná spíš naopak - já nikdy neměla tak pevné nehty jako po dvou dětech.
    Zvláštní je, jak to tak po sobě čtu, že ani oči nestínuju, nejčastěji si stínama dělám linky a Colour Pop bych chtěla. A stejně Tvoje články tak ráda čtu :-).
    Jo a rtěnku Charlotte T. jsem sice našla za celkem fajn peníze, ale pošta vyšla na víc jak polovinu její ceny - grrr!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné líčení :-))
    Každé Ti sedne.
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to máš asi pravdu, ten lesk na oči dodá trochu víc šťávy než mat. Asi bych mat nevolila, když nejsem dokonale vyspaná, odpočatá a tak. :-) Nehty se mi líbí, já osobně bych to sice nenosila, ale decentní tóny v kombinaci s leskem mi nepřipadají nijak přehnaně křiklavé, na tobě se mi líbí. :-) Nehty sama nosím dlouhé, mým rukám sluší víc, ale taky mi vadí, že fakt rychle dorůstají. Přes určitou hranici jít nemůžu, pak už mi vadí, překážejí a připadají vulgární.

    OdpovědětVymazat
  6. Matné stíny mám ráda, ale je fakt, že je nosím často hlavně k výrazným rtěnkám, kdy se mi už lesklé oko moc nelíbí. Navíc je mnoho stínů lesklých až příliš, to potom nevypadá ani hezky ani sofistikovaně... :)
    Jinak se, právě jako světloočka, učím s teplými a do červena laděnými odstíny stínů a někdy mě až samotnou překvapí, jak dobře to vypadá. (A někdy ne, není každý den posvícení... :) ).
    Nehty vypadají krásně (barva, ale i délka). Nemám ráda příliš dlouhé nehty, jsou pro mě strašně nepraktické a navíc se jimi skvěle škrábe do krve. Krátkými to moc nejde... :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)