Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 6. 2015

cestovací ANEB vážně toho tolik potřebujeme???

Uvědomuju si, že možná dneska plno dam naštvu. Nechci, ale co nadělám.

Na YT jsem zhlédla nějaká videa o tom, jak má vypadat cestovní taštička. A opravdu čučím, co je možné táhnout s sebou.  

Bez ohledu na to, že ráda nakupuju, ráda se odměním, ráda zkoumám kosmetické novinky, na cesty to nepřeháním. Pro mě je synonymem cestování minimalismus. Vím o sobě, že vlastně moc nepotřebuju. V létě a na dovolených o to víc. A vlastně ani v zimě na horách toho moc nepotřebuju.

Líčení pro mě není nutnost. Nemám to tak, že nejdu s košem bez kompletního makeupu. A nevěřím tomu, že na světě existuje žena, která by skutečně musela nahodit omítku, než opustí koupelnu. Všechny jsme krásné i bez makeupu, příroda nám každé nadělila dost na to, aby bylo líčení jen doplněním naší sebedůvěry, anebo milým koníčkem či módním doplňkem. Rozumím všem, kdo se malují pro radost, pro zábavu, proto, že rády manipulují s těmi krásnými a voňavými věcičkami, které dolaďují outfit. Tak to mám taky. Sednu s hrnkem čaje a chci mít klid, je to moje chvilka. Pak ráda zkouším, kombinuju, učím se nové postupy. 

Ale pro víkendy a dovolené to není. Celý tento čas je taková "moje chvilka". Preferuju čas s rodinou, přáteli, s prací, která mě naplňuje a kterou holt udělat musím. Miluju svoje děti, které se s mými štětci vydrží bavit jen omezenou chvíli. Takže je moje nejběžnější líčení skutečně otázkou chvilky - pudr, tvářenka s konturou, bleskové stínování očí, řasenka a rtěnka až v autě. A moje dovolenkové líčení? 

Cha cha... 
Po zkušenostech už vím, že skoro ani nemá smysl si něco brát s sebou. Nebojkotuju makeup, není to programové, prostě na to nikdy nedojde. Umyju zuby a oči, dám sprchu a běžím. Nevěřím tomu, že někdo musí táhnou tři různé tvářenky, protože je potřeba dát k bazénu korálovou a na večeři růžovou. A navíc všichni víme, jak to na hotelích vypadá a kdo tak je s námi... I kdybych chtěla urvat ztepilého animátora, vystačím si s jednou řasenkou (a s krajkovými tangy...).

Slyšela jsem rozhovor dvou pánu sedících ve stínu lípy. Mysleli si, že jsou sami, a netušili, že ve sklepě vedle nějaká beauty blogerka myje nádobí (asi ani netušili, co to je beuaty blog, ale to sem nepatří :) ). Mluvili o nové přítelkyni svého kamaráda, o které jsem si myslela, že je prostě krásná! Měla dokonale vykreslené obočí a velmi slušně vystínované oči. Rty bohatě ošetřovala leskem v baby pink odstínu a nesla se za ní nezaměnitelná vůně Coco Chanel. Jediné, co bylo navíc, bylo to kolo, ze kterého slezla :).
A páni kluci s oroseným v ruce konverzují: "jako ale může být jak omalovánky, ale nevyjela kopec, neumí převodovat a na prdeli má dva kyble navíc. A smrdí jak kurvin kufr, jels za ňou?"
"A navíc nepozná vtip..."

Jasně, že na rozhovoru dvou libovolných borců nic nestojí. O to mi ani nejde. Jen mi to připadalo symbolické. Ženy si leccos myslí, soustředí se na detaily, a ono je to vlastně všechno jinak.

Pokud máte rády všechny odstíny duhy a potřebujete je mít s sebou, jistě je s sebou taky vozte. Jistěže je používejte i v parnu, u vody, na kole, v horách. 

Ale já to dělám takhle:    


Včera jsme měly s holkama párty. Sbalily jsme děcka, stany a spacáky, pár buřtů, meloun a několik lahví vína a šly jsme. Měly jsme zázemí s vodou a toaletou, mýdlem a sprchovým koutem. Proto byla má výbava takto skromná. Uznávám, že jsem ošulila odličovací výbavu, protože jsem se holt umyla mýdlem, které bylo k dispozici. Moje pleť to snese.

