Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 6. 2015

CHARLOTTE TILBURY Full Fat Lashes 5 Star Mascara


Podle prodavaček je tohle jedním z bestsellerů značky. Řasenka, která nadchne každou ženu. Prodlouží i zahustí, černou barvou zvýrazní.
Balení je super-krásné! Já miluju červené odstíny, miluju i hnědou. Zde je obojí v kombinaci, zpracování kvalitních plastů i barev jistě nezklame. K tomu jako milá zbytečnost pěkná krabička z papíru? Ale jo, za ty prachy...



Pěkné to mají. Sice nevím, co je název a co už ne, ale nevadí mi to ani za mák.


Kartáček mi vyhovuje moc a moc. Preferuju klasické měkké štětiny, mým řasám plastové a silikonové kartáčk mnoho nepomáhají.
Tento je takový atypický... Není jen úplně hustý a štětinatý - takové já mám ráda. Tento je nepravidělný. Když ho natáčíte, zjistíte, že je občas kratší a občas delší. Je hustý a plný. Výborně obaluje řasy.




Moje řasy nalíčí velmi krásně, zvýrazňuje je tak, jak potřebuju. Nestačí mi jedna vrstva, pro lepší efekt si dávám dvě. Po dvou nánosech je ale výsledek opravdu krásný.




Přesto nemůžu jednoznačně říct, abyste utíkaly klikat na eshopy. Jedna Rimmelka mi dělá naprosto stejný efekt - a tu kupuju na léto v hnědé variantě asi za 70 korun. Moje milovaná řasenka Clinique, podobně taky profláknutá klasika YSL a Inimitable od Chanel umí stejný efekt v jednom tahu. Nemusím čekat na dva tahy...

A ještě mám jeden malý problém. Výdrž.
Tahle řasenka od Charlotte Tilbury sice neopadává, nehyzdí tvář a nedrolí se viditelně pod oko, ale i tak nedrží jak má. Ona tak nějak mizí. Když se mi poštěstí a přes den si zdřímnu (kéž bych moha častěji!!!), vzbudím se skoro bez líčení na řasách. To jako i ten Rimmel drží líp. 
I když spát nejdu, řasy večer rozhodně nevypadají tak krásně jako po nalíčení. Ta barva se neviditelně vytrácí!
Určitě je super, že se vytrácí neviditelně. Opravdu mi neopadává, nevidím černé zbytky. Nicméně řasy už prostě nejsou tak nádherné. Nejsou sice nahé, ale ani nejsou nějaké parádní.
A na tento efekt nemusím platit tolik peněz za řasenku, když obyčejná starší Rimmelka v hnědé barvě udělá víc muziky.

Podle mě to must have není, i když mi nádherné prodavačky v butiku Charlotte Tilbury tvrdily opak. Já už si ji nekoupím, protože mě za ty peníze nepřesvědčila.

Vy ji ale klidně zkuste, pokud máte trochu jiný typ řas. Průšvih to není v žádném případě. Řasy pěkné udělá, to zas ne že ne!

Znáte ji? Máte ji? Co na ni říkáte?



9 komentářů:

  1. Nemám, neznám ji. Značka mi cosi říká, ale nejdu po ní, zatím :D Někdy mi taky udělá lepší řasy řasenka za pár kaček než ta drahá..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni na rtěnky a tvářenky od CHT, ty jsou fakt super!

      Vymazat
  2. V Anglii s tímto blbli pořád pár měsíců zpátky tak je dobře, že ti něco poslali teď.

    OdpovědětVymazat
  3. Kartáček se mi zdá super, s tím by si moje řasy mohly rozumět ;) Na druhou stranu - každý máme nějaký produkt, který mu stačí a funguje dobře i z drogérky (tedy za menší cenu) - u mě to jsou právě řasenky, no, ne že by mě to bránilo ve zkoušení jiných, dražších kousků - co kdyby náhodou jsem objevila nějakou opravdu super ;)
    Tahle řasenka mi přijde tedy zajímavá, ale třeba z paletky od CHT, o které jsi psala, tak jsem byla unesená víc - takže je na "to chcu listu".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kartáček je podle mě lepší než náplň. Je to jistě dobrá řasenka, ale za ty peníze jsem se na zadek neposadila.

      Vymazat
  4. Ahoj, která je to Rimmelka? Ať to nemusím hledat. :-)
    Já kupuji již pár let zde doporučovanou Ardenku, jsem moc spokojená, ale jelikož někdy začínám řasenku vynechávat , stačila by mi i levnější. Pak by mi nebylo líto ji vyhodit, když vyschne.
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)