Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 6. 2015

CHARLOTTE TILBURY Cheek to Chic Swish and Pop Blusher in Ecstasy


Tuhle tvářenku vám už dlouho dlužím (hlavně Haničce), ale strašlivě zle se mi fotila. Je totiž nádherná, ale na fotkách mi pořád vychází tak nějak fádně...

Balení je hodně ploché, až si říkám, že za ty peníze je to takové nic. Nicméně zpracování nemám, co bych vytkla. Plasty pěkné, vnitřek bez problémů. Zlatý ráfek kolem tvářenky samotné se špiní, to by možná mohlo vadit některým náročným milovnicím pořádku.


Charlotte Tilbury Ecstasy

A teď se kochejme krásnou dvoubarevnou a dvou-finishovou tvářenkou v odstínu Ecstasy. Myšlenkou autorky je použít každou část jinak. Vnitřkem mírně vykonturovat a více třpytivým okrajem panu zahřát a rozsvítit. Zkoušela jsem to, ale výsledek ani postup mě nijak extra nezaujaly. Takže vesele míchám obě barvy velkorysým kroužením v obou částech zároveň. A výsledek je v mém případě lepší, rychlejší a já jsem spokojená.

Charlotte Tilbury Ecstasy

Jak vidíte, swatche vypadají celkem nezajímavě. Nicméně je tvářenkou, která nesmí chybět žádné ženě s teplejším podtónem pleti. Je neskutečně přirozená, lichotivá a navíc báječně drží. Pigmentace je lehce nad průměrem, takže ideální pro uspěchané dámy. 



Tvářenky této značky obecně doporučuji. Jsou k mání v šesti odstínech a všechny z nich jsou úžasně přirozené a nositelné. Mně osobně se tam líbily další dva odstíny, oba světlejší, oba teplé, oba nádherně šťavnaté a neopakovatené. Ostatně Ecstasy je jedním ze dvou nejtmavších odstínů z kolekce, a vidíte, že to není žádná výrazná hrůza. 

Vím, že značka Charlotte Tilbury vzbuzuje díky své blogerské kampani rozporuplné reakce, sama taky vím, že ne všechno u ní stojí za ty peníze, ale tvářenky za nákup stojí. V jejich případě zkrátka vedle nešlápnete.

Mějte krásné slunečné dny. Já jsem si udělala malé volno, už bylo skutečně zasloužené. Dneska si tedy kromě ležení na slunci dávám do pořádku fotky na blog, nafotila jsem nějaké další balíky fotek, abyste se měly na co těšit.
Protože odpočívat se musí! Takže odpočívejte a hýčkejte se.

4 komentáře:

  1. Haninko, děkuju moc! Je krásná a na "báječně drží" velmi slyším! A srovnala bys prosím v krátkosti s Orchideou od Sisley?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je jemnější a na pleti udělá asi tenčí povlak. A barevně je tahle nenápadnější a méně oranžová. Orchidea je svěžejší a tahle je přirozenější. S výdrží už neposoudím, už Orchideu nemám. Ale pokud si pamatuju, taky mi držela.

      Vymazat
  2. Takovéhle dvou barevné dělá Miss Sporty, ale kvalita bude jinde.Osobně se mi tenhle odstín moc líbí

    OdpovědětVymazat
  3. Niektové veci od tejto značky ma lákajú, ale nepotrebujem nič. Lícenka má veľmi peknú použiteľnú farbu.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)