Na druhou stranu musím říct, že nikdy nejezdím s plnou polní. Ani do zahraničí, ani pracovně. Nevidím důvod. Co potřebujete na cestách? Jen vypadat pěkně, neosypat se a cítit se dobře. Na to nepotřebujete kufr. Stačí pár osvědčených pomocníků. A ruku na srdce - kolikrát nepoužijete ani je!

Kartáček na zuby a pasta nejsou k debatě, to je jasné. Nicméně já se o pastě zmínit musím, protože je boží! Pasta Ecodenta je černá! Je navíc přírodní, což je samozřejmě plus. A hlavně BĚLÍ zuby. Zdůrazňuju to proto, že bělících past jsem měla mraky. Takové mraky, že už na to u nákupu nekoukám. Holt píšou všechno možné, ale kupuju pastu. Ne, tahle fakt bělí. Je mi líto, že jsem neudělala foto před/po. Nečekala jsem, že něco bude. Ale je. A to já jím spousty zeleniny, která barví zuby, piju hodně různých čajů, občas si dám červené víno. A i tak vidím rozdíl od té doby, co máme doma tuhle pastu. Akorát ty černé flusance po manželovi bych si odpustila... Taky vaši chlapi nechávají v koupelně takový chlívek? Jenže ono je jedno, jestli modré, bílé nebo černé, že jo. V každém případě o zubech vám jednou napíšu samostatně, to je velké téma pro každého z nás.

Egypťan tisíckrát a znovu. Sice nyní používám na den skvělé krémy Naobay, o kterých plánuju pořádný článek, ale Egyptian Magic je prostě taková jistota pro děti i pro mě. Když minimalizovat tašku, tak jedině tuhle butylku.

Krémová tvářenka By Terry je neskutečná (v odkazu je recenze na jiný odstín). Nikdo nepozná, že jsem se zkrášlila. Vypadám vyspale, i když dnes jsme s holkama šly do stanů, až když ptáčci zpívali. Používám ji právě na cestách nebo v létě. Na hraní se štětci to není, ale rozetřít kapku barvy zvládnete i v polních podmínkách, pokud máte potřebu. A na rozdíl od pudrů není vidět vůbec nic - ani zblízka a na ostrém slunci! Jen svěžest. Strašný podvod :) :) :)

O cestovních štětcích plnitelných štětcích vám udělám zvláštní post, a to velmi brzy. Řeknu jen to, že v tom, co vidíte na fotce, mám rozdcené meteoritky smíchané se zbytkem pudru By Terry. To bych ani nebyla já. A víc na pleť fakt nepotřebuju. A vy taky ne! Pokud máte nedokonalosti, přihoďte dobrý korektor, ale makeup fakt není nutností. Věřte své pleti a věřte přírodě, že to vymyslela dobře. Nejlíp... 

Pokud musíte, přihoďte řasenku. Já osobně ji nepotřebuju. 
Přihoďte lesk nebo rtěnku, stačí jeden kousek. Pokud máte rády výrazné rty, hoďte tam něco barevného, a máte vystaráno na celou dovolenou! Anebo hoďte jenom balzámek. 

Ty z vás, které skutečně musíte malovat obočí, jistě přihodíte tužku nebo nějaký stínek. V tom se s vámi nepřu, protože moje obočí je ok. Takže jsem ve výhodě, ale naprosto rozumím těm, kdo mají v obočí díru. 

ALE!

Kdo z vašeho okolí ocení skutečeně propracovaný makeup? Kdo to vůbec pozná? 

Můj názor je takový, že tunu makeupu by s sebou měla vozit jen žena, která to opravdu potřebuje pro svůj pocit. Jen taková, která bez toho fakt nejde ani pro rohlíky. A stejně si myslím, že i ta by byla krásná i bez toho. Všem nám stačí málo, abychom podtrhly to pravé. Všechny nás příroda stvořila krásné a vyladěné. Jen jsme na to občas pozapomněly.

Nejsou dovolené ten pravý čas, kdy bychom si to měly osvěžit?

