Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 6. 2015

CHARLOTTE TILBURY rtěnky - Stoned Rose a Perfect Bitch



Pojďme se podívat na zoubek rtěnkám Charlotte Tilbury, které jsem si koupila v Dublinu. Jedna z nich byla součástí kolekce Golden Goddes, druhou jsem si koupila jen tak. Vlastně hodně kvůli jejímu názvu :), i když se mi prvně líbil odstín.

Charlotte Tilbury Stoned Rose


Nevím, jak to vnímáte vy, ale podle mého názoru je balení těchto rtěnek zcela dokonalé! Miluju barvu růžového zlata. A tohle luxusní provedení mě prostě neskutečně baví. Tuhle rtěnku budete ráda brát do ruky a stejně ráda ji i vytáhnete z kabelky. Kdekoliv. Ostudu vám neudělá, naopak!




Oba moje odstíny jsou nenápadné, nositelné a velmi elegantní. Ačkoliv se asi nejedná o typicky nude barvy, pro mne a pro moje chápání jsou přesně tím, co si pod tímto označením představuju. Rty jsou zvýrazněné a definované, ale barva je velmi přirozená. Ani jedna z mých rtěnek neoslňuje výrazným leskem.

Charlotte Tilbury Stoned Rose
Charlotte Tilbury Bitch Perfect

Bitch Perfect je onou barvou, kterou jsem koupila kvůli názvu odstínu. Všichni víme, že jména prodávají, nic nového pod sluncem.
Bitch Perfect je světlá neutrální tělovo-růžová. Nejsem si jistá, zda si právě takhle představuju barvu, která má být pro opravdou tou "bitch", ale možná vlastně i jo :). První plán není vždycky to pravé, že?
Já osobně musím být na tuhle barvu v kondici, respektive moje rty musí být v kondici. Jelikož jde o relativně světlou barvu a moje rty jsou nahnědlé, případné šupinky nebo sušší mapy pod ní vylezou. Když mám rty v pohodě, tuhle barvu zbožňuju. Zajímavostí je, že tahle rtěnka je v tyčince lehce sušší a při aplikaci neklouže úplně sama po rtech. Po natření je ale pocit už v pořádku. 
Efekt je skoro matný, což mě překvapilo. I přes tyto vlastnosti je rtěnka velmi dobrá, nevysušuje a perfektně drží. Pocitově mi připadá, jako by byla lehounce vosková, přitom ale nelepí. Přiznám se, že při aplikaci mi to není úplně nejpříjemnější, ale za výdrž, kterou tahle rtěnka nabízí, mi ten malý okamžik stojí!  





Stoned Rose je lesklejší a pocitově v tyčince a při aplikaci příjemnější. I samotný odstín mi sedí o kousek líp, nemusím řešit kondici rtů, protože se ke mně zkrátka hodí. Je to teplejší tělovka s kapkou korálové, která ale nijak nerazí. Prostě dokonalá elegance, sofistikovaný odstín pro každý den.

Charlotte Tilbury Stoned Rose



Při nákupu jsem si nevšimla, že by CHT nabízela více řad rtěnek, přesto bych věřila tomu, že obě moje rtěnky jsou z rozdílných kolekcí. Bitch je sušší, matná a vydrží déle. A Stoned Rose je krémovější, lesklejší a komfortnější.

Obě rtěnky mají nadstandardní výdrž a vzhledem k výdrži obě nadstandardně pečují o rty. Myslím si, že tyhle rtěnky patří k tomu nejlepšímu, co na rty mám. A vy víte, že co se rtěnek týče, mám skutečně bohaté zkušenosti. Zdá se, že nemusí nutně platit to, že rtěnky buď drží a vysušují, anebo pečují a nedrží. Rtěnky CHT drží jak přibité a rty pod nimi jsou zcela v pořádku.
Moje nejmilejší Hourglass je mnohem příjemnější a poskytuje vyšší komfort, ale výdrží se těmto dvěma kouskům nemůže přiblížit. Mně nevadí přetírat rty přes den, obzvlášť, když nosím nenápadné odstíny. Ale znáte to, ne vždy se to hodí, ne vždy to stihnete.

Netvrdím, že jsou mými úplně nejoblíbenějšími rtěnkami, protože ta aplikace zkrátka malinko "drhne". Uvozovky dávám proto, že je to strašlivě přehnaný výraz, už hledám blechy, které bych hledat nemusela. Snažím se ale předat svůj pocit. V každém případě se jedná o rtěnky, které mají na mém stolku velmi speciální pozici. Nemám, k čemu bych je přirovnala. Jsou jiné a jsou skvělé.

Charlotte Tilbury dala rtěnkám lehkou vůni, cítím decentně vanilku a dotek jemného a neagresivního mentolu. I když jde o mentol, nemyslím si, že by někomu vadil. Je ho tam jen stopa.

Napište mi, kdo je máte. Co říkáte na tu zvláštní texturu?

10 komentářů:

  1. S Bitch Perfect mám stejný "problém" jako ty, rty musí být v perfektní kondici a stejně občas cítím ty mikro třpytečky, ale to je můj problém se všema rtěnkama, co třpytky obsahují... A v tyčince je fakt sušší ve srovnání s Penelope Pink a So Marilyn (to je moje absolutně nejoblíbenější červená rtěnka, hlavně odstínem). Měla jsem ještě Nude Kate, ale ta na mě byla mrtvolná, tak šla o dům dál :)) Jinak CT dělá dvě řady rtěnek, Mate Revolution a K.I.S.S.I.N.G. A Bitch Perfect mi v porovnání se sestrama ze stejné řady připadá nejmatnější... E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za osvětu :) Bitch je rozhodně matná až až!

      Vymazat
  2. Jo a mentol v nich teda necítím, jenom vanilku. A teď budu za úplnýha magora, ale kvůli tvému článku jsem po dlouhé době vytáhla Bitch Perfect...a kde jsou ty třpytky!? :D No nic... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A třeba blbnu a ten mentol tam není, fakt si nejsem jistá. Ale třpytky v ní teda nemám :)

      Vymazat
  3. Zvenku jsou nádherné, druhá se mi opravdu moc líbí i barevně, k nazrzlým vlasům a šedomodrým očím by šla určitě skvěle, ach! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je boží! A k zrz vlasům by byla nádherná.

      Vymazat
    2. A já se zrovna (po nezměrném úsilí :-D ) dozvěděla, že kamarádka jede za týden do Londýna ;-), juchůůů!

      Vymazat
    3. Blahopřeju :) Tak jen vyber dobře barvu!

      Vymazat
    4. Právě že Stoned Rose byla předem jasná :-)

      Vymazat
  4. Stoned rose je nádherná barva! Myslím si, že teď na podzim bude perfektní. Já bych k ní ještě brala konturku od CHT "Pillow talk" na tu jsem taky slyšela samou chvalu. Celkově produkty od CHT prostě vypadají úžasně :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)