Neagituju za přírodní vzhled, neholení se v podpaží a batikované sukně ke kotníkům! Agituju jen za to, abychom ukázaly víc své pleti. Je totiž krásná!

Napište mi, jestli se mnou souhlasíte. Klidně mi napište, že jsem mimo, že prostě bez čtyř odstínů tvářenek a osmi očních stínů nejedete ani na benzinku. Plně to respektuju! Ale nechápu :)

Miluju šminky, ale nejsem jejich otrokem :) 

A příště vám ukážu, s čím pojedu na dovolenou po Čechách. Těším se moc!

55 komentářů:

  1. Ja s tebou naprosto souhlasim. A hlavne to je mozna i tim, jak casto clovek jezdi. Cim vic jsem na cestach, tim vic zjistuju, ze fakt naprostou vetsinu sve celkove kosmeticke vybavy nepotrebuju. Obzvlast teda z dekorativky, protoze kdyz mam v nohach 20 kilometru v 30 stupnovem vedru, tak me nejakej rozjasnovac fakt nevytrhne:D Napriklad jsem vlastne uplne prestala pouzivat ocni stiny...naprosta zbytecnost, beztak si toho nikdo nevsimne:D Samozrejme rada se obcas vyfintim a dam na sebe kdecos, ale behem cestovani si vystacim s pudrem, pudrem na oboci, rasenkou a balzamem na rty. Misto pul hodiny v koupelne radsi pul hodiny zkoumam mapu....a beztak se ztratim:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já k tomu ještě šlápnu do hovna :) Anebo nějaké moje dítě. :D :D :D

      Vymazat
  2. S většinou souhlasím. Přesně řečeno s tím, že není třeba s sebou na dovolenou nebo na jiné cesty tahat kompletní kosmetickou zásobu a všechny druhy stínů a rtěnek, stačí jen minimální základ.
    Na druhou stranu už moc nesouhlasím s tím, že není třeba se na dovolené namalovat. Teď to nemyslím obecně, ale konkrétně na sebe a na všechny ostatní nevýrazné bledule. Podle textu jsem pochopila, že jsi ten typ, co ráno vstane z postele a vypadá i bez líčení dobře (např. moje švagrová - tmavé lesklé vlasy, VIDITELNÉ řasy i obočí). Já ne - já bez namalování se vypadám, že mám nějakou ošklivou chorobu a víc jak čtrnáct dní nevydržím :-) Nemám viditelné řasy, téměř ani obočí, pleť tak čtyřbarevnou :-) Takže i na dovolené sjednotím make-upem, korektor, pak nějaký lehoučký tělový stín, řasenku a tužku na obočí. Otázka tak deseti minut, ale hned se cítím o 100% líp. Sice nemám problém vyjít mezi lidi nenamalovaná, běžně tak chodím v sobotu nakupovat a klidně tak strávím celý víkend, ale namalovaná se cítím stokrát hezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, nemáš pravdu :) Jsem spíš tmavě blond nebo světle hnědá. Mám světlé řasy a jsou docela chcíplé :) Bohužel. Štve mě to, ale holt nejsou.
      Ale na druhou stranu prostě nechci být "člověkem" jen po velké práci s makeupem. To bych pak byla otrok. Taky umím udělat ze sebe cosi nového - viz. videa blogerek, které jsou na začátku obyčejné a na konci mají normálně novou tvář. To umíme každá... Mávat smetaky umělých řas pod silnými linkami a vykonturovanými oblouky, ono to vlastně není těžké. Jenže ukaž se tak denně v práci :) A už nesmíš nikdy vypadnout...
      Nevěřím, že bys nebyla bez makeupu krásná :) Ale věřím, že se tak necítíš. A myslím si, že je to škoda. Na druhou stranu je super, že máme makeup, abychom se cítily krásné!
      Jen na něm nestojí zdaleka všechno. A pleť musí být vidět :) Můj názor...

      Vymazat
  3. Ještě doplním - já se na to, abych vypadala nenamalovaně a přirozeně, musím namalovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale určitě ti stačí třeba jenom lehounký pudr, nemusíš ladit 6 stínů a konturovat, jasnit a lepit řasy :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Jasně, to jo :-) jak jsem psala v prvním příspěvku - lehoučký BB, trocha pudru, řasenka v jedném vrstvě, lehoučký tělový stín na víčko a tužka na obočí. Hotovo za deset minut. ... a řasy si ani nalepit neumím :-D

      Vymazat
    4. Hehe, "abych vypadala nenamalovaně a přirozeně, musím namalovat", spolužačka na základce nakecala klukům, že holky se ráno budí s modrými, fialovými, zelenými, či jinak úchylně zbarvenými očními víčky, a musí se malovat, aby to zakryly :D.

      Vymazat
    5. Zas ale ta holčina je vtipná! :)

      Vymazat
  4. Co se líčení týká, tak asi se to dá omezit, to jo, ale že bych vypadla z péče (která čítá tak 5 přípravků za den - micelárka, mycí gel, krém na den, krém na noc, květová voda, přípravky od kožní), tak to si představit neumím. To bych měla dovolenu asi pěkně zkaženou, právě ono "neosypat se" vyžaduje neustálou snahu a nemůžu se na to vybodnout - ale to je samozřejmě hodně individuální. Kdo nemá nějaké větší problémy, tak se omezit může.
    Já jsem nakonec došla k tomu, že má smysl vynechat stíny a tvářenka stačí jedna, obecně ty barvičky člověk tak nepotřebuje, ale nějaký základ+pudr je potřebný aspoň v mém případě. To volno si mnohem víc užiju jako hezká-namalovaná, než originál :-/
    Ale je pravda, že v lednu jsem asi měsíc chodila úplně bez MU, jen řasenka a obočí a bylo to fajn - ovšem to jen díky tomu, že jsem měla po x letech dokonalou pleť díky antibiotikům. Co už nadělám...nijak to nepřeháním, ale asi tím otrokem šminek jsem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou péčí právě do toho vrtat nechci. Tam je mi jasné, že je to o pleti. Já mám štěstí, ale kdybych ho neměla, tahala bych toho víc. Takže souhlas.

      Vymazat
  5. Ja s sebou toho radsi vozim hodne, protoze mam rada pocit, ze jsem pripravena "co kdyby" :)). Ale jinak treba makeup mit musim, protoze mam oblicej plny cernych tecek (mam je vsude) a bez zakryti to vypada fakt trochu...nechutne. Do toho super svetla plet, modre oci, kruhy pod ocima...zkratka prome je takova nejaka zakladni vybava pro full face bohuzel nutnost, jinak si kazdy mysli, ze je mi strasne zle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já právě vůbec nemám - pocit "co kdyby" mám jen pro případ náplastí a dětského oblečení :)

      Vymazat
  6. Pro mě je základ nebo minimum BB nebo CC krém. Sjednotí to, ochrání před sluníčkem, člověk je nemusí pečlivě nanášet -lze napatlat i poslepu, u těch hydratačních nemusím řešit krém. Ostatní malovátka jsou už něco navíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, pokud najdeš ten pravý, je to dokonalé.

      Vymazat
  7. Mám to dost podobně, fakt mám pocit, že hora věcí není nutně zárukou skvělého vzhledu, jestli se během týdne k tomu dokopu, napíšu o tom co vlastně používám.
    Vlastně pokud nejdu do školy/práce, tak se nelíčím vůbec a nikdo z mého okolí kvůli tomu nepadá do mdlob. A i nalíčení běžně vypadá - nějvíc na oči, přeci jen brýle velkými dipotriemi udělají svoje a rtěnka, pokud je třeba korektor. Nic víc pravidelně nepoužívám, netvrdím, že doma nemám...

    Pleťová péče je něco jiného, mám ráda doma výběr a citlivá pleť si žádá svoje. V reálu nepoužívám dvacet věcí najednou, ale dvě, tři denně, občas nějaká kůra typu kyselinových masek a spol. Obecně spíš fandím teorii, že máme nechat pleť dýchat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dokonce vypadám líp, když dám na pleť méně. Naopak když vrstvím, pleť je jaksi hnusnější nebo co...

      Vymazat
    2. pod to se můžu podepsat...

      Vymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pořád dobré, netáhneš toho moc.

      Vymazat
  9. Tiez si nosim minimum :) Ale nejaky zaklad na zjednotenie pleti potrebujem. Takze z dekorativky tonovaci krem, obcas korektor, gel na obocie, riasenku a bud tvarenku alebo iba ruz a pouzijem aj ako tvarenku :) zo starostlivosti nejaky odlicovac a vacsinou vzorku kremu na den a noc podla toho v akom stave mam plet a co pouzivam :) niekedy si nosim iba levandulovy olej od saloosu a ten pouzijem aj na den aj na noc aj do vlasov. a samozrejme kefku, pastu, sampon, sprchac, to je jasne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na pracovní dny taky potřebuju sjednotit pleť pudrem. Ale prostě na dovolené ta potřeba najednou neexistuje. Jsem asi divná :D

      Vymazat
  10. K těm zubním pastám:
    http://tv.blesk.cz/video/2348152/famy-o-zarivem-usmevu-belici-pasty-ani-citron-nepomahaji.html

    (Já vím - zdroj Blesk, nicméně je tam stomatolog :) ..)

    Beru si na dovolenou taky pastu, ale 12 ml. Nebudu se tahat s takovou krávou :O :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já totiž právě malé balení pasty doma nemám, ale nakoupím je, na cesty je to ideální!

      Vymazat
  11. Vozím si s sebou taky minimum líčidel, takový ten základ, a stejně pak nic z toho nepoužiju. Díky za tip na pastu, už jsem si jí přihodila do košíku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po letech, kdy jsem nic nepoužila, už to ani nebalím :)

      Vymazat
  12. Myslím že přesně chápu jak jsi to myslela.Zrovna včera jsem viděla na YT video jedné mladé blogerky.Balila s sebou tolik kosmetiky že já jí nemám ani doma tolik.Přesně jak se zmiňuješ,3 druhy tvářenek apod.Bylo to hodně legrační musím říct. Mě příroda nadělila krásnou bezchybnou pleť ale aby si to vynahradila tak jsem velice bledá a už od malička mám černé kruhy pod očima a mé obočí je v podstatě neviditelné.Kosmetické minimum je pro mě řasenka,tužka na obočí a balzám na rty.Tvá teorie o pleti která by měla dýchat je podle mě správná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, u mladých holek to nechápu vůbec. Když si dneska vzpomenu, jak báječně a svěže jsem vypadala kolem maturity... Tehdy jsem fakt nepotřebovala vůbec nic! Dneska už aspoň nějaké to minimum potřeba je, i když na dovolených to flákám.

      Vymazat
  13. Naprosto souhlasím! I pro mě je dekorativka zpříjemním života, ale rozhodně jí nehodlám otročit:)).
    Rozhovor pánů ve stínu lípy byl opravdu zábavný. Jen se nemůžu zbavit dojmu, že klidně mohlo jít o klasické kyselé hrozny. Slečna se jim líbila, ale nemohli ji mít, tak ji alespoň pomluvili. To je také zkušenost z reálu:). Carol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ty pány neznala, takže určitě mohli závidět. Netuším. Ta slečna byla sice nesportovní a nezpevněná, ale v obličeji velmi krásná.

      Vymazat
  14. Mluvíš mi z duše. V péči se neošidím, ale dekorativku nechávám vlastně komplet doma. I o víkendu to velmi omezuji. Moje práce bohužel-bohudík vyžaduje neustálou dokonalou úpravu zevnějšku, pracuji v beauty oboru, baví mě to, ale normálně se těším na víkend, že nechám moji pleť tak jak je. Mam štěstí, že ji mám celkem bez chyby, byť je mi přes 40(holt se starám už asi 25 let :-)), ale jsem bledule, řasy nula, obočí ale dobré. Připadám si sice jako nahá, ale myslím, že dost žen vypadá hůř když jsou nalicene. Já už to dotáhla do dokonalosti, minule jsem si na prodloužený víkend nevzala NIC z dekorativky....žiju a bylo mi fajn, i můj muž to ocenil ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš - někdy se to ošulit smí a dá, jindy ne. Jsem ráda, že potvrzuješ, že kvalitní péče se vyplácí...

      Vymazat
  15. Já zjistila, že když se opálím třeba u takového moře, tak ani nejde snad nic jiného nosit, než řasenku a korektor. Nic navíc prostě nepotřebuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to taky tak, opálená pleť už nepotřebuje vůbec nic. Dokonce i světlé řasy pak vypadají pěkně...

      Vymazat
  16. Mluvíš mi z duše. V péči se neošidím, ale dekorativku nechávám vlastně komplet doma. I o víkendu to velmi omezuji. Moje práce bohužel-bohudík vyžaduje neustálou dokonalou úpravu zevnějšku, pracuji v beauty oboru, baví mě to, ale normálně se těším na víkend, že nechám moji pleť tak jak je. Mam štěstí, že ji mám celkem bez chyby, byť je mi přes 40(holt se starám už asi 25 let :-)), ale jsem bledule, řasy nula, obočí ale dobré. Připadám si sice jako nahá, ale myslím, že dost žen vypadá hůř když jsou nalicene. Já už to dotáhla do dokonalosti, minule jsem si na prodloužený víkend nevzala NIC z dekorativky....žiju a bylo mi fajn, i můj muž to ocenil ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych nejela na dovču akorát bez řasenky, korektoru a řasenky na obočí. Mám bílé řasy a světlé obočí a občas si vyjdu úplně nenamalovaná, ale ten pocit, když někoho známého potkáte a on se vás zděšeně ptá, jestli nejste nemocná, že vypadáte strašně, ale ono jen prostě nemáte zakryté kruhy pod očima /které prostě mám a budu mít i když prospím 12 hodin/ a máte neviditelné řasy a obočí skoro jako po chemoterapii....to mě tehdy dostalo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas ale tobě by stačilo řasy a obočí jednou za 3 týdny obarvit. Na kruhy hodíš do kapsy korektor a máš vystaráno :)

      Vymazat
  19. super článek, souhlasím naprosto se vším...

    OdpovědětVymazat
  20. Supr článek. Na dovolenou souhlas. Ale na služebky se fakt snažím vybrat si s sebou dekorativku tak, abych měla aspoň trochu rozmanitosti - většinou mám víc rtěnek, malou paletku stínů, řasenku, make-up, korektor, a to z jednoduchého důvodu - na služebkách jsem na nějaké společenské akci řádově častěji, než doma, tak si to chci užít i s tím líčením :D.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na služebky taky něco vozím. Ne mnoho, ale nalíčit se musím. Musím se cítit krásná, protože jsem si pak jistější v projevu. Ale ani tam nevozím 4 tvářenky :) Stačí jedna slušivá a prověřená. Navíc stejně vždycky nakoupím, takže pak testuju. Netrpělivec....

      Vymazat
  21. Víc než kdy jindy se v létě nemaluju vůbec. Jednak to dá moc práce udržet v přijatelném stavu, když je venku pětatřicet i ve stínu a jednak se mi prostě v takovém počasí fakt strašně nechce. :-) OK, mám asi výhodu, že jsem výrazný typ, tudíž odlíčenou mě obvykle mí bližní poznají a když jsem výrazně namalovaná, tak nikdo netrousí poznámky o chodské truhle. Taky mám dobrou pleť, ale když nemám, fakt mi pár tahů korektorem stačí, netřeba kompletní omítku, no. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně je každý korektor vidět. Aspoň na mé pleti. Až najdu nějaký, který mohu klidně vrstvit, aby kryl dokonale, ale nedělal mi viditelný nános, zaplatím klidně otřesnou sumu.

      Vymazat
    2. On je to vždycky asi dost kompromis mezi "ještě to něco schová" a "ještě to vypadá přirozeně". Pokud vím, tak jsi tu někde psala, že make-up taky nepoužíváš. To já taky ne, mám dojem, že to stejně nebude nikdy tak přirozený jako "nahá" pleť. Takže se mi to nelíbí. A kvůli tomu, že se mi občas udělá pupínek to nemá cenu na sebe dávat. Navíc teď mám pleť víceménně bezchybnou, oproti stavu před pár lety, takže tehdy jsem si make-upu užila taky dost. Na občasný premenstruační pupínek jsem si oblíbila tekutý korektor v tužce od Astoru. Mně stačí a hlavně je dost světlý (narozdíl do Rimmelu, odstín Ivory si fakt takhle nepředstavuju). :-) Zajímavý kouzla umí taky barevný korektory, mívala jsem paletku. Funguje to, ale na můj vkus je to docela pracný. Ranní líčící rituál to dost prodlužuje, se zalepenýma očima fakt nemám chuť alchymisticky míchat ten správný poměr žlutozelené. :-D

      Vymazat
  22. Já právě mrkla na Zoellu a její video My travel makeup bag a padám na zadek. Tohle vážně člověk potřebuje u moře, kam jede s rodinou a kde je i v noci 35°C? 15 štětců, 3 bronzery... Já se ráda líčím, abych se sobě líbila, ale vím, že kdekoliv na cestách na to není čas a ani mi to tolik v jiném prostředí, než u mého toal. stolečku nejde a nebaví tolik:-) Mám zásoby, miluju je přehrabovat a líčím se i 20 min, když je chut...Ale pokud jedeme někam na poznávačku města, mám korektor a řasenku, mám hodně tmavé kruhy a cítím se o 200% lépe, když je zakryju a řasy mám taky nic moc, ještě po tom korektoru... a to stačí, respektive poslední roky přidávám ještě 1 tvářenku, abych měla štávu i na fotkách. A k moři pak přidávám ještě na nějaké večerní akce pudr/pudrový makeup na zmatnění. Je pravda, že se pak těším domů na svoje hrátky s malovátky o to víc, ale kdykoliv jsem sbalila víc, než tyhle 3-4 nezbytnosti, tak jsem je stejně za celou dobu nevytáhla a nebo mě to nebavilo a nechtělo se mi. Nešidím péči, ode všeho, co normálně používám mám vzorky a nebo si odlévám, protože mám citlivou tlamu. I tak se to vleze do malé taštičky i s vlasy, tělem a opalováky obvykle... Můj názor je, že by na dovolené měla mít i pleť trochu oraz. At je holka výrazná krasavice nebo mdlá bledule. Ty naše polovičky nás mají stejně rádi, jaké jsme a nevšimnou si ani té změny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tímto jsi shrnula vše, co jsem chtěla říct :D Ani jsem ten post nemusela smolit....

      Vymazat
    2. Ale nene, článek mě bavil a evidentně, podle hlasů, nejsem sama. Občas se taky trochu potřebuju vykecat na interentech v komentářích i já a je super, že jsi to vůbec přečetla :)

      Vymazat
  23. Díky za tip na zubní pastu :-) používám crest, která zatím byla jako jediná bělící=účinná, tato mě zaujala, když ji tak vychvaluješ a chtěla bych si ji objednat, ovšem nemají ji až do července, myslíš, že bych mohla jít do té se šalvějí (složení je podobné, až na to černé uhlí), díky za radu a jinak na cesty jedině minimalismus!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, já jiné pasty zatím nemám vyzkoušené, takže nedovedu poradit. Omlouvám se. Ale požádám o pomoc zkušenější, poradí ti sem :)

      Vymazat
    2. Peti obě bělí podle mě stejně, akorát ta černá má o nějaký certifikat navic a má zajímavou černou barvu.

      Vymazat
  24. Sharon, díky moc za radu, takže do ní půjdu (a do černé až ji naskladnění, protože prostě ta barva a uhlí mi svědčí na pleti - konjac sponge...) a dám vědět srovnání s crestem ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak zrovna si to neplánovaně zkouším, malujeme a moje veškerá dekorativka je uvězněná v tom zmatku. Mám jen, co jsem kde našla po kabelkach. Pudr /pudrový makeup Dermacol-je super , řasenku, 1 rtěnku, Clarins lesk a olej na rty. Včera objeven concealer Rimmel, jsem měla radost jak na Vánoce :))
    Mohla bych si koupit zatím náhradní kousky, ale nějak se mi nechce takto na pár dní, vzhledem k tomu, jaké mám vcelku zásoby.
    Ale jako žiju, jen asi koupím něco na obočí...

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný článek!
    Já se přiznám, že dovolenou většinou pojímám v poměrně aktivním duchu. A moje pleť trpí - slunce, voda, vítr... Raději se soustředím na pořádný ochranný faktor, hydratační krém a svěžest (sprcha, deodorant atd). Maluji se jedině, když se jde např. večer do společnosti. Razím heslo, že se maluju, protože chci, ne proto, že musím ;)